Dat vind ik dus het leuke aan de FP. Serieus nieuws en lollerberichtjes.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar we hebben duurbetaalde accounts bij Novum en ANP. Jeweetwel; waar alle kranten, nieuwssites etc het nieuws vandaan halen. Dat we daarnáást ook nog aanvullen met leuke of ludieke berichtjes die NIET in de feeds staan is een ander verhaal.
da's die gast die nu met z'n broek op z'n enkels zit te masturberen op z'n bezoekersaantallenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:20 schreef dylany het volgende:
[..]
Ik kijk er regelmatig en zag net veel hoger aantal viewers dan anders.![]()
Logisch toch, veel Fokkers gaan nu even kijken wie Bert Brussen dan wel is.
Laat ik het dan anders stellen. Het kan gewoon op termijn niet boeien. Een paar columns op die manier zijn leuk en aardig, maar dat leuke gaat er al snel vanaf.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
je doet alsof vernieuwend iets heiligs is. De TROS is al 40 jaar hetzelde. Alleen Chiel Montagne is nu Jan Smit.
True.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
je doet alsof vernieuwend iets heiligs is. De TROS is al 40 jaar hetzelde. Alleen Chiel Montagne is nu Jan Smit.
Het was ook niet serieus bedoeld, dat wekelijkse. Heb zelf met Danny een jaar zo colums geschreven. Toen was de koek op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen. Het kan gewoon op termijn niet boeien. Een paar columns op die manier zijn leuk en aardig, maar dat leuke gaat er al snel vanaf.
Doe normaal! Grapjes op FOK!quote:
Dat is een belediging naar jongetjes van 10, misschien 11.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:27 schreef popolon het volgende:
Wat een slecht geschreven stuk zeg. En ook zo kinderachtig. Is die Bertus een jaar of tien, misschien elf?
Nou, ik zie jou anders dagelijks postenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In POL worden toch aardige discussies gevoerd, om maar iets te noemen. Natuurlijk komen er wel eens passanten met simpele meningen, maar dat is toch een minderheid
Pardon.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:28 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat is een belediging naar jongetjes van 10, misschien 11.
Kuch. Mijn postings zijn over het algemeen van zeer hoge kwaliteit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik zie jou anders dagelijks posten
Kerst voor homo'squote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kuch. Mijn postings zijn over het algemeen van zeer hoge kwaliteit.
Och, ik gun 'm de extra aandacht wel. Je weet nooit wat-ie in z'n jeugd zoal tekort is gekomen. Ik vind 'm serieus zielig en ik vermoed dat hij van binnen eigenlijk heel eenzaam is. Ow, en waarschijnlijk dus of verzuurde ex-crew of een voormalig user die ooit is geband. Iemand uit het vroegere pol=fok groepje ofzo. Die waren ook zo fanatiek-paranoïde.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:37 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ongelooflijk dat zo'n zielige kutkneus als Bert Brussen het door hem zo gehate Fok! kennelijk zo hard nodig heeft, hij vergaart in één dag meer bekendheid door Fok! dan 'm in z'n hele bestaan ooit zal lukken.
Dat topic heb ik twee jaar geleden geopend toen ik net een account had aangemaaktquote:
smoesjes...quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat topic heb ik twee jaar geleden geopend toen ik net een account had aangemaakt
Voorbij FOK! was het toch, de gebanden van POL?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Och, ik gun 'm de extra aandacht wel. Je weet nooit wat-ie in z'n jeugd zoal tekort is gekomen. Ik vind 'm serieus zielig en ik vermoed dat hij van binnen eigenlijk heel eenzaam is. Ow, en waarschijnlijk dus of verzuurde ex-crew of een voormalig user die ooit is geband. Iemand uit het vroegere pol=fok groepje ofzo. Die waren ook zo fanatiek-paranoïde.
Ik ben dat niet met je eens.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:18 schreef du_ke het volgende:
De FP is naar mijn idee ook niet veel soeps. Kan me ook niet voorstellen dat mensen daar heen gaan voor nieuws. Dat zal vooral voor vermaak en commentaar zijn lijkt me.
Maar dan zo'n hetze beginnen op internet is wel heel sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |