Die gast noemt jou psychotisch, dat pik je toch niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef Djeez het volgende:
Bert BrussenHij gelooft niet in aliens...
Dat spook die die kat had gefotografeerd leek wel heel echtquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef Djeez het volgende:
En ik maar denken dat een kat een spook had gefotografeerd in plaats van andersomquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat spook die die kat had gefotografeerd leek wel heel echt
Straaljagers achtervolgen UFO boven snelwegquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef Djeez het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een kat een spook had gefotografeerd in plaats van andersom
Dat zou wel een doorbraak zijn, zeg!
moet ie eens gaan proberenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/#!/markhulstein/status/29289325959
Serieus, willen ze dat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef dalindo het volgende:
want volgensmij wil frontpage wel "serieus" zijn
wie?quote:
Het forum daarentegen is van een goed niveau. Zeker sommige subforums. FOK! schrijft trouwens ook eigen berichten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
Als Brussen op de FP doelt, heeft hij wel een punt. De berichten op de FP zijn uitsluitend gejat van andere media. Verder zijn de reacties onder de artikelen van een zeer bedenkelijk niveau.
Gejat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
Als Brussen op de FP doelt, heeft hij wel een punt. De berichten op de FP zijn uitsluitend gejat van andere media. Verder zijn de reacties onder de artikelen van een zeer bedenkelijk niveau.
En niet te vergeten selectieve berichtgeving en suggestieve titels alsof global warming een hoax zou zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nooit van deze kerel gehoord.
[..]
Het forum daarentegen is van een goed niveau. Zeker sommige subforums.
In POL worden toch aardige discussies gevoerd, om maar iets te noemen. Natuurlijk komen er wel eens passanten met simpele meningen, maar dat is toch een minderheidquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nooit van deze kerel gehoord.
[..]
Het forum daarentegen is van een goed niveau. Zeker sommige subforums.
Ik wou net zeggen. Niet alles is gejat -vind ik niets mis mee, hoor-, sommige berichten worden verzonnen door Danny.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
En niet te vergeten selectieve berichtgeving en suggestieve titels alsof global warming een hoax zou zijn.
Vaak kun je aan de titel al zien wie het nieuws gepost heeft. Dan weet je ook dat je niet hoeft te klikken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
En niet te vergeten selectieve berichtgeving en suggestieve titels alsof global warming een hoax zou zijn.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Niet alles is gejat -vind ik niets mis mee, hoor-, sommige berichten worden verzonnen door Danny.
Goed hè en je leeft nog! Is me dat wat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik eye-roll soms als ik een eye-roll-waardige reactie lees op een toch al suggestief weer en klimaat-gerelateerd nieuwsbericht, en pas nadat ik een reactie heb geplaatst, besef ik me dat ik in discussie ben met de baas van Fok.
S N E E U Wquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak kun je aan de titel al zien wie het nieuws gepost heeft. Dan weet je ook dat je niet hoeft te klikken.
Darling, it is beyond compare.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed hè en je leeft nog! Is me dat wat.
Sorry hoor, maar jullie redacteuren doen niets anders dan anders nieuwssites afpluizen, op zoek naar leuke berichten. Dat neem ik jullie niet kwalijk, er wordt immers op vrijwillige basis gewerkt. Maar het heeft daardoor niet echt veel om het lijf. Hetzelfde geldt overigens voor soortgelijke 'nieuwswebsites' zoals GS.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gejat?
En je hebt gelijk, op alle andere internetsites zijn ze van een véél hoogstaander niveau.
Sorry hoor, maar we hebben duurbetaalde accounts bij Novum en ANP. Jeweetwel; waar alle kranten, nieuwssites etc het nieuws vandaan halen. Dat we daarnáást ook nog aanvullen met leuke of ludieke berichtjes die NIET in de feeds staan is een ander verhaal.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry hoor, maar jullie redacteuren doen niets anders dan anders nieuwssites afpluizen, op zoek naar leuke berichten. Dat neem ik jullie niet kwalijk, er wordt immers op vrijwillige basis gewerkt. Maar het heeft daardoor niet echt veel om het lijf. Hetzelfde geldt overigens voor soortgelijke 'nieuwswebsites' zoals GS.
Nouja, op zich.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jullie redacteuren doen niets anders dan anders nieuwssites afpluizen, op zoek naar leuke berichten. Dat neem ik jullie niet kwalijk, er wordt immers op vrijwillige basis gewerkt. Maar het heeft daardoor niet echt veel om het lijf. Hetzelfde geldt overigens voor soortgelijke 'nieuwswebsites' zoals GS.
Waar haal je die "kennis" vandaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou hij zelf niet doorhebben hoe triest het overkomt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
De intelligentie druipt er vanaf
Aha, dat jullie geabonneerd zijn op het ANP en Novum wist ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar we hebben duurbetaalde accounts bij Novum en ANP. Jeweetwel; waar alle kranten, nieuwssites etc het nieuws vandaan halen. Dat we daarnáást ook nog aanvullen met leuke of ludieke berichtjes die NIET in de feeds staan is een ander verhaal.
dat doet nu.nl ook niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, dat jullie geabonneerd zijn op het ANP en Novum wist ik nietMaar doelde vooral op het gegeven dat jullie geen verslaggevers op pad sturen.
Warm, hij is alleen geen ex-crewquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef Danny het volgende:
Overigens heb ikzelf sterk het idee dat Bertje Brussen een oud FOK!crewlid is ofzo. Hij maakt zich er namelijk zó enorm druk over dat het niet anders kan dan dat hij er van dichtbij bij betrokken is (geweest).
Sorry, maar zég dat dan ook niet als je het gewoon niet weet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, dat jullie geabonneerd zijn op het ANP en Novum wist ik nietMaar doelde vooral op het gegeven dat jullie geen verslaggevers op pad sturen.
De Elementen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef Stefan het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat Brussen het had over een Douwe Egberts Vergaarbak. Maar DE is om iets te benadrukken geloof ik.
Vergeet Stefan niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen groot fan van dergelijk sites. Totaal geen diepgang.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fok stuurt die dikke nicht toch wel eens op pad?
quote:
die dikke pad is vorige week gestikt in een hamburgerquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fok stuurt die dikke nicht toch wel eens op pad?
quote:329 Users Online
Daar mikken ze ook niet op. Ze willen snel (en overzichtelijk) de belangrijkste nieuwsberichten brengen en daar blijft het bij.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen groot fan van dergelijk sites. Totaal geen diepgang.
Onbevestigd nieuws kan natuurlijk ook gewoon nieuws zijn. Even los van dit Mulischverhaal. Maar er zijn genoeg voorbeelden dat onbevestigd nieuws gewoon nieuws is. Ruud de Wild weg bij 538, Van Dijk neukt Galjaard, De Vries gaat vreemd.quote:Dat Mulisch achteraf inderdaad dood blijkt betekent niet dat FOK dus goed zat met haar publicatie: het was gisteravond nog onbevestigd nieuws.
Een of andere schreeuwer waarvan er tegenwoordig al zoveel bestaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:12 schreef dylany het volgende:
Hij genereert wel aandacht voor zichzelf; veel mensen die voorheen niet wisten wie Bert Brussen was, weten dat nu wel.![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |