Is natuurlijk wel van een andere orde dan 'Mulisch is dood.'quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:12 schreef Stefan het volgende:
Een ding snap ik niet in de tirade van BB
[..]
Onbevestigd nieuws kan natuurlijk ook gewoon nieuws zijn. Even los van dit Mulischverhaal. Maar er zijn genoeg voorbeelden dat onbevestigd nieuws gewoon nieuws is. Ruud de Wild weg bij 538, Van Dijk neukt Galjaard, De Vries gaat vreemd.
Dat ik een nicht ben is onbevestigd dus geen nieuwsquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fok stuurt die dikke nicht toch wel eens op pad?
En iedereen zegt dat ik ben afgevallen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fok stuurt die dikke nicht toch wel eens op pad?
Michael Jackson is dood etc. Teletekst meldt het en die hebben hun nieuws gewoon van het ANP. Onbevestigd my assquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:12 schreef Stefan het volgende:
Een ding snap ik niet in de tirade van BB
[..]
Onbevestigd nieuws kan natuurlijk ook gewoon nieuws zijn. Even los van dit Mulischverhaal. Maar er zijn genoeg voorbeelden dat onbevestigd nieuws gewoon nieuws is. Ruud de Wild weg bij 538, Van Dijk neukt Galjaard, De Vries gaat vreemd.
Andersom.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef Stefan het volgende:
Maar is Brussen voor FOK! wat Francisco van Jole voor GeenStijl is?
Maar hij was WEL dood.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel van een andere orde dan 'Mulisch is dood.'
'Michael Jackson is dood' dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Is natuurlijk wel van een andere orde dan 'Mulisch is dood.'
Tijd voor een rally zou ik bijna zeggen..quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een of andere schreeuwer waarvan er tegenwoordig al zoveel bestaan.
Het is ook maar tijdelijk, maar toch..... een goede manier om je website in de picture te krijgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een of andere schreeuwer waarvan er tegenwoordig al zoveel bestaan.
Ik weet het nog steeds niet, ook al zag ik net even z'n twitter toen ik op de link klikte.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:12 schreef dylany het volgende:
Hij genereert wel aandacht voor zichzelf; veel mensen die voorheen niet wisten wie Bert Brussen was, weten dat nu wel.![]()
[..]
Verzuurde ex-crew?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:47 schreef Monidique het volgende:
Wie is Bert Brussen en hoe is hij zo kinderachtig zuur geworden?
Absoluut nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Verzuurde ex-crew?
Ik verdenk Bupatih
Dat snap ik. Het is in die zin oolk geen punt van kritiek. Ik vind het gewoon weinig hoogstaand, dat is alles.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar mikken ze ook niet op. Ze willen snel (en overzichtelijk) de belangrijkste nieuwsberichten brengen en daar blijft het bij.
Gezelligheid is óók een niveau en stijl.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef Ringo het volgende:
Neen, voor niveau of stijl kan je FOK! beter vermijden. Maar het is er altijd gezellig.
Ook een weinig vernieuwd concept.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:17 schreef Stefan het volgende:
Een clash tussen Driek en BB lijkt mij logischer dan BB tegen FOK! eerlijk gezegd. Zou zelfs een columnbattle tussen die 2 best boeiend vinden. Misschien iets wekelijks ofzo.
Sowieso, een 'battle'.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een weinig vernieuwd concept.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef Ringo het volgende:
Zulke vreemde dingen zegt ie toch helemaal niet?FOK! is een fossiel medium uit de begindagen van het internet. Een foute bruine kroeg met versleten meubilair en grauwe gordijntjes, waar men het lauwe pils recht uit de fles drinkt en nog altijd felle discussies voert over de ellende van de euro. Er hangt een stinkende mist van tabaksrook en de pisbakken zijn er in geen jaren schoongemaakt. Na elven serveert men bitterballen met mosterd. De barvrouw is in haar vrije tijd prostituée. Af en toe kotst er iemand over een ander heen, waarna de rest van de kroeg lallend Malle Babbe inzet..
Neen, voor niveau of stijl kan je FOK! beter vermijden. Maar het is er altijd gezellig.
van de andere kant wordt 't hier nog steeds drukker en drukker. Ik snap best dat dat voor een self-proclaimed geniaal schrijverstalent als Bert Brussen zuur te verteren is dat je alleen reacties op je stukjes krijgt als je op FOK! zeikt trouwensquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef Ringo het volgende:
Zulke vreemde dingen zegt ie toch helemaal niet?FOK! is een fossiel medium uit de begindagen van het internet. Een foute bruine kroeg met versleten meubilair en grauwe gordijntjes, waar men het lauwe pils recht uit de fles drinkt en nog altijd felle discussies voert over de ellende van de euro. Er hangt een stinkende mist van tabaksrook en de pisbakken zijn er in geen jaren schoongemaakt. Na elven serveert men bitterballen met mosterd. De barvrouw is in haar vrije tijd prostituée. Af en toe kotst er iemand over een ander heen, waarna de rest van de kroeg lallend Malle Babbe inzet..
Ik kijk er regelmatig en zag net veel hoger aantal viewers dan anders.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet, ook al zag ik net even z'n twitter toen ik op de link klikte.
ach, ik post hier ook dus over dat tuig heeft hij wel gelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.bbrussen.nl/20(...)or-van-het-internet/
Niet te geleuve, hoe durft hij onze mooie site zo kapot te maken!
je doet alsof vernieuwend iets heiligs is. De TROS is al 40 jaar hetzelde. Alleen Chiel Montagne is nu Jan Smit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een weinig vernieuwd concept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |