Sorryquote:
jupquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Voorbij FOK! was het toch, de gebanden van POL?
bron: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7318quote:Bert Brussen is een aanwinst in de wereld van Bekende Nederlanders. Althans, dat vindt eigenlijk alleen Bert Brussen zelf, maar hij doet er werkelijk alles aan om tot de inner circle van de grachtengordel door te dringen. Het trieste is dat iedereen hem pas kent, als het woord GeenStijl valt.
Lucidaquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Voorbij Fok!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
En toch komt Bert Brussen er qua sneuheid ernstig dicht bij in de buurtquote:
Nu word ik wel nieuwsgierig. Ik ken Bert B. trowuens niet. Nooit van gehoord.quote:
Dat bedoelen wequote:Op zondag 31 oktober 2010 18:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu word ik wel nieuwsgierig. Ik ken Bert B. trowuens niet. Nooit van gehoord.
Dan rest de vraag: Waarom is er op FOK! geen nieuws van gemaakt? Want zo'n berichten onderscheiden je juist van andere nieuwssites.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:56 schreef iteejer het volgende:
Wat je dus leest in het nieuws, is wat men wil dat je daar leest, om welke al dan niet valide reden dan ook. En Brussen is het daar kennelijk mee eens. Mag best, maar wees dan niet zo schijnheilig door je als behoeder tegen censuur op te werpen.
De grote vraag die nog steeds blijft: Wie is Bert Brussen, en wat wil hij nou?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat bedoelen we![]()
Niemand, maar na vandaag wel.
Dan krijg je het gezemel over: Bron, bron bronquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan rest de vraag: Waarom is er op FOK! geen nieuws van gemaakt? Want zo'n berichten onderscheiden je juist van andere nieuwssites.
Hij was al beroemd he? Hij heeft onlangs een tweet gere-tweet en toen is hij opgepakt en dat hebben hijzelf en geenstijl, waar hij stukjes voor schrijft, zo breed mogelijk uitgemeten in de media. Hij voelt zichzelf nu de grootste voorvechter van het vrije woord. Dat mag trouwens hoor, maar ik denk dat hij zich vergist in hoeveel mensen zijn naam daadwerkelijk kennen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef yvonne het volgende:
Kan er niet een frontpage item geopend worden met
"Dé ontdekking van Bert Brussen"
Bert Brussen vandaag in een klap beroemd door topic op FOK!
En nu écht werken
Het is een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan krijg je het gezemel over: Bron, bron bron
Kom jij nooit in NWS?
Schrijft hij voor GeenStijl? Dan is hij ronduit hypocriet door zo'n ophef te maken over het overlijdensbericht van Mulisch. GeenStijl was de website die willens en wetens Felix Meurders dood verklaarde.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:00 schreef Danny het volgende:
... dat hebben hijzelf en geenstijl, waar hij stukjes voor schrijft, zo breed mogelijk uitgemeten in de media.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_internetfenome.htmlquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrijft hij voor GeenStijl? Dan is hij ronduit hypocriet door zo'n ophef te maken over het overlijdensbericht van Mulisch. GeenStijl was de website die willens en wetens Felix Meurders dood verklaarde.
quote:GeenStijl verklaart Felix Meurders dood
Het weblog GeenStijl meldde vandaag de dood van presentator Felix Meurders. Het bleek echter om een ’grap’ te gaan, want Meurders was op dat moment live te horen op Radio 2.
Meurders had vrijdagavond in de televisieuitzending van De Leugen Regeert de onbetrouwbaarheid van weblogs en Geen Stijl in het bijzonder aangekaart. „Jongeren geven GeenStijl een betrouwbaarheid van 21 procent", aldus Meurders in het programma.
GeenStijl zette vervolgens een bericht op zijn weblog dat de presentator vrijdagavond was overleden aan de gevolgen van een aanrijding in Amsterdam. De VARA zei dat Meurders vandaag gewoon op zijn werk was verschenen. „Hij is live op Radio 2 geweest. Dit is echt geen stijl", aldus een woordvoerder van de VARA.
Dominique Weesie, directeur van GeenStijl, geeft toe dat het bericht puur als grap is bedoeld. „Felix Meurders vergeleek ons in het programma onterecht met de website Nu.nl. Dat was zo voor open doel; daar moesten we een reactie op geven." Weesie vindt niet dat hij hiermee te ver is gegaan: „Onze lezers zullen bij het lezen van het artikel meteen begrijpen dat het humoristisch is bedoeld. Wij brengen altijd nieuws met een knipoog."
Dat zou echt schitterend zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef yvonne het volgende:
Kan er niet een frontpage item geopend worden met
"Dé ontdekking van Bert Brussen"
Bert Brussen vandaag in een klap beroemd door topic op FOK!
En nu écht werken
Ja, maar voor GS gelden andere regels hequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
Een bericht uit Trouw van 6 januari 2007
[..]
Hij schijt pas op FOK! nadat hij het helemaal heeft uitgeplozen. Gezien zijn reactie op z'n eigen site wist hij dit topic ook al snel te vinden. Dat kan alleen als je de hele dag op FOK! lurktquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef moussie het volgende:
Hij heeft wel heel veel commentaar op de inhoud van iets waarvan hij zegt het toch niet te lezen ..
Die zit nu van zijn 'roem' te genieten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij schijt pas op FOK! nadat hij het helemaal heeft uitgeplozen. Gezien zijn reactie op z'n eigen site wist hij dit topic ook al snel te vinden. Dat kan alleen als je de hele dag op FOK! lurkt
Nou ja als je een twitter maakt en een weblog bericht tegen een bepaalde site dan is het wel logisch dat je op een gegeven moment ook even op die site gaat kijken wat de reacties daar zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij schijt pas op FOK! nadat hij het helemaal heeft uitgeplozen. Gezien zijn reactie op z'n eigen site wist hij dit topic ook al snel te vinden. Dat kan alleen als je de hele dag op FOK! lurkt
ja, en dan vind je zomaar dit topic terug binnen een paar minuten, net zoals hij driek's column per ongeluk tegen kwam en toevallig stuitte op het bericht over Harry Mulisch van gisteravondquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja als je een twitter maakt en een weblog bericht tegen een bepaalde site dan is het wel logisch dat je op een gegeven moment ook even op die site gaat kijken wat de reacties daar zijn
Niet over Baas B, die azijnzeikert, maar wel over ander eigen nieuws.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan rest de vraag: Waarom is er op FOK! geen nieuws van gemaakt? Want zo'n berichten onderscheiden je juist van andere nieuwssites.
Ik zou zeggen, kom weer terug en zorg zelf voor de achtergronden!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:38 schreef Peter het volgende:
Op FOK! maken we echt wel nieuws.
[..]
Op de huidige FP zou wel weer meer 'eigen nieuws' en berichten n.a.v. polls etc mogen komen. En wat meer achtergrondverhalen weer..Al zeg ik het zelf..
Dat is allang passé. We zijn er unaniem over eens dat ik de langste hebquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef Peter het volgende:
Maar ik ga me altijd snel ergeren aan de ditjes en datjes in de crewDat hield me de afgelopen maanden telkens tegen..
Duim waar je die zut mee op de FP zuigt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Djeez het volgende:
We zijn er unaniem over eens dat ik de langste heb
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef Peter het volgende:
Omdat ik nu niet meedoe aan die verplaswedstrijd
Heb achter ff een balletje opgegooidquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:52 schreef Peter het volgende:
Maar gooi anders een balletje op of ik welkom ben. Ik heb de komende tijd toch best veel tijd over..
3FM ook,quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef LXIV het volgende:
Als ze op GS geen inspiratie hebben gaan ze regelmatig hier op FOK! rondneuzen of er nog wat te bietsen valt. 8000 actieve fokkers, waarvan toch zeker 0,15% met enig talent, hebben samen toch nog altijd meer ideeën dan de 6?-koppige redactie van GS.
Sinds GS door de Telegraaf is overgenomen zijn de scherpe kantjes er wel vanaf. Zuur-rechts is het geworden. En als reaguurder heb je hier op FOK! onnoemelijk meer vrijheid dan op GS, waar de reactie de artikelen voorschrijft waarop gereageerd kan worden.
De diversiteit van meningen op FOK! is groter dan op GS< wat voor 95% uit met de redactie meeroepend volk bestaat.
Het is internet 1.0. De redactie schrijft wat voor en de schaapjes mogen binnen de hekken reaguren.quote:
Ja, die bellen mij nog wel eens nav een topic of reactie. BNN ook. Maar zij vallen FOK! tenminste niet af. Dat doet GS wel, terwijl die dus precies hetzelfde doen.quote:
Bij GS is het zo dat ze opeens heel vriendelijk zijn als ze leden voor hun omroep nodig hebben, en nadat wij die hebben aangeleverd gewoon weer doorgaan met afzeiken. Moet je wel een apart soort karakter voor hebben. Een waarvan ik blij ben die NIET te hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef LXIV het volgende:
Ja, die bellen mij nog wel eens nav een topic of reactie. BNN ook. Maar zij vallen FOK! tenminste niet af. Dat doet GS wel, terwijl die dus precies hetzelfde doen.
Dat is trouwens nog wel een goeie, want ik ben ook lid van PWNED (zonder ooit gekeken te hebben). Laat ik dat dan maar eens afzeggen om te beginnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Bij GS is het zo dat ze opeens heel vriendelijk zijn als ze leden voor hun omroep nodig hebben, en nadat wij die hebben aangeleverd gewoon weer doorgaan met afzeiken. Moet je wel een apart soort karakter voor hebben. Een waarvan ik blij ben die NIET te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |