Dan mogen ze wel eens gaan betalen voor het gebruik daarvan. Danny, kan hier werk van worden gemaakt? En dan dat geld verdelen onder de leden natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Gay.nl heeft deze emoticons ook overgenomen.
Voor zodadelijk stel ik voor:quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef DeBassist het volgende:
komop nog 2 pagina's totdat bert van opwinding klaarkomt
Jaa!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens gaan betalen voor het gebruik daarvan. Danny, kan hier werk van worden gemaakt? En dan dat geld verdelen onder de leden natuurlijk.
Een aantal emoticons zijn door FOK!users en GOT-users gemaakt.. staat hier: http://forum.fok.nl/fok/get_faq_question/32quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens gaan betalen voor het gebruik daarvan. Danny, kan hier werk van worden gemaakt? En dan dat geld verdelen onder de leden natuurlijk.
dit wordt een reeks hoorquote:
Laat ik daar even aan bijdragen door hier een postje neer te plempenquote:
Chapeau!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef DeBassist het volgende:
Bert brussen die zure bol, bezorgt die FOK!kers toch veel lol
maar dit topic eist wel zijn tol
want bertje spuit na 13 pagina's heel zijn kamertje vol
danku
Hij vindt me geilquote:door machtsgeile moderators beheerde topics
Rilke?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef DeBassist het volgende:
Bert brussen die zure bol, bezorgt die FOK!kers toch veel lol
maar dit topic eist wel zijn tol
want bertje spuit na 13 pagina's heel zijn kamertje vol
danku
Dat zegt wel iets inderdaad...quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, met meer replies dan de hele rant op Bert Brussens Blogje.
Boos? Beetje medelijden, maar boos... neuh.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, o. Je hoeft niet meteen boos te worden als iemand je wijst op je fouten, hoor.
Daarna zijn ArchEnemy en tijl begonnen, en ook al pak 'm beet een jaar is het ArchEnemy en Driek, om en om op zondag. We vermaken ons best, en de users lezen het en reageren vrolijk mee. Dus een beetje heen-en-weercolumneren is niet verkeerd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoeld, dat wekelijkse. Heb zelf met Danny een jaar zo colums geschreven. Toen was de koek op.
Kom op, Peter. Aan de slag op de FP, waar je hoort! Dan heeft deze dag ons toch wat goeds gebracht!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef Peter het volgende:
Maar ik ga me altijd snel ergeren aan de ditjes en datjes in de crewDat hield me de afgelopen maanden telkens tegen..
De dag is nog niet om hequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:57 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Kom op, Peter. Aan de slag op de FP, waar je hoort! Dan heeft deze dag ons toch wat goeds gebracht!
Wat een flikkers!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Gay.nl heeft deze emoticons ook overgenomen.
mwoa, zolang ik 't niet over onbestraalbare tumoren en gezwellen hebt valt dat nog best mee imoquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ach, Bertje Brussen (wie?) heeft best een punt, vooral wat betreft Frontpage. Daar mis je echt weinig aan, zeker als je het als 'serieuze nieuwsbron gaat beschouwen: ANP-berichtjes, aangevuld met semi-grappige, slecht herschreven, berichtjes van andere nieuwsbronnen, en af en toe een UFO- of klimaathoaxbericht... Tsja.
Maar de frustratie druipt er wel af in zijn blog en tweets. Benieuwd wat erachter zit. Overigens zijn de reacties van Danny op Brussen net zo verzuurd en op de man. Daarmee laat je niet echt zien erboven te staan.
Ik denk dat één goede inhoudelijke reactie sterker overkomt dan steeds benadrukken dat Bertje Brussen een zielig figuur is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, zolang ik 't niet over onbestraalbare tumoren en gezwellen hebt valt dat nog best mee imo(verder meen ik serieus dat ik 't zielig voor 'm vind dat hij met een dergelijke obsessie door het leven moet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |