quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef -marz- het volgende:
Neen, je moet binnenkort door naar de levensfase waarin je je onzekerheden gaat accepteren in plaats van je er steeds over te verbazen.
Ja, bezig ermeequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef -marz- het volgende:
Neen, je moet binnenkort door naar de levensfase waarin je je onzekerheden gaat accepteren in plaats van je er steeds over te verbazen.
Begin februari komen er projectvoorstellen op de site van de ibo trouwens, maar misschien had je dat al gezienquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soms zou ik liever een vent zijn ja. Dan zou ik zonder problemen in mn eentje op reis gaan enzo.
Staat je leuk Maria!
Dat deed ik altijd op Hyves: trouw- en babyfoto's bekijken van mensen die bij mij in de klas zaten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:23 schreef neen het volgende:
Waarom kijken mensen (ik) altijd naar anderen en naar wat ze niet hebben in plaats van naar wat ze wel hebben ofzo. Nu gaat het hier zo over andere landen en ga ik me vergelijken met vrienden die al heel veel hebben gezien terwijl er zat zijn die minder hebben gezien
Echt, dat is toch eigenlijk wel stom.
Ja had het al gezienquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, bezig ermee
[..]
Begin februari komen er projectvoorstellen op de site van de ibo trouwens, maar misschien had je dat al gezien
Ik wil best heel graag kinderen, maar ik ben ook niet jaloers op oudklasgenoten die al schoolgaande kinderen hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd op Hyves: trouw- en babyfoto's bekijken van mensen die bij mij in de klas zaten.
Maar als ik mezelf zielig voel omdat ik nog single ben (en dat is niet eens zo ongewild), dan bedenk ik me dat al die mensen genoegen namen met de eerste de beste die voorbij kwam en ermee door kon en dat ik wacht op een topper![]()
![]()
.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja het kan ondertussen best dat je een topper gevonden hebt hoor!
Dat het heus niet zo is dat iedereen van ong. onze leeftijd die getrouwd is dat doet, omdat ze genoegen nemen met de eerste de beste.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En dat vergelijken de hele tijd is één van de redenen dat ik van Hyves ben gegaan. Op FB heb ik vooral Slankies en die zijn (nog?) kinderloos en zodra ze kinderen krijgen, gooi ik ze eruit.
Eenschquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef -marz- het volgende:
Als ik oud-klasgenoten met baby's zie roep ik nog altijd JEZUS DIE HEEFT NU AL EEN KIND!
En volgens mij kan ik dat nog jaren volhouden als het moet
Daar heb ik ook heel lang last van gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef -marz- het volgende:
Als ik oud-klasgenoten met baby's zie roep ik nog altijd JEZUS DIE HEEFT NU AL EEN KIND!
En volgens mij kan ik dat nog jaren volhouden als het moet
Dat weet ik ook wel, maar dat houd ik mezelf graag voor op zo'n momentquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat het heus niet zo is dat iedereen van ong. onze leeftijd die getrouwd is dat doet, omdat ze genoegen nemen met de eerste de beste.
Voor sommige projecten zit er misschien wel een half jaar tussen dan! Dat is in mijn beleving echt gek vroeg om te regelenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja had het al gezien. Dat is best laat
. Maar wil natuurlijk weer veel teveel dit jaar (meer dan waar ik geld of tijd voor heb), dus moet nog maar zien wat ik uiteindelijk ga doen. En wat dan volgend jaar.
...ohquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb ik ook heel lang last van gehadtot ik bedacht dat ik 26 was en dat het eigenlijk helemaal niet meer zo jong was
(jong zat, daar niet van, maar niet meer piep)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah, de top honderd vanaf 1993 tot nu aan het binnenhalen...
Stubru heeft nu de top 40 van de jaren '90quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah, de top honderd vanaf 1993 tot nu aan het binnenhalen...
Maar als je binnenkort de liefde van je leven tegen het lijf loopt ben je maar al te blij dat je toen voor jezelf hebt gekozenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Merel het volgende:
Ik had nu kinderen kunnen hebben en getrouwd kunnen zijn. En het was een goede keuze om dat niet te doen, maar soms... soms denk ik hoe anders alles had kunnen zijn en word ik daar best weemoedig van. Alleen zijn is ook niet alles.
QFTquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eigenlijk is dat vergelijken best wel maf. Ik denk altijd, tuurlijk zullen er mensen zijn die op bepaalde vlakken gelukkiger zijn dan ik. Maar dat neemt niet weg dat ik het ook best leuk heb
Awww!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef Merel het volgende:
En nu zit ik te janken in de trein, emotionele doos die ik benZal wel komen doordat ik morgen rond deze tijd een huis heb dat helemaal van mij alleen is.
Dat lijkt me sowieso wel het geval.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat ik wel apart vind: er wonen 6 miljard mensen op deze aardbol en er zijn zoveel mensen - zeker vroeger - die de ware in hun eigen dorp vinden / vonden. Blijkbaar zijn er een heleboel 'Waren'?.
Als je het zo bekijkt is het wel vroeg jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef neen het volgende:
[..]
Voor sommige projecten zit er misschien wel een half jaar tussen dan! Dat is in mijn beleving echt gek vroeg om te regelen
Natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eigenlijk is dat vergelijken best wel maf. Ik denk altijd, tuurlijk zullen er mensen zijn die op bepaalde vlakken gelukkiger zijn dan ik. Maar dat neemt niet weg dat ik het ook best leuk heb
Pfff nee joh, waarom gaat de helft van die lui dan vreemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat ik wel apart vind: er wonen 6 miljard mensen op deze aardbol en er zijn zoveel mensen - zeker vroeger - die de ware in hun eigen dorp vinden / vonden. Blijkbaar zijn er een heleboel 'Waren'?.
Denk maar zo: niks is alles. Alles heeft zn nadelen en voordelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Merel het volgende:
Ik had nu kinderen kunnen hebben en getrouwd kunnen zijn. En het was een goede keuze om dat niet te doen, maar soms... soms denk ik hoe anders alles had kunnen zijn en word ik daar best weemoedig van. Alleen zijn is ook niet alles.
Hey je wil ook naar Ijsland! Tof!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het wel vroeg ja. Maar ik regel mijn vakanties het liefst rond kerst, dan heb ik een week de tijd om met data te schuiven, goedkope vliegtickets te regelen enzo. En eind november komen de reizen van een andere organisatie online, waarmee ik naar IJsland wil gaan, dus die data gaan sowieso voor
.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee, doe ik ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso wel het geval.
Oh, en ik zou vooral niet op zoek gaan naar De Ware, als ik jou was ;-)
En ik wil de Nijmeegse vierdaagse lopen. En dus dat vrijwilligerswerk van de site van neen. Maar daar heb ik niet genoeg vakantieweken voor. En ik zou eigenlijk ook moeten gaan werken, omdat ik mn huur blijf betalen ondertussen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hey je wil ook naar Ijsland! Tof!
True, maar daar kan je dan wel weer op reageren. Anders ga je je hele leven zitten wachten, ofzo *start melodramatisch muziekje van slechte B-film*quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Ik zoek gewoon mensen met wie het klikt en met de één zal het wel meer klikken dan met de ander, maar als er iemand rondloopt met wie het meer kan klikken dan met degene(n) die nu in mijn leven is / zijn, dan weet ik dat toch pas op het moment dat die persoon ook in mijn leven komt
.
Ik regel alles, nee eigenlijk regel ik niet zoveel en zie ik welquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het wel vroeg ja. Maar ik regel mijn vakanties het liefst rond kerst, dan heb ik een week de tijd om met data te schuiven, goedkope vliegtickets te regelen enzo. En eind november komen de reizen van een andere organisatie online, waarmee ik naar IJsland wil gaan, dus die data gaan sowieso voor
.
Ja, maar je moet ook niet genoegen nemen met 'minder' ofzo. Insteek wmb moet zijn dat je pas weet dat je 'minder' hebt op t moment dat er een ander voorbijhobbeltquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar daar kan je dan wel weer op reageren. Anders ga je je hele leven zitten wachten, ofzo *start melodramatisch muziekje van slechte B-film*
Dat mag wel in grote lettertjes hoor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Volgend jaar zomer ga ik naar Vietnam, trouwens
*jaloers*quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Tofheidquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Wat een hoop plannenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik wil de Nijmeegse vierdaagse lopen. En dus dat vrijwilligerswerk van de site van neen. Maar daar heb ik niet genoeg vakantieweken voor. En ik zou eigenlijk ook moeten gaan werken, omdat ik mn huur blijf betalen ondertussen.
stubruquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Stubru heeft nu de top 40 van de jaren '90.
Ja, nou, het ticket is nog niet geboekt omdat dat met creditcard moet en ik papa nog niet kan bereiken die dat even voor kan schieten (quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat mag wel in grote lettertjes hoor!
Wauw, dat lijkt me ook een apart land!![]()
Ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn!
O, daar wil ik ook nog wel eens naartoe. Of misschien eerder naar Thailand vanwege iets. Lekkere loempia's etenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen loempia gehad in Thailand, wel fried shrimpsquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef neen het volgende:
[..]
O, daar wil ik ook nog wel eens naartoe. Of misschien eerder naar Thailand vanwege iets. Lekkere loempia's eten
Ik heb een idee waar ik volgend jaar heen wil maar dat is dus niet alleen van mij afhankelijk maar ook van iemand anders. Dus de kans dat dat doorgaat is natuurlijk erg klein en het zal wel Oost-Europa worden ofzo. anders, hele kleine kans, Mauretanië
Wil je mee naar een feest? (Als we voor 12 uur binnen zijn merk je niet eens dat het oud en nieuw isquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef Merel het volgende:
Wat een leuk jurkje Maria!
Met kerst ben ik inmiddels onder de pannen, maar tegen oud & nieuw zie ik heel erg op. Vorig jaar heb ik het genegeerd, en dat was eigenlijk best wel oké, behalve dat je het aan iedereen moet uitleggen of erover moet liegen. We zien wel dit jaar.
Nee, in Vietnam moet je loempia's eten natuurlijk! Geheel volgens alle vooroordelen liggen er bij een Vietnamese vriend van me altijd heel veel loempia's in de vriezerquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen loempia gehad in Thailand, wel fried shrimps
Ik sta erom bekend dat ik vooral heel veel plannen heb en vrij weinig uitvoerquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een hoop plannen
Van de zomer gaan we met zn vieren wandelen in ijsland.lijkt me echt prachtig!
Nee die houdt niet zo van wandelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Chico, is jouw vriend niet in voor zulke vakanties?
Wie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Stubru heeft nu de top 40 van de jaren '90.
Genoegen nemen met minder is in mijn ogen inderdaad gewoon dat je kiest voor iets veiligs terwijl je de andere optie ook al kent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook niet genoegen nemen met 'minder' ofzo. Insteek wmb moet zijn dat je pas weet dat je 'minder' hebt op t moment dat er een ander voorbijhobbelt.
Arthur Japin vergeleek dat met niet willen eten, omdat je alleen wilt eten van een heerlijk gedekte tafel. En intussen sterf je van de honger. Vergelijking van niets natuurlijk, zo werkt het niet in de liefde, imho
.
Ja, ik vraag me dus af of je die daar nou veel kan krijgen. In China eet je volgens mij ook niet dezelfde babi pangang en foe yong hai als hier in Nederlandquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, in Vietnam moet je loempia's eten natuurlijk! Geheel volgens alle vooroordelen liggen er bij een Vietnamese vriend van me altijd heel veel loempia's in de vriezer
Ga naar Spanje!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop volgende zomer ook op vakantie te kunnen.
Ga naar qfly.com, kies een goedkoop retourtje, terplekke in een hostel en uit eten in pubs/café's of zelf koken. Of is geld het probleem niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop volgende zomer ook op vakantie te kunnen.
Studio brussel!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb ook zin in jaren '90-muziek. I wanna see a rainbow high in the sky, I wanna see you and me on a bird flying away
.
Ja ik weet het ook niet, bij hem zijn iig altijd loempia'squote:Op zondag 31 oktober 2010 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dus af of je die daar nou veel kan krijgen. In China eet je volgens mij ook niet dezelfde babi pangang en foe yong hai als hier in Nederland
Die laatste zinquote:Wat in Nederland babi pangang wordt genoemd, wordt vaak besteld in de vorm van babi pangang speciaal en is een bekend gerecht bij Chinees-Indische restaurants. Mager varkensvlees wordt dan niet geroosterd maar gefrituurd, vervolgens in plakken gesneden en rijkelijk overgoten met een gebonden pikante zoetzure saus en geserveerd op een bedje van atjar tjampoer. Het wordt door Nederlanders vaak gegeten met nasi goreng en sambal.
Ik kan echt serieus zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad, dat vergelijken met wat anderen hebben of doen en me daar dan aan spiegelen. Ik kan me er zelfs heel weinig bij voorstellen. Want wtf maakt het uit wat anderen doen, zolang jij maar gelukkig bent met jouw leven, toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij is het mens eigen om naar andere mensen en te kijken naar wat jij hebt en wat zij hebben...en dan wellicht met weemoed te denken had ik dat ook maar.
Als het om materiele zaken gaat dan kan je je afvragen of het daadwerkelijk van hen is...of van de bank
En bij het immateriele; we zijn hier imo nog jong genoeg om dingen te kunnen veranderen...zelfs radicaal als dat nodig zou zijn
Nee, dan moet je naar Zweden en zie je alsnog niks, want daar zijn ze altijd dik ingepaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het zullen alleen veelal geen Michelle Pheiffers zijn
Vik moet naar Zweden!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het zullen alleen veelal geen Michelle Pheiffers zijn
Idd!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan echt serieus zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad, dat vergelijken met wat anderen hebben of doen en me daar dan aan spiegelen. Ik kan me er zelfs heel weinig bij voorstellen. Want wtf maakt het uit wat anderen doen, zolang jij toch maar gelukkig bent met jouw leven, toch?
quote:
GMTA?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je naar Zweden en zie je alsnog niks, want daar zijn ze altijd dik ingepakt.
Hoe dom ben je dan ook als je voor het eerste zou kiezenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan echt serieus zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad, dat vergelijken met wat anderen hebben of doen en me daar dan aan spiegelen. Ik kan me er zelfs heel weinig bij voorstellen. Want wtf maakt het uit wat anderen doen, zolang jij maar gelukkig bent met jouw leven, toch?
Er was een topic hier op fok! en ik weet niet meer helemaal precies hoe het ging, maar als ik me goed herinner kon je kiezen uit 100.000 euro krijgen en dat de rest van het land 50.000 euro kreeg, of je kon kiezen voor 1.000.000 en dat de anderen dan 2.000.000 hadden. Echt heel veel mensen kozen voor het eerste en daar snap ik dan echt niets van. Want die hebben dus het liefst meer geld dan een ander. Echt voor mij onbegrijpelijk. Maar misschien ben ik te individualistisch?
Dat zou iets te maken kunnen hebben met je zelfbeeld: dat is sinds je kindertijd ontwikkeld. Door wat je hebt meegemaakt, geleerd en om je heen hebt gezien.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:23 schreef neen het volgende:
Waarom kijken mensen (ik) altijd naar anderen en naar wat ze niet hebben in plaats van naar wat ze wel hebben ofzo. Nu gaat het hier zo over andere landen en ga ik me vergelijken met vrienden die al heel veel hebben gezien terwijl er zat zijn die minder hebben gezien
Echt, dat is toch eigenlijk wel stom.
Misschien hadden ze een nulletje verkeerd gezienquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan ook als je voor het eerste zou kiezen
Wel eens foto's gezien van Scandinavische fashionistas? Me dunkt dat je genoeg ziet! Wel kans dat je van nabije interactie een verkoudheid oploopt, dat dan weer welquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je naar Zweden en zie je alsnog niks, want daar zijn ze altijd dik ingepakt.
Wijze woorden!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef Goodbye het volgende:
Gewoon niet zoveel letten op andere mensen scheelt ook al een hoop!
Oh.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien hadden ze een nulletje verkeerd gezien
O ja, zo denk ik van mezelf altijd dat ik dom ben en ik spiegel me dus inderdaad alleen maar naar universitair geschoolde mensen. Wat ik ook had kunnen doen met m'n VWO, maar dacht toch altijd dat ik de universiteit niet aan zou kunnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat zou iets te maken kunnen hebben met je zelfbeeld: dat is sinds je kindertijd ontwikkeld. Door wat je hebt meegemaakt, geleerd en om je heen hebt gezien.
Je vormt dan een soort van mening, of oordeel over jezelf. Dat wordt jouw waarheid en vervolgens filter je díe informatie uit je omgeving die in dat idee past.
Dus stel dat je over jezelf denkt dat je saai bent, dan zul je dat idee vast willen houden en ga je alles zo bekijken dat je het concept saai steeds weer kunt bevestigen met betrekking tot jezelf. jij zal dan dus zeggen "kijk, al mijn vrienden reizen, zie je wel dat ik saai ben!"
Als jouw idee over jezelf was geweest 'ik ben avontuurlijk' zou je hebben gedacht "kijk, lang niet al mijn vrienden reizen, zie je dus wel dat ik tot de avontuurlijken behoor"
gedurende je leven zet je als het ware een bril op met een bepaalde visie (je zelfbeeld dus) waardoor je de hele wereld bekijkt. bij de een is dat een negatieve bril en bij de ander is dat juist een roze bril en die ziet alles positief..
(je kunt trouwens die visie best veranderen! Maar dat kost wel tijd en inzet)
Nee dawasnie, het geld was evenveel waard. Even kijken of ik dat topic kan vinden zo 1 2 3 .quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Babi PangangNog iets wat ik wel mis hier: het Nederlands-Chinese eten!
![]()
Cootje: misschien dat dat ermee te maken heeft dat als alle anderen rijker zijn dat dan de goederen ook duurder worden en dat je dan met je 1.000.000 minder kan kopen?Geen idee hoe het werkt, nooit economie gehad
Verder eens met het eerste deel!Ieder mens heeft wel iets waarmee hij/zij minder tevreden is - geen enkel leven is perfect. Zolang je in principe gewoon blij bent en datgeen doet waarvan je gelukkig wordt, prima!
Ik heb net een nieuwe bril dus het is slechts een kwestie van tijd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
gedurende je leven zet je als het ware een bril op met een bepaalde visie (je zelfbeeld dus) waardoor je de hele wereld bekijkt. bij de een is dat een negatieve bril en bij de ander is dat juist een roze bril en die ziet alles positief..
(je kunt trouwens die visie best veranderen! Maar dat kost wel tijd en inzet)
Als dat niet lukt kan wel eens de neiging ontstaan om (al dan niet met afgunst) naar anderen te kijken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zolang je in principe gewoon blij bent en datgeen doet waarvan je gelukkig wordt, prima!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh.
Ja dat had ik wel gedaanNevermind mijn eerdere post!
Ja! Hier! Niet jaloers, maar ik benijd je wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Anderen zijn jaloers op jou omdat jij in het buitenland zit....
So true.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wijze woorden!
Vaak letten anderen ook helemaal niet zoveel op onszelf als wij soms denken
Er zijn vele manieren van dom zijn en vele manieren van slim zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
O ja, zo denk ik van mezelf altijd dat ik dom ben en ik spiegel me dus inderdaad alleen maar naar universitair geschoolde mensen. Wat ik ook had kunnen doen met m'n VWO, maar dacht toch altijd dat ik de universiteit niet aan zou kunnen.
Je bedoelt niet mij toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:11 schreef -marz- het volgende:
[..]
Als dat niet lukt kan wel eens de neiging ontstaan om (al dan niet met afgunst) naar anderen te kijken.
Hmm zie ik hierboven een psycholoog aan het werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |