abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:00:00 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88179408
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mooie chicas in barcelona hoor ^O^
Het zullen alleen veelal geen Michelle Pheiffers zijn :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:01:47 #177
236335 neen
schone schijn
pi_88179464
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 17:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik vraag me dus af of je die daar nou veel kan krijgen. In China eet je volgens mij ook niet dezelfde babi pangang en foe yong hai als hier in Nederland :D
Ja ik weet het ook niet, bij hem zijn iig altijd loempia's _O-

Babi Panggang is geroosterd varkensvlees, is meer Indisch dan Chinees. Maarja, die Chinezen proberen Indisch eten te maken in hun Chinees-Indische restaurants maar ze kunnen het niet :( van wikipedia:
quote:
Wat in Nederland babi pangang wordt genoemd, wordt vaak besteld in de vorm van babi pangang speciaal en is een bekend gerecht bij Chinees-Indische restaurants. Mager varkensvlees wordt dan niet geroosterd maar gefrituurd, vervolgens in plakken gesneden en rijkelijk overgoten met een gebonden pikante zoetzure saus en geserveerd op een bedje van atjar tjampoer. Het wordt door Nederlanders vaak gegeten met nasi goreng en sambal.
Die laatste zin :')
het lijkt niet wat het is
pi_88179544
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij is het mens eigen om naar andere mensen en te kijken naar wat jij hebt en wat zij hebben...en dan wellicht met weemoed te denken had ik dat ook maar.

Als het om materiele zaken gaat dan kan je je afvragen of het daadwerkelijk van hen is...of van de bank O-)

En bij het immateriele; we zijn hier imo nog jong genoeg om dingen te kunnen veranderen...zelfs radicaal als dat nodig zou zijn :)
Ik kan echt serieus zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad, dat vergelijken met wat anderen hebben of doen en me daar dan aan spiegelen. Ik kan me er zelfs heel weinig bij voorstellen. Want wtf maakt het uit wat anderen doen, zolang jij maar gelukkig bent met jouw leven, toch?

Er was een topic hier op fok! en ik weet niet meer helemaal precies hoe het ging, maar als ik me goed herinner kon je kiezen uit 100.000 euro krijgen en dat de rest van het land 50.000 euro kreeg, of je kon kiezen voor 1.000.000 en dat de anderen dan 2.000.000 hadden. Echt heel veel mensen kozen voor het eerste en daar snap ik dan echt niets van. Want die hebben dus het liefst meer geld dan een ander. Echt voor mij onbegrijpelijk. Maar misschien ben ik te individualistisch?
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:04:24 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88179555
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee, dan moet je naar Zweden en zie je alsnog niks, want daar zijn ze altijd dik ingepakt :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_88179582
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vik moet naar Zweden!!!
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:05:36 #181
236335 neen
schone schijn
pi_88179592
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kan echt serieus zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad, dat vergelijken met wat anderen hebben of doen en me daar dan aan spiegelen. Ik kan me er zelfs heel weinig bij voorstellen. Want wtf maakt het uit wat anderen doen, zolang jij toch maar gelukkig bent met jouw leven, toch?
Idd!

quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Vik moet naar Zweden!!!
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dan moet je naar Zweden en zie je alsnog niks, want daar zijn ze altijd dik ingepakt :{w.
GMTA?
pi_88179671
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:05 schreef neen het volgende:

[..]

Idd!
[..]

[..]

GMTA?
Nou en of!!
pi_88179677
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kan echt serieus zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad, dat vergelijken met wat anderen hebben of doen en me daar dan aan spiegelen. Ik kan me er zelfs heel weinig bij voorstellen. Want wtf maakt het uit wat anderen doen, zolang jij maar gelukkig bent met jouw leven, toch?

Er was een topic hier op fok! en ik weet niet meer helemaal precies hoe het ging, maar als ik me goed herinner kon je kiezen uit 100.000 euro krijgen en dat de rest van het land 50.000 euro kreeg, of je kon kiezen voor 1.000.000 en dat de anderen dan 2.000.000 hadden. Echt heel veel mensen kozen voor het eerste en daar snap ik dan echt niets van. Want die hebben dus het liefst meer geld dan een ander. Echt voor mij onbegrijpelijk. Maar misschien ben ik te individualistisch?
Hoe dom ben je dan ook als je voor het eerste zou kiezen :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:07:55 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88179685
Babi Pangang :9 Nog iets wat ik wel mis hier: het Nederlands-Chinese eten! :+

Cootje: misschien dat dat ermee te maken heeft dat als alle anderen rijker zijn dat dan de goederen ook duurder worden en dat je dan met je 1.000.000 minder kan kopen? :+ Geen idee hoe het werkt, nooit economie gehad :P

Verder eens met het eerste deel! *O* Ieder mens heeft wel iets waarmee hij/zij minder tevreden is - geen enkel leven is perfect. Zolang je in principe gewoon blij bent en datgeen doet waarvan je gelukkig wordt, prima!
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:08:29 #185
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88179697
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:23 schreef neen het volgende:
Waarom kijken mensen (ik :') ) altijd naar anderen en naar wat ze niet hebben in plaats van naar wat ze wel hebben ofzo. Nu gaat het hier zo over andere landen en ga ik me vergelijken met vrienden die al heel veel hebben gezien terwijl er zat zijn die minder hebben gezien :')

Echt, dat is toch eigenlijk wel stom.
Dat zou iets te maken kunnen hebben met je zelfbeeld: dat is sinds je kindertijd ontwikkeld. Door wat je hebt meegemaakt, geleerd en om je heen hebt gezien.
Je vormt dan een soort van mening, of oordeel over jezelf. Dat wordt jouw waarheid en vervolgens filter je díe informatie uit je omgeving die in dat idee past.

Dus stel dat je over jezelf denkt dat je saai bent, dan zul je dat idee vast willen houden en ga je alles zo bekijken dat je het concept saai steeds weer kunt bevestigen met betrekking tot jezelf. jij zal dan dus zeggen "kijk, al mijn vrienden reizen, zie je wel dat ik saai ben!"
Als jouw idee over jezelf was geweest 'ik ben avontuurlijk' zou je hebben gedacht "kijk, lang niet al mijn vrienden reizen, zie je dus wel dat ik tot de avontuurlijken behoor"

gedurende je leven zet je als het ware een bril op met een bepaalde visie (je zelfbeeld dus) waardoor je de hele wereld bekijkt. bij de een is dat een negatieve bril en bij de ander is dat juist een roze bril en die ziet alles positief..

(je kunt trouwens die visie best veranderen! Maar dat kost wel tijd en inzet)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:09:06 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88179720
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoe dom ben je dan ook als je voor het eerste zou kiezen :')
Misschien hadden ze een nulletje verkeerd gezien :D
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:09:14 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88179723
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wel eens foto's gezien van Scandinavische fashionistas? Me dunkt dat je genoeg ziet! Wel kans dat je van nabije interactie een verkoudheid oploopt, dat dan weer wel :+
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:10:09 #188
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88179756
quote:
12s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef Goodbye het volgende:
Gewoon niet zoveel letten op andere mensen scheelt ook al een hoop!
Wijze woorden!
Vaak letten anderen ook helemaal niet zoveel op onszelf als wij soms denken :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:10:27 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88179766
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Misschien hadden ze een nulletje verkeerd gezien :D
Oh.

Ja dat had ik wel gedaan :') Nevermind mijn eerdere post! :+
pi_88179780
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat zou iets te maken kunnen hebben met je zelfbeeld: dat is sinds je kindertijd ontwikkeld. Door wat je hebt meegemaakt, geleerd en om je heen hebt gezien.
Je vormt dan een soort van mening, of oordeel over jezelf. Dat wordt jouw waarheid en vervolgens filter je díe informatie uit je omgeving die in dat idee past.

Dus stel dat je over jezelf denkt dat je saai bent, dan zul je dat idee vast willen houden en ga je alles zo bekijken dat je het concept saai steeds weer kunt bevestigen met betrekking tot jezelf. jij zal dan dus zeggen "kijk, al mijn vrienden reizen, zie je wel dat ik saai ben!"
Als jouw idee over jezelf was geweest 'ik ben avontuurlijk' zou je hebben gedacht "kijk, lang niet al mijn vrienden reizen, zie je dus wel dat ik tot de avontuurlijken behoor"

gedurende je leven zet je als het ware een bril op met een bepaalde visie (je zelfbeeld dus) waardoor je de hele wereld bekijkt. bij de een is dat een negatieve bril en bij de ander is dat juist een roze bril en die ziet alles positief..

O ja, zo denk ik van mezelf altijd dat ik dom ben en ik spiegel me dus inderdaad alleen maar naar universitair geschoolde mensen. Wat ik ook had kunnen doen met m'n VWO, maar dacht toch altijd dat ik de universiteit niet aan zou kunnen.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_88179786
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Babi Pangang :9 Nog iets wat ik wel mis hier: het Nederlands-Chinese eten! :+

Cootje: misschien dat dat ermee te maken heeft dat als alle anderen rijker zijn dat dan de goederen ook duurder worden en dat je dan met je 1.000.000 minder kan kopen? :+ Geen idee hoe het werkt, nooit economie gehad :P

Verder eens met het eerste deel! *O* Ieder mens heeft wel iets waarmee hij/zij minder tevreden is - geen enkel leven is perfect. Zolang je in principe gewoon blij bent en datgeen doet waarvan je gelukkig wordt, prima!
Nee dawasnie, het geld was evenveel waard. Even kijken of ik dat topic kan vinden zo 1 2 3 .
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:11:14 #192
236335 neen
schone schijn
pi_88179787
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik heb net een nieuwe bril dus het is slechts een kwestie van tijd.
pi_88179790
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zolang je in principe gewoon blij bent en datgeen doet waarvan je gelukkig wordt, prima!
Als dat niet lukt kan wel eens de neiging ontstaan om (al dan niet met afgunst) naar anderen te kijken.

Hmm zie ik hierboven een psycholoog aan het werk? :+
Springfield's looking pretty dusty today
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:11:42 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88179796
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh.

Ja dat had ik wel gedaan :') Nevermind mijn eerdere post! :+
_O-

Ik ook in eerste instantie oO<
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:12:06 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88179808
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Anderen zijn jaloers op jou omdat jij in het buitenland zit....
Ja! Hier! Niet jaloers, maar ik benijd je wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88179815
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:10 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wijze woorden!
Vaak letten anderen ook helemaal niet zoveel op onszelf als wij soms denken :Y
So true.

En als ze dat wel doen en kritiek hebben op mijn manier van leven dan kan ik daar tegenwoordig dus ook echt niet meer mee zitten :) ik moet wel altijd even mijn woordje doen, dat dan weer wel :+
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:13:08 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88179840
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

O ja, zo denk ik van mezelf altijd dat ik dom ben en ik spiegel me dus inderdaad alleen maar naar universitair geschoolde mensen. Wat ik ook had kunnen doen met m'n VWO, maar dacht toch altijd dat ik de universiteit niet aan zou kunnen.
Er zijn vele manieren van dom zijn en vele manieren van slim zijn (8>

Ken genoeg academisch geschoolde mensen met een sociale intelligentie van een doperwt. Ken ook genoeg MBO' ers die in een handomdraai een website coderen oids. Ieder heeft z'n eigen wijsheid w/ Dat je toevallig goed kan leren wil niet altijd betekenen dat je als mens allround smartypants bent :P

Wauuuw ik ben wel in Captain Obviousmode vandaag :') :D
pi_88179854
Ik heb trek in salami :{w
pi_88179857
Oeh, ik ga zo lekker vispakketjes maken met zalmforelfilet van de visboer :9~
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:15:43 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88179913
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:11 schreef -marz- het volgende:

[..]

Als dat niet lukt kan wel eens de neiging ontstaan om (al dan niet met afgunst) naar anderen te kijken.

Hmm zie ik hierboven een psycholoog aan het werk? :+
Je bedoelt niet mij toch? :o Cali wel :Y

Tink: ik vind het ook wel tof! Vooral ook omdat ik mezelf nooit als een avontuurlijk mens heb gezien, maar schijnbaar kan ik dit allemaal best!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')