Ja, maar je moet ook niet genoegen nemen met 'minder' ofzo. Insteek wmb moet zijn dat je pas weet dat je 'minder' hebt op t moment dat er een ander voorbijhobbeltquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar daar kan je dan wel weer op reageren. Anders ga je je hele leven zitten wachten, ofzo *start melodramatisch muziekje van slechte B-film*
Dat mag wel in grote lettertjes hoor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Volgend jaar zomer ga ik naar Vietnam, trouwens
*jaloers*quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Tofheidquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Wat een hoop plannenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik wil de Nijmeegse vierdaagse lopen. En dus dat vrijwilligerswerk van de site van neen. Maar daar heb ik niet genoeg vakantieweken voor. En ik zou eigenlijk ook moeten gaan werken, omdat ik mn huur blijf betalen ondertussen.
stubruquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Stubru heeft nu de top 40 van de jaren '90.
Ja, nou, het ticket is nog niet geboekt omdat dat met creditcard moet en ik papa nog niet kan bereiken die dat even voor kan schieten (quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat mag wel in grote lettertjes hoor!
Wauw, dat lijkt me ook een apart land!![]()
Ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn!
O, daar wil ik ook nog wel eens naartoe. Of misschien eerder naar Thailand vanwege iets. Lekkere loempia's etenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen loempia gehad in Thailand, wel fried shrimpsquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef neen het volgende:
[..]
O, daar wil ik ook nog wel eens naartoe. Of misschien eerder naar Thailand vanwege iets. Lekkere loempia's eten
Ik heb een idee waar ik volgend jaar heen wil maar dat is dus niet alleen van mij afhankelijk maar ook van iemand anders. Dus de kans dat dat doorgaat is natuurlijk erg klein en het zal wel Oost-Europa worden ofzo. anders, hele kleine kans, Mauretanië
Wil je mee naar een feest? (Als we voor 12 uur binnen zijn merk je niet eens dat het oud en nieuw isquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef Merel het volgende:
Wat een leuk jurkje Maria!
Met kerst ben ik inmiddels onder de pannen, maar tegen oud & nieuw zie ik heel erg op. Vorig jaar heb ik het genegeerd, en dat was eigenlijk best wel oké, behalve dat je het aan iedereen moet uitleggen of erover moet liegen. We zien wel dit jaar.
Nee, in Vietnam moet je loempia's eten natuurlijk! Geheel volgens alle vooroordelen liggen er bij een Vietnamese vriend van me altijd heel veel loempia's in de vriezerquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen loempia gehad in Thailand, wel fried shrimps
Ik sta erom bekend dat ik vooral heel veel plannen heb en vrij weinig uitvoerquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een hoop plannen
Van de zomer gaan we met zn vieren wandelen in ijsland.lijkt me echt prachtig!
Nee die houdt niet zo van wandelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Chico, is jouw vriend niet in voor zulke vakanties?
Wie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Stubru heeft nu de top 40 van de jaren '90.
Genoegen nemen met minder is in mijn ogen inderdaad gewoon dat je kiest voor iets veiligs terwijl je de andere optie ook al kent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook niet genoegen nemen met 'minder' ofzo. Insteek wmb moet zijn dat je pas weet dat je 'minder' hebt op t moment dat er een ander voorbijhobbelt.
Arthur Japin vergeleek dat met niet willen eten, omdat je alleen wilt eten van een heerlijk gedekte tafel. En intussen sterf je van de honger. Vergelijking van niets natuurlijk, zo werkt het niet in de liefde, imho
.
Ja, ik vraag me dus af of je die daar nou veel kan krijgen. In China eet je volgens mij ook niet dezelfde babi pangang en foe yong hai als hier in Nederlandquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, in Vietnam moet je loempia's eten natuurlijk! Geheel volgens alle vooroordelen liggen er bij een Vietnamese vriend van me altijd heel veel loempia's in de vriezer
Ga naar Spanje!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop volgende zomer ook op vakantie te kunnen.
Ga naar qfly.com, kies een goedkoop retourtje, terplekke in een hostel en uit eten in pubs/café's of zelf koken. Of is geld het probleem niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop volgende zomer ook op vakantie te kunnen.
Studio brussel!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb ook zin in jaren '90-muziek. I wanna see a rainbow high in the sky, I wanna see you and me on a bird flying away
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |