quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ik zal dat nooit begrijpenquote:
Dat heb ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme fok![]()
als ik een reactie plaats sta ik meteen weer op pagina 1
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef friemelaar het volgende:
Inderdaad pagina 1![]()
en dan ook meteen bovenaan bij de eerste postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat gelukkig sneller dan het opbouwen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent er weer
Wat ben je toch streng voor je man![]()
![]()
quote:
Bij mij ook jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme fok![]()
als ik een reactie plaats sta ik meteen weer op pagina 1
Maar ik denk dat het opruimen aan dit weekend ligt want ik ben gisteren al bezig geweestquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Slopen is
![]()
[..]
Moet wel he, met een ADHD'er die all over the place is XD
Nee, geintje. Hij ging serieus uit zichzelf opruimen![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Bij mij ook ja
niet slopenquote:
iddquote:
hij geeft wel aan dat er update's zijn maar als ik er dan op klik gebeurt er niksquote:
symquote:
hier nietquote:
iddquote:
laters lovelyquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat nuttigs doen.. (dat zeg ik ook al de hele dag)
Doe datquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ach ja scheelt het mij weer F5enquote:
Nicequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het opruimen aan dit weekend ligt want ik ben gisteren al bezig geweest
Ja okequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet slopen![]()
ik heb die spullen volgend jaar weer nodig
Succes met de poging tot nuttig doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Over de teringzooi?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was ook wel nodig want brak bijna mijn benen
whehehequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
Volgens mij zit ik weer selectief te lezen...
Ik meen iets gezien te hebben dat Enfermerel niet zuigt onder het bureau van haar man![]()
!
Onder wiens buro dan WEL?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
Ik meen iets gezien te hebben dat Enfermerel niet zuigt onder het bureau van haar man![]()
!
Dat ook en goed in het maken er vanquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Over de teringzooi?Dan heb je wel een tijdje niet opgeruimd
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
!
dat is een goede vraagquote:
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
!
Die van de president van de VS, die is een stuk ruimerquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ook en goed in het maken er van
Het overkomt me meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Troep maken is idd leuk
Het resultaat minder.
quote:
het is meer net omgedraaidquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je gaat als een tornado door je huis en als je klaar bent dan denk je: what the fuck happened..?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Je denkt eerst 'what happened' en dan komt de tornado?quote:
whehehequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je denkt eerst 'what happened' en dan komt de tornado?![]()
Nee eerst is het schoon en dan komt de tornado met zooiquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je denkt eerst 'what happened' en dan komt de tornado?![]()
Oh, okequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee eerst is het schoon en dan komt de tornado met zooi
giertjequote:
ik ben anders best actief bezigquote:
Hee...al bijgekomen van het feest?quote:
bijnaquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee...al bijgekomen van het feest?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn de automatische updates stuk ofzo?
ah, dus het ging goed?quote:
ik dacht al, zondag is rustig, maar zooo rustig...quote:
Hier nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn de automatische updates stuk ofzo?
Ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah, dus het ging goed?![]()
[..]
ik dacht al, zondag is rustig, maar zooo rustig...
het ging primaquote:
gelukkig is de andere bug al weer gefixtquote:[..]
ik dacht al, zondag is rustig, maar zooo rustig...
dat begrijp ik dus nietquote:
Same herequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik dus niet![]()
de autoupdate doet het bij mij nog steeds niet in een topic maar wel in mijn AT
gelukkig welquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here
ze zijn er dus mee bezig
Nog steeds hoofdpijn, maar inmiddels weet ik ook waardoor het komt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:04 schreef Enfermera het volgende:
Ja.
Nja, ik ga ook zo weg, over n half uurtjeHoe is met jou suiker?
Ja idd... ik had echt zo het idee dat ik niet aan die nieuwe layout zou kunnen wennen, maar nu mis die refresh functiequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig wel
raar dat je zo snel went aan een bepaalde functie
Haha ja he.. Ik vind het ook echt superhandigquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig wel
raar dat je zo snel went aan een bepaalde functie
Jij, daar, met je leuke hoofdquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Wie, waar?
* LovelyLady kijk om zich heen
Kennelijk 1 oplossing per keerquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik dus niet![]()
de autoupdate doet het bij mij nog steeds niet in een topic maar wel in mijn AT
het zal wel niet zo makkelijk te maken zijnquote:
Is het ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal wel niet zo makkelijk te maken zijn
nopequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
hoi snoetepetoetje... is je hoofdpijn nou nog niet helemaal over?
ehm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik heb niet eens een sint uiquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:30 schreef MPG het volgende:
GF heeft zijn Sint-UI al van stal gehaald!
Tijd om die van mij langzaamaan eens erbij te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have Fun Enfequote:![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
hormonen..
en voor de wat uitgebreidere uitleg (heren willen misschien nu niet verder lezen)Mja jeetje heftig hoor.. wanneer gaan ze weer een poging doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond Enfermerelquote:
Ik heb ook geen sint ui![]()
Goed idee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:00 schreef dirkjo het volgende:
Vandaag het apparaat een service beurtje gegeven.
Nu lekker aan het genieten van m'n verse bakkie koffie
De Siemens TK56 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed idee!
Wat voor apparaat heb je?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:30 schreef MPG het volgende:
GF heeft zijn Sint-UI al van stal gehaald!
Tijd om die van mij langzaamaan eens erbij te zoeken.
veel plezier enferquote:
dat is een flink apparaatquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:22 schreef dirkjo het volgende:
[..]
De Siemens TK56 als ik me niet vergis.
[ afbeelding ]
Gaf al een tijdje aan dat die een servicebeurt nodig had. Vandaag toch maar de moeite genomen
Wauwquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:22 schreef dirkjo het volgende:
De Siemens TK56 als ik me niet vergis.
[ afbeelding ]
Gaf al een tijdje aan dat die een servicebeurt nodig had. Vandaag toch maar de moeite genomen
quote:
Welke vrouw nietquote:
quote:
1 meter 90 was jij toch?quote:
Meisje!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, grote apparaten EN weer autorefresh
quote:
Dat is wel groot jaquote:
daar zit ik ook naar te kijkenquote:
Ik zie niets wat over seks gaat hoor... Lichaamslengte en grote koffie-apparaten hebben daar niets mee te makenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat weer over seks hoor. En ik heb me er niet eens mee bemoeid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
jij zet poepincidenten op film?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:33 schreef wel.o.k het volgende:
daar zit ik ook naar te kijken![]()
filmpjes van de camcorder op de pc aan het zetten.
True, truequote:Op zondag 31 oktober 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke vrouw niet![]()
Hoi LiebchenEn avond allemaal
IK ONTKEN HET BESTAAN VAN DERGELIJKE INCIDENTENquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij zet poepincidenten op film?
het gaat pas over sex nu jij je ermee bemoeitquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb sinds de vorige alweer een nieuw incident om mijn oren gehad zelfs...kiesjes krijgen ftwquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef MPG het volgende:
IK ONTKEN HET BESTAAN VAN DERGELIJKE INCIDENTEN.
Seks? Waar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoorde iets over sexquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
dat gebeurt jou wel vaker, lijkt mijquote:
Avond meis!quote:
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef MPG het volgende:
[..]
IK ONTKEN HET BESTAAN VAN DERGELIJKE INCIDENTEN.
Niet hierquote:
Jij hebt al genoeg seks daar, jij hoeft niet meerquote:
iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat gebeurt jou wel vaker, lijkt mij
en waarom nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg seks daar, jij hoeft niet meer
ik zie alleen: seks met wokquote:
quote:
Dan nog ontken ik hetquote:[..]
Dat heb jij vroeger ook gehad hoor, toen jij een baby was
Hier ook nietquote:[..]
Niet hier![]()
quote:[..]
Jij hebt al genoeg seks daar, jij hoeft niet meer
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het gaat pas over sex nu jij je ermee bemoeit
hey flesquote:
van babietjes wel blijkbaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij zet poepincidenten op film?
he watquote:
quote:
quote:
whehehequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, weer vergeten de webcam uit te zetten
voor maar 1.95?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef dirkjo het volgende:
1.95 check
Komen trouwens ook heerlijke bakkies koffie uit
hallon ballonquote:
hoe is ie met PeZu dan op deze wonderschone avond?quote:
PeZuquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
PeZu!
Hoe is het nou met je pompmokkel?
kom net van m'n vriendin (altijd leuk), hoor net dat ik 7 onvoldoendes sta ipv 9, en het hele weekend was gewoon top, dus alles bij elkaar:quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet bijzonder. . .
Maar goed vanwaar uw vrolijkheid?
ja 7 onvoldoendes is hartsikke goed natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom net van m'n vriendin (altijd leuk), hoor net dat ik 7 onvoldoendes sta ipv 9, en het hele weekend was gewoon top, dus alles bij elkaar:
HAPPY
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
ja 7 onvoldoendes is hartsikke goed natuurlijk
voor mij aardig goed voor in het begin van het jaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja 7 onvoldoendes is hartsikke goed natuurlijk
ja wat ik anders zeggenquote:
'wat fijn voor je'quote:
Ik heb geen flauw idee hoeveel dat kickass apparaat gekost heeft hoorquote:
Hmm..dus of je bent rijk, of hij is van je papa en mama waar je nog bij woontquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoeveel dat kickass apparaat gekost heeft hoor![]()
Weet alleen dat ik de enige ben die hem gebruik
Dat zijn er nog steeds 7 te veelquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom net van m'n vriendin (altijd leuk), hoor net dat ik 7 onvoldoendes sta ipv 9, en het hele weekend was gewoon top, dus alles bij elkaar:
HAPPY
Mja beter had ik niks gezegdquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
'wat fijn voor je'
ik noem maar wat
Ferb is ook al 14, daar zijn er hier toch geen twee vanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
Dat zijn er nog steeds 7 te veel.
Enne... vriending? Dude je bent 14 ofzo!
Toen ik 14 was, speelde ik nog met Lego...
ik heb er al 3 gehad hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
andersom was verrassender geweestquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
mijn moeder noemde een dude op tv net een pauper
Trouwens, ik maakte het uit met mijn...derde vriendje toen hij rond liep te bazuinen dat Sinterklaas..iets over Sinterklaas. Toen zat ik net in groep 3quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, ik maakte het uit met mijn...derde vriendje toen hij rond liep te bazuinen dat Sinterklaas..iets over Sinterklaas. Toen zat ik net in groep 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik ben niet rijk, en ja ik woon nog bij mijn mamaquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..dus of je bent rijk, of hij is van je papa en mama waar je nog bij woont
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
slet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
7 onvoldoendes, heldquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HAPPY
sorryquote:
Bambixquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een kind van 2 jaar 4 uur lang van hot naar het rent en je de oren van je hoofd brabbelt zonder moe te worden
IK WEET HETquote:
Dan bof je maar, met een mama die zo'n koffieapparaat kooptquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef dirkjo het volgende:
Ik ben niet rijk, en ja ik woon nog bij mijn mama
het is omgekeertdag!quote:
eerder red bullquote:
dan ben je gewild, niet meer en niet minderquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is omgekeertdag!
maarrrrr,
als je in groep 3 al 3 exen hebt...
komop...
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is omgekeertdag!
maarrrrr,
als je in groep 3 al 3 exen hebt...
komop...
Neefjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
eerder red bull
Continu springen ook, leek wel een wilde kangeroe
precies, ik was toen ook nog blondquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
dan ben je gewild, niet meer en niet minder
nah, klinkt als een doorsnee kindquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerder red bull
Continu springen ook, leek wel een wilde kangeroe
jaquote:
niet echtquote:
Aah, dat doet die van mij ook steedsquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
ja
Hij ging iedereen kusjes geven, how cute!
ja, mijne doet dat ook steedsquote:
haha coolquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aah, dat doet die van mij ook steeds![]()
En een handje als het bijvoorbeeld de kapper is
toch niet, ik ze ook zat anders.quote:
rustig stilzittende kindjes?quote:
nee ik bedoel niet zo over hyperactief!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rustig stilzittende kindjes?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rustig stilzittende kindjes?
klinkt al beterquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik bedoel niet zo over hyperactief!
dan doen ze hun kinderkostuum uit en zijn het koala beertjes!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar hoe zijn die thuis zonder bezoek?
oh. dat heeft de mijne alleen als hij te weinig heeft geslapen of als er ineens veel vreemde mensen in huis zijnquote:
ja want anders is gelijk het tegenovergestelde, er zijn maar 2 soorten kinderen. . .quote:
waarom heb jij sterretjes naast je naam?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef PeZu het volgende:
ja want anders is gelijk het tegenovergestelde, er zijn maar 2 soorten kinderen. . .
heeft te maken met zijn abo denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom heb jij sterretjes naast je naam?
huh wat? Ik fok mobiel ik zie niks van dat allesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan doen ze hun kinderkostuum uit en zijn het koala beertjes!
oooh! ja!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
heeft te maken met zijn abo denk ik
ja, leuk voor bij je marmotten in pakjesquote:
ik zie niksquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen. Ik was de reclames zat en vond dat danny met al het werk vd nee layout en hoe hij alles oppakte ivm bugs en vragen wel wat sponsoring had verdiend!quote:
Nee joh, voor in de treinkamer... dan raak ik ook het besef van tijd niet kwijtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, leuk voor bij je marmotten in pakjes
Alsof je marmotten daar niet naar toe verbannen wordenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef DaMart het volgende:
Nee joh, voor in de treinkamer... dan raak ik ook het besef van tijd niet kwijt.
Sowieso, leven kan mooi zijn hequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan bof je maar, met een mama die zo'n koffieapparaat koopt
Ach, jongen, het kan prachtig zijnquote:
Door wie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsof je marmotten daar niet naar toe verbannen worden
het leven is mooi!quote:
Oh, nee, gewoon, ehm.quote:
ik had ze verstoptquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom zijn steeds de knopjes weg?
Heb je ze niet vastgezet dan bij de themaopties?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
nee, echt, ik moet steeds f5en om te kunnen quoten
tot nu toe kwamen ze zelf gewoon braaf opdagen hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ze niet vastgezet dan bij de themaopties?
Genoeg momenten meegemaakt waar het niet is, maar postief persoontje dus eigenlijk altijd mooi levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, jongen, het kan prachtig zijn
Same herequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
nee, echt, ik moet steeds f5en om te kunnen quoten
Ja, precies, dat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef dirkjo het volgende:
Genoeg momenten meegemaakt waar het niet is, maar postief persoontje dus eigenlijk altijd mooi leven
Sowiesoquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, dat.
En van kleine dingen kunnen genieten, dat is ook belangrijk
de geur van schone wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, dat.
En van kleine dingen kunnen genieten, dat is ook belangrijk
En van dat de knopjes het weer doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef dirkjo het volgende:
Sowieso![]()
Ik geniet al van een lekker nachtje slapen, of gewoon een lekker bakje koffie zoals nu
een lief berichtje, een blik, een aai!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
De sfeer van winter/herfst. De blaadjes; het vroege donker
ola zmquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer. Voor even, ga wel zo naar bed
Een knuffel van een lief persoon. Een hond die je aandacht geeft. Er zijn zoveel dingen waar je van kan genieten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
een lief berichtje, een blik, een aai!
een dikke knuf!quote:
ftw?quote:
Wromnie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef dirkjo het volgende:
Honden![]()
Nog steeds jammer dat hier geen hond in huis komt.
Wakker worden op een zondag, wetend dat je de hele dag in een lekkere trainingsbroek kan luierenquote:
Moeder gaat graag veel op vakantie; dus dan moet de hond erg veel weg. Daarbij ziet ze ons de hond niet uitlaten etc.quote:
Pezuquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
sowieso, knuffels![]()
hoi enfermerel, leuke dag gehad?
Ahw. Knufquote:
aah moppie tochquote:
Ah, ja, dat werkt ook vaak wel zo hequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef dirkjo het volgende:
Moeder gaat graag veel op vakantie; dus dan moet de hond erg veel weg. Daarbij ziet ze ons de hond niet uitlaten etc.
Veel gehangen en een beetje extra geslapen en sinds een paar uur zowaar iets minder hoofdpijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
Lekker gegeten en gekletst, was een geslaagd avondje. Hoe was jouw dag?
![]()
Ahw. Knuf![]()
Dat zou best kunnen ja. Ach ik hou wel van wandeling met hond; beetje spelen etc. Maargoed; zolang je hier woont gelden de regels van je ma hèquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja, dat werkt ook vaak wel zo he
Zohee! Vooruitgang!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veel gehangen en een beetje extra geslapen en sinds een paar uur zowaar iets minder hoofdpijn
gezondheid!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef dirkjo het volgende:
Zijn hier wel eens mensen naar Grossarl (Großarl) geweest?
Hmhm, maar in de stromende regen met -3 is het toch al snel minder leuk dat Fifi nog moet wandelenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef dirkjo het volgende:
Dat zou best kunnen ja. Ach ik hou wel van wandeling met hond; beetje spelen etc. Maargoed; zolang je hier woont gelden de regels van je ma hè![]()
Misschien als ik op mezelf ben, we will see
quote:
Haha ja okequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, maar in de stromende regen met -3 is het toch al snel minder leuk dat Fifi nog moet wandelen
En dan mag je mammie het zeker doen hequote:
heus nietquote:
Nee hoor. Je gaat toch niet dood van een beetje regen. Daarbij hebben ze ook nog de paraplu uitgevonden hequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan mag je mammie het zeker doen he
LLquote:
Reden voor een feestje?quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie klaar voor weer een UI-change
Waarom veranderen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie klaar voor weer een UI-change
dat was dan vast niet bewustquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Eerder op de avond zei ik al goedenavond, de enige die wat zei was Marijke
Ik snap wel dat je moeder het er niet op wil wagen hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef dirkjo het volgende:
Nee hoor. Je gaat toch niet dood van een beetje regen. Daarbij hebben ze ook nog de paraplu uitgevonden he
was ik toen niet gewoon even gaan eten?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Eerder op de avond zei ik al goedenavond, de enige die wat zei was Marijke
Ik ook hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je moeder het er niet op wil wagen hoor
jij had het over sex, dan val ik niet opquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was ik toen niet gewoon even gaan eten?
want ik heb heel Marijke ook niet gezien
Heb altijd zelfde gehad, totdat er ineens iemand aan kwam wandelen doe dezelfde had als ik. Die diefquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat er geen 1 goed is.. maar ik denk dat ik deze hou (dat zei ik van al die andere ook
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij had het over sex, dan val ik niet op
oh, haha, nee, dan heb ik alleen oog voor jonge jongetjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
jij had het over sex, dan val ik niet op
Ik vond die vorige leuk hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat er geen 1 goed is.. maar ik denk dat ik deze hou (dat zei ik van al die andere ook
moest meteen denken aan woknok. Misschien ben ik dan toch te jongquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, haha, nee, dan heb ik alleen oog voor jonge jongetjes![]()
en wok
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja.
MPG! Ik heb iemand gevonden die niet zijn eigen verjaardagsseizoen als lievelingsseizoen heeft!![]()
![]()
dat klinkt zo foutquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, haha, nee, dan heb ik alleen oog voor[b] jonge jongetjes{/b]![]()
en wok
Aangesproken voelen enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja.
MPG! Ik heb iemand gevonden die niet zijn eigen verjaardagsseizoen als lievelingsseizoen heeft!![]()
![]()
ik moest het googelenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef dirkjo het volgende:
moest meteen denken aan woknok. Misschien ben ik dan toch te jong
ik heb wel een reputatie hoog te houden hequote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef haar groot gelijk
Dat werd me vrij snel duidelijkquote:
jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een reputatie hoog te houden he
Oefquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]