ja want anders is gelijk het tegenovergestelde, er zijn maar 2 soorten kinderen. . .quote:
waarom heb jij sterretjes naast je naam?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef PeZu het volgende:
ja want anders is gelijk het tegenovergestelde, er zijn maar 2 soorten kinderen. . .
heeft te maken met zijn abo denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom heb jij sterretjes naast je naam?
huh wat? Ik fok mobiel ik zie niks van dat allesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan doen ze hun kinderkostuum uit en zijn het koala beertjes!
oooh! ja!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
heeft te maken met zijn abo denk ik
ja, leuk voor bij je marmotten in pakjesquote:
ik zie niksquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen. Ik was de reclames zat en vond dat danny met al het werk vd nee layout en hoe hij alles oppakte ivm bugs en vragen wel wat sponsoring had verdiend!quote:
Nee joh, voor in de treinkamer... dan raak ik ook het besef van tijd niet kwijtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, leuk voor bij je marmotten in pakjes
Alsof je marmotten daar niet naar toe verbannen wordenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef DaMart het volgende:
Nee joh, voor in de treinkamer... dan raak ik ook het besef van tijd niet kwijt.
Sowieso, leven kan mooi zijn hequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan bof je maar, met een mama die zo'n koffieapparaat koopt
Ach, jongen, het kan prachtig zijnquote:
Door wie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsof je marmotten daar niet naar toe verbannen worden
het leven is mooi!quote:
Oh, nee, gewoon, ehm.quote:
ik had ze verstoptquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom zijn steeds de knopjes weg?
Heb je ze niet vastgezet dan bij de themaopties?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
nee, echt, ik moet steeds f5en om te kunnen quoten
tot nu toe kwamen ze zelf gewoon braaf opdagen hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ze niet vastgezet dan bij de themaopties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |