quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
PeZu!
Hoe is het nou met je pompmokkel?
kom net van m'n vriendin (altijd leuk), hoor net dat ik 7 onvoldoendes sta ipv 9, en het hele weekend was gewoon top, dus alles bij elkaar:quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet bijzonder. . .
Maar goed vanwaar uw vrolijkheid?
ja 7 onvoldoendes is hartsikke goed natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom net van m'n vriendin (altijd leuk), hoor net dat ik 7 onvoldoendes sta ipv 9, en het hele weekend was gewoon top, dus alles bij elkaar:
HAPPY
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
ja 7 onvoldoendes is hartsikke goed natuurlijk
voor mij aardig goed voor in het begin van het jaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja 7 onvoldoendes is hartsikke goed natuurlijk
ja wat ik anders zeggenquote:
'wat fijn voor je'quote:
Ik heb geen flauw idee hoeveel dat kickass apparaat gekost heeft hoorquote:
Hmm..dus of je bent rijk, of hij is van je papa en mama waar je nog bij woontquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoeveel dat kickass apparaat gekost heeft hoor![]()
Weet alleen dat ik de enige ben die hem gebruik
Dat zijn er nog steeds 7 te veelquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom net van m'n vriendin (altijd leuk), hoor net dat ik 7 onvoldoendes sta ipv 9, en het hele weekend was gewoon top, dus alles bij elkaar:
HAPPY
Mja beter had ik niks gezegdquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
'wat fijn voor je'
ik noem maar wat
Ferb is ook al 14, daar zijn er hier toch geen twee vanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
Dat zijn er nog steeds 7 te veel.
Enne... vriending? Dude je bent 14 ofzo!
Toen ik 14 was, speelde ik nog met Lego...
ik heb er al 3 gehad hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
andersom was verrassender geweestquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
mijn moeder noemde een dude op tv net een pauper
Trouwens, ik maakte het uit met mijn...derde vriendje toen hij rond liep te bazuinen dat Sinterklaas..iets over Sinterklaas. Toen zat ik net in groep 3quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, ik maakte het uit met mijn...derde vriendje toen hij rond liep te bazuinen dat Sinterklaas..iets over Sinterklaas. Toen zat ik net in groep 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik ben niet rijk, en ja ik woon nog bij mijn mamaquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..dus of je bent rijk, of hij is van je papa en mama waar je nog bij woont
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
slet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
7 onvoldoendes, heldquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HAPPY
sorryquote:
Bambixquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een kind van 2 jaar 4 uur lang van hot naar het rent en je de oren van je hoofd brabbelt zonder moe te worden
IK WEET HETquote:
Dan bof je maar, met een mama die zo'n koffieapparaat kooptquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef dirkjo het volgende:
Ik ben niet rijk, en ja ik woon nog bij mijn mama
het is omgekeertdag!quote:
eerder red bullquote:
dan ben je gewild, niet meer en niet minderquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is omgekeertdag!
maarrrrr,
als je in groep 3 al 3 exen hebt...
komop...
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is omgekeertdag!
maarrrrr,
als je in groep 3 al 3 exen hebt...
komop...
Neefjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
eerder red bull
Continu springen ook, leek wel een wilde kangeroe
precies, ik was toen ook nog blondquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
dan ben je gewild, niet meer en niet minder
nah, klinkt als een doorsnee kindquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerder red bull
Continu springen ook, leek wel een wilde kangeroe
jaquote:
niet echtquote:
Aah, dat doet die van mij ook steedsquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
ja
Hij ging iedereen kusjes geven, how cute!
ja, mijne doet dat ook steedsquote:
haha coolquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aah, dat doet die van mij ook steeds![]()
En een handje als het bijvoorbeeld de kapper is
toch niet, ik ze ook zat anders.quote:
rustig stilzittende kindjes?quote:
nee ik bedoel niet zo over hyperactief!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rustig stilzittende kindjes?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rustig stilzittende kindjes?
klinkt al beterquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik bedoel niet zo over hyperactief!
dan doen ze hun kinderkostuum uit en zijn het koala beertjes!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar hoe zijn die thuis zonder bezoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |