quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ik zal dat nooit begrijpenquote:
Dat heb ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme fok![]()
als ik een reactie plaats sta ik meteen weer op pagina 1
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef friemelaar het volgende:
Inderdaad pagina 1![]()
en dan ook meteen bovenaan bij de eerste postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat gelukkig sneller dan het opbouwen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent er weer
Wat ben je toch streng voor je man![]()
![]()
quote:
Bij mij ook jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme fok![]()
als ik een reactie plaats sta ik meteen weer op pagina 1
Maar ik denk dat het opruimen aan dit weekend ligt want ik ben gisteren al bezig geweestquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Slopen is
![]()
[..]
Moet wel he, met een ADHD'er die all over the place is XD
Nee, geintje. Hij ging serieus uit zichzelf opruimen![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Bij mij ook ja
niet slopenquote:
iddquote:
hij geeft wel aan dat er update's zijn maar als ik er dan op klik gebeurt er niksquote:
symquote:
hier nietquote:
iddquote:
laters lovelyquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat nuttigs doen.. (dat zeg ik ook al de hele dag)
Doe datquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ach ja scheelt het mij weer F5enquote:
Nicequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het opruimen aan dit weekend ligt want ik ben gisteren al bezig geweest
Ja okequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet slopen![]()
ik heb die spullen volgend jaar weer nodig
Succes met de poging tot nuttig doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Over de teringzooi?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was ook wel nodig want brak bijna mijn benen
whehehequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
Volgens mij zit ik weer selectief te lezen...
Ik meen iets gezien te hebben dat Enfermerel niet zuigt onder het bureau van haar man![]()
!
Onder wiens buro dan WEL?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
Ik meen iets gezien te hebben dat Enfermerel niet zuigt onder het bureau van haar man![]()
!
Dat ook en goed in het maken er vanquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Over de teringzooi?Dan heb je wel een tijdje niet opgeruimd
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
!
dat is een goede vraagquote:
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
!
Die van de president van de VS, die is een stuk ruimerquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ook en goed in het maken er van
Het overkomt me meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Troep maken is idd leuk
Het resultaat minder.
quote:
het is meer net omgedraaidquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je gaat als een tornado door je huis en als je klaar bent dan denk je: what the fuck happened..?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Je denkt eerst 'what happened' en dan komt de tornado?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |