symquote:
hier nietquote:
iddquote:
laters lovelyquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat nuttigs doen.. (dat zeg ik ook al de hele dag)
Doe datquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ach ja scheelt het mij weer F5enquote:
Nicequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het opruimen aan dit weekend ligt want ik ben gisteren al bezig geweest
Ja okequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet slopen![]()
ik heb die spullen volgend jaar weer nodig
Succes met de poging tot nuttig doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Over de teringzooi?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was ook wel nodig want brak bijna mijn benen
whehehequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
Volgens mij zit ik weer selectief te lezen...
Ik meen iets gezien te hebben dat Enfermerel niet zuigt onder het bureau van haar man![]()
!
Onder wiens buro dan WEL?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
Ik meen iets gezien te hebben dat Enfermerel niet zuigt onder het bureau van haar man![]()
!
Dat ook en goed in het maken er vanquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Over de teringzooi?Dan heb je wel een tijdje niet opgeruimd
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
!
dat is een goede vraagquote:
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
!
Die van de president van de VS, die is een stuk ruimerquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ook en goed in het maken er van
Het overkomt me meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Troep maken is idd leuk
Het resultaat minder.
quote:
het is meer net omgedraaidquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je gaat als een tornado door je huis en als je klaar bent dan denk je: what the fuck happened..?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Je denkt eerst 'what happened' en dan komt de tornado?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |