Zohee! Vooruitgang!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veel gehangen en een beetje extra geslapen en sinds een paar uur zowaar iets minder hoofdpijn
gezondheid!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef dirkjo het volgende:
Zijn hier wel eens mensen naar Grossarl (Großarl) geweest?
Hmhm, maar in de stromende regen met -3 is het toch al snel minder leuk dat Fifi nog moet wandelenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef dirkjo het volgende:
Dat zou best kunnen ja. Ach ik hou wel van wandeling met hond; beetje spelen etc. Maargoed; zolang je hier woont gelden de regels van je ma hè![]()
Misschien als ik op mezelf ben, we will see
quote:
Haha ja okequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, maar in de stromende regen met -3 is het toch al snel minder leuk dat Fifi nog moet wandelen
En dan mag je mammie het zeker doen hequote:
heus nietquote:
Nee hoor. Je gaat toch niet dood van een beetje regen. Daarbij hebben ze ook nog de paraplu uitgevonden hequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan mag je mammie het zeker doen he
LLquote:
Reden voor een feestje?quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie klaar voor weer een UI-change
Waarom veranderen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie klaar voor weer een UI-change
dat was dan vast niet bewustquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Eerder op de avond zei ik al goedenavond, de enige die wat zei was Marijke
Ik snap wel dat je moeder het er niet op wil wagen hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef dirkjo het volgende:
Nee hoor. Je gaat toch niet dood van een beetje regen. Daarbij hebben ze ook nog de paraplu uitgevonden he
was ik toen niet gewoon even gaan eten?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Eerder op de avond zei ik al goedenavond, de enige die wat zei was Marijke
Ik ook hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je moeder het er niet op wil wagen hoor
jij had het over sex, dan val ik niet opquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was ik toen niet gewoon even gaan eten?
want ik heb heel Marijke ook niet gezien
Heb altijd zelfde gehad, totdat er ineens iemand aan kwam wandelen doe dezelfde had als ik. Die diefquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat er geen 1 goed is.. maar ik denk dat ik deze hou (dat zei ik van al die andere ook
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij had het over sex, dan val ik niet op
oh, haha, nee, dan heb ik alleen oog voor jonge jongetjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
jij had het over sex, dan val ik niet op
Ik vond die vorige leuk hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat er geen 1 goed is.. maar ik denk dat ik deze hou (dat zei ik van al die andere ook
moest meteen denken aan woknok. Misschien ben ik dan toch te jongquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, haha, nee, dan heb ik alleen oog voor jonge jongetjes![]()
en wok
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja.
MPG! Ik heb iemand gevonden die niet zijn eigen verjaardagsseizoen als lievelingsseizoen heeft!![]()
![]()
dat klinkt zo foutquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, haha, nee, dan heb ik alleen oog voor[b] jonge jongetjes{/b]![]()
en wok
Aangesproken voelen enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja.
MPG! Ik heb iemand gevonden die niet zijn eigen verjaardagsseizoen als lievelingsseizoen heeft!![]()
![]()
ik moest het googelenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef dirkjo het volgende:
moest meteen denken aan woknok. Misschien ben ik dan toch te jong
ik heb wel een reputatie hoog te houden hequote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef haar groot gelijk
Dat werd me vrij snel duidelijkquote:
jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een reputatie hoog te houden he
Oefquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]