Ik denk dat het vooral belangrijk is om 'uit te lopen'. Als ik ga hardlopen hier in Nijmegen (over de brug en terug zeg ik altijd) dan loop ik de laatste 500 meter om rustig op adem te komen en af te bouwen. Anders sta ik zo te hijgen en te zweten als ik thuis ben.quote:Op maandag 1 november 2010 07:37 schreef Blurred86 het volgende:
lekker Cali![]()
ik doe eigenlijk nooit aan warming up of rekken en strekken.. die paar keren dat ik dat gedaan had kreeg ik juist pijn die ik normaal nooit hebik begin wel altijd rustig aan met lopen en dan pak ik gaandeweg het tempo op, gaat prima zo
alleen jammer dat daardoor je gemiddelde snelheid ook altijd wat lager uitkomt
je hebt helemaal gelijk! van die enkelstrips, verkopen ze die gewoon bij elke sportwinkel? of moet ik dan naar een speciale hardloopwinkel? die wil ik iig halen, en dan draag ik die icm het knipperlichtje aan mijn jas. Dat scheelt al een hoop denk ik. Zo'n jasje lijkt me eigenlijk niet zo fijn eerlijk gezegd, maar misschien moet ik daar dan ook maar aan geloven. Alles beter dan aangereden worden natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:44 schreef joers1 het volgende:
Je HOORT dan gewoon een reflecterend hesje aan te doen...bij ons bij de loopgroep is dat zelfs verplicht.
Daarnaast doe ik om mijn enkels ook nog reflectiestrips, met knipperende rode led-lampjes, alles voor de veiligheid.
Daarnaast draag ik vaak shirts in fluor-kleuren
[ afbeelding ]
Sterker nog, het laten knipperen van zo'n lampje is officieel zelfs verboden omdat een bestuurder door de knippering van het lampje de afstand tot de persoon dramatisch veel slechter kan inschatten en daarmee een stuk onveiliger is dan gewoon laten branden. Hetzelfde voor fietsen: laat je lampje niet knipperen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook reflectiestrips met ledjes, maar ik laat ze niet knipperen (doe ik bij het fietsen ook niet), omdat ik dat storend vind, en volgens mij leidt dat ook meer af voor bestuurders.
inderdaad ,, bekend ditquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef neen het volgende:
Ik doe altijd even rekken en strekken voordat ik ga lopen, dan een minuutje of 2 inlopen, doorwandelen en nog even wat heen en weer schudden die beentjes en dan gaan. Als ik dan normaal loop heb ik geen spierpijn
er is wat heen en weer geschoven geweest ja, maar goed, nu is het gewoon zoals het is. een in spt en 1 hier.quote:Op maandag 8 november 2010 13:14 schreef DuracellPower het volgende:
Is nu een dubbel topicachtigiets?
Hardlopen voor beginners #7: Houden ook vol nu het kouder wordt!
Hardlopen voor beginners #12
Waarom?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er is wat heen en weer geschoven geweest ja, maar goed, nu is het gewoon zoals het is. een in spt en 1 hier.
Er waren mods die dit topic perse in LIF wilden houden, omdat het een lifestyle is. Blijkbaar geen sport...quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:03 schreef DarkElf het volgende:
ik heb eerlijk gezegd ook niet helder waarom, ik was geen mod toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |