quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef Lutte het volgende:
Jaaaaa, leuk, Opa.Bakkebaard! Veel plezier en succes!
voorspelbaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je erop ging reageren.
Stevenmac26 modt 10 forums tegelijk als het moet. Met zijn blote handen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Opa
Naast het harde werk, verricht hij nog ff wat harder werk alsof het niks is
Opa is al mod van ONZquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
Leugens, stevenmac26 wordt de nieuwe mod.
Alle gebruikers in die fora zijn zo bang voor stevenmac26, dat er gewoon niet gebaggerd wordt. Dat is pas efficientie, Dat is pas mankracht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Stevenmac26 modt 10 forums tegelijk als het moet. Met zijn blote handen.
Dat is een grapje natuurlijk, net als Kreator op R&P. Vandaag wordt het nog stug volgehouden, en morgen kunnen we steven verwelkomen.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is een grapje natuurlijk, net als Kreator op R&P. Vandaag wordt het nog stug volgehouden, en morgen kunnen we steven verwelkomen.
laat het maar gewoon nu officieel bekend worden dan kan dat gejank om stevenmac for mod gewoon direct ophoudenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is een grapje natuurlijk, net als Kreator op R&P. Vandaag wordt het nog stug volgehouden, en morgen kunnen we steven verwelkomen.
Opa.Bakkebaard op ONZ, mwa, ik vond die grap met AP op KLB leuker. Maar goed mensen, lach er even om, nu het nog kan. Morgen zal er een nieuwe wind door ONZ waaien. Morgen zal de échte nieuwe mod zich laten gelden.quote:
En dat weet je zo zeker omdat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard op ONZ, mwa, ik vond die grap met AP op KLB leuker. Maar goed mensen, lach er even om, nu het nog kan. Morgen zal er een nieuwe wind door ONZ waaien. Morgen zal de échte nieuwe mod zich laten gelden.
Omdat stevenmac26quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat weet je zo zeker omdat?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
Leugens, stevenmac26 wordt de nieuwe mod.
Hoe diep in z'n aars zit je nu eigenlijk??quote:
Meer is er niet nodig. Alleen ongelovigen beseffen dat niet, dat wil er niet in bij die mensen. Achterlijk volk, leeghoofden. Praatjesmakers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja lekkere motivatie weer
Hij is de nieuwe moderator, dus dan moet ik wel een beetje bij hem slijmen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe diep in z'n aars zit je nu eigenlijk??
Je zuigt de verkeerde aangezien wij 'm goed moeten keuren als mod.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe moderator, dus dan moet ik wel een beetje bij hem slijmen inderdaad.
Solly moppie.quote:
ja dat is heel heel erg natuurlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef Poemgirl het volgende:
Of op überhaupt iemand die serieus bezig was. Een mod op subfora laten werken, ipv. gewoon iemand anders nemen
Alsof stevenmac26 toestemming van jullie nodig heeft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je zuigt de verkeerde aangezien wij 'm goed moeten keuren als mod.
Van wie krijgt hij anders de rechten mocht hij oooooooooit mod worden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof stevenmac26 toestemming van jullie nodig heeft.
yvonne?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van wie krijgt hij anders de rechten mocht hij oooooooooit mod worden?
Die eigent hij zich zo toe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van wie krijgt hij anders de rechten mocht hij oooooooooit mod worden?
Mensen hebben geluk dat fok een internetplein is anders ws hy allang admin (K)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klauwen als een Tsjetjeense circusbeer, hij heeft ze.
Nee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef PeZu het volgende:
maar niet om het een of ander staat opa al niet heel lang bij ONZ in de index omdat hij een handje meehelpt op ONZ?
ja ik dacht me zo'n bericht te kunnen herinneren.quote:
Admin? Minstens. Hij gooit FOK! on- en offline wanneer hij dat blieft. Alle downtime is het werk van stevenmac26. En Breuls en iteejer maar praten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mensen hebben geluk dat fok een internetplein is anders ws hy allang admin (K)
dude, slikt hij je zaad ofzo dat je zo overdreven loopt te doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Admin? Minstens. Hij gooit FOK! on- en offline wanneer hij dat blieft. Alle downtime is het werk van stevenmac26. En Breuls en iteejer maar praten.
Slikken nadat ik het er zelf heb uitgemolken met mijn schrale handen, ja. Soms moet je gewoon nederig zijn. Zelfs ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, slikt hij je zaad ofzo dat je zo overdreven loopt te doen_!
Alsof jij stevenmac26 ooit hebt zien modereren. Hij ging los op poixie man wat was die moderator goed, rechtvaardig en knapquote:
Dat zijn slechts stromannen inderdaad. Nog zo'n mooi verhaal: als stevenmac88 wil dat Ajax - Feyenoord in 5-1 eindigt gebeurt dat ook. Dit verhaal is waargebeurd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Admin? Minstens. Hij gooit FOK! on- en offline wanneer hij dat blieft. Alle downtime is het werk van stevenmac26. En Breuls en iteejer maar praten.
Zonder mods bestond ONZ niet meer. Kijk naar het gebagger.quote:
Jij bent te goed. Jouw kwaliteiten liggen veel verder dan Fok!. Ze willen je grootse kwaliteiten niet verspillen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:39 schreef honkeytonk het volgende:
Opa.Bakkebaard als mod?Ik vind mijzelf echt beter
Driekwart van het topic gaat over die user terwijl het een welkomstopic voor die ouwe is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Leuk topic zo, met een hele handel edits.
Kom op, splitje, dat is nou eenmaal ONZ, hoort erbij hoor, niet zo moeilijk doen.
Nou, welkom! Opa! Succes ermee! Ouwe rot!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Driekwart van het topic gaat over die user terwijl het een welkomstopic voor die ouwe is.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef Penisbaard het volgende:
Die edits geven wel aan hoe bang de gevestigde orde is voor hun nieuwe heerser, stevenmac26.
Hij komt niet eens even gedag zeggen in zijn eigen topic. Dat zou stquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Driekwart van het topic gaat over die user terwijl het een welkomstopic voor die ouwe is.
Je verwacht toch ook niet dat je in ONZ als mod met open armen ontvangen wordt? misschien helpt het ook als onze seniore mod zijn gerimpelde neus laat zien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed de bagger aan het opruimen in KLBquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij komt niet eens even gedag zeggen in zijn eigen topic. Dat zou st
inderdaad. dat laat me gelijk ook vermoeden dat dit niet echt is en datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij komt niet eens even gedag zeggen in zijn eigen topic. Dat zou st
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
Jammer van die edits. Ik zou trouwens een uitstekende moderator zijn voor ONZ. Maar ik wil het niet, omdat mijn voorliefde voor Serenaderen in de nacht te groot is. Ervaring met andere grote internationale fora en secties moderaten heb ik wel. Maar op FOK! kom ik voor mijn lol. Tevens verwacht ik hier een edit, omdat deze opmerking niet over Petropa.Bakkebaard gaat.
Dat was gewoon een complot van FOK! zelf om KLB te slopen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zonder mods bestond ONZ niet meer. Kijk naar het gebagger.
KLB is er niks bij en die was zelfs even foetsie.
Ha opaquote:
quote:
Goed idee dit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Komt stevenmac nu op KLB nu Opa doorschuift???
Oh, even de propagandaposters aanpassen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Ja ga er vooral mee doorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
quote:
Dus Opa gaat bij KLB wegquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Ik doe ONZ er tijdelijk bij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Tof nummerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
Elke zondagmiddag bracht ie toffies voor me mee
Ik weet nog de spelletjes die opa met me dee
Restaurantje spelen en m n opa was de kok
Bokkewagen spelen en m n opa was de bok
M'n opa, m'n opa. m'n opa
In heel Europa was er niemand zoals jij
En niemand was zo aardig voor mij
In heel Europa, m'n ouwe opa
Nergens zo iemand als jij
Niemand zo aardig voor mij
M'n opa, m'n opa, m'n opa
M'n ouwe opa
Als ik me verveelde ging ik altijd naar hem toe
Hij verzon een spelletje en nooit was hij te moe
Van de dijk afrollen en m'n opa was de dijk
Detectiefje spelen en m'n opa was het lijk
refren'
Samen naar de apies kijken, samen naar het strand
En als je geluk had ging je samen naar de brand
Samen op het ijs en met een sleetje in de sneeuw
Leeuwentemmer spelen en m'n opa was de leeuw
Altijd als we samen waren hadden we plezier
Stierenvechter spelen en m'n opa was de stier
Ja je kunt niet EN onz EN klb mod zijn: tegenstrijdige belangen!quote:
Die deed ik met Pleebekken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
Elke zondagmiddag bracht ie toffies voor me mee
Ik weet nog de spelletjes die opa met me dee
Restaurantje spelen en m n opa was de kok
Bokkewagen spelen en m n opa was de bok
In heel Europa was er niemand zoals jij
En niemand was zo aardig voor mij
In heel Europa, m'n ouwe opa
Nergens zo iemand als jij
M'n opa, m'n opa, m'n opa
M'n ouwe opa
Als ik me verveelde ging ik altijd naar hem toe
Hij verzon een spelletje en nooit was hij te moe
Van de dijk afrollen en m'n opa was de dijk
Detectiefje spelen en m'n opa was het lijk
refren'
Samen naar de apies kijken, samen naar het strand
En als je geluk had ging je samen naar de brand
Samen op het ijs en met een sleetje in de sneeuw
Leeuwentemmer spelen en m'n opa was de leeuw
Altijd als we samen waren hadden we plezier
Stierenvechter spelen en m'n opa was de stier
quote:
Dan kan beter steven mod worden op ONZ en Opa in KLB blijven niets persoonlijks tegen Opa. Maar KLB is ie harder nodigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja je kunt niet EN onz EN klb mod zijn: tegenstrijdige belangen!
Kap eens met dat steven-geneuzelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan beter steven mod worden op ONZ en Opa in KLB blijven niets persoonlijks tegen Opa. Maar KLB is ie harder nodig
insert willekeurig naam danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kap eens met dat steven-geneuzel
Jij bent lekker ambitieus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kap eens met dat steven-geneuzel
Ik blijf dus ook gewoon in KLB.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan beter steven mod worden op ONZ en Opa in KLB blijven niets persoonlijks tegen Opa. Maar KLB is ie harder nodig
Eerlijk gezegd komt dat Stevenmac26-gezeik mij wel de strot uit. Of beledig het stevenmac26-clubje nu?quote:
in je endeldarmquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef 9611Niels het volgende:
Waar mag ik mijn Steven-op-KLB-posters ophangen?
Opa.Bakkebaard in zowel KLB als ONZ. ONZ doet hij er gewoon even tijdelijk bij. Gewoon even erbij doen, hij doet het.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik doe ONZ er tijdelijk bij.
Alsof het niets is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard in zowel KLB als ONZ. ONZ doet hij er gewoon even tijdelijk bij. Gewoon even erbij doen, hij doet het.
'Tijdelijk' nog wel. Ik ben blij met hem. Deze opa laat mij dingen zien die ik nog nooit eerder heb gezien.quote:
quote:
Ik doe KLB en FEEquote:
Nou. SwJ en Murp zijn en blijven gewoon dé ONZ mods. Ik help ze er alleen even bij nu.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard in zowel KLB als ONZ. ONZ doet hij er gewoon even tijdelijk bij. Gewoon even erbij doen, hij doet het.
Maar FEE is een FEEstje, dat is heel niet hard werken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doe KLB en FEEda's ook niet niks!!!
Niet te serieus erop ingaan, want ze kunnen alleen de endeldarm van steven snappenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou. SwJ en Murp zijn en blijven gewoon dé ONZ mods. Ik help ze erg alleen even bij nu.
FEE? wat is dat dan? Voor users onder de 10 jaar ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doe KLB en FEEda's ook niet niks!!!
Ooit wel eens van FEEdback gehoord??!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
FEE? wat is dat dan? Voor users onder de 10 jaar ofzo?
Daar kijken baggeraars toch niet opquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ooit wel eens van FEEdback gehoord??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |