Nou, welkom! Opa! Succes ermee! Ouwe rot!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Driekwart van het topic gaat over die user terwijl het een welkomstopic voor die ouwe is.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef Penisbaard het volgende:
Die edits geven wel aan hoe bang de gevestigde orde is voor hun nieuwe heerser, stevenmac26.
Hij komt niet eens even gedag zeggen in zijn eigen topic. Dat zou stquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Driekwart van het topic gaat over die user terwijl het een welkomstopic voor die ouwe is.
Je verwacht toch ook niet dat je in ONZ als mod met open armen ontvangen wordt? misschien helpt het ook als onze seniore mod zijn gerimpelde neus laat zien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed de bagger aan het opruimen in KLBquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij komt niet eens even gedag zeggen in zijn eigen topic. Dat zou st
inderdaad. dat laat me gelijk ook vermoeden dat dit niet echt is en datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij komt niet eens even gedag zeggen in zijn eigen topic. Dat zou st
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
Jammer van die edits. Ik zou trouwens een uitstekende moderator zijn voor ONZ. Maar ik wil het niet, omdat mijn voorliefde voor Serenaderen in de nacht te groot is. Ervaring met andere grote internationale fora en secties moderaten heb ik wel. Maar op FOK! kom ik voor mijn lol. Tevens verwacht ik hier een edit, omdat deze opmerking niet over Petropa.Bakkebaard gaat.
Dat was gewoon een complot van FOK! zelf om KLB te slopen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zonder mods bestond ONZ niet meer. Kijk naar het gebagger.
KLB is er niks bij en die was zelfs even foetsie.
Ha opaquote:
quote:
Goed idee dit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Komt stevenmac nu op KLB nu Opa doorschuift???
Oh, even de propagandaposters aanpassen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Ja ga er vooral mee doorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
quote:
Dus Opa gaat bij KLB wegquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Ik doe ONZ er tijdelijk bij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Tof nummerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
Elke zondagmiddag bracht ie toffies voor me mee
Ik weet nog de spelletjes die opa met me dee
Restaurantje spelen en m n opa was de kok
Bokkewagen spelen en m n opa was de bok
M'n opa, m'n opa. m'n opa
In heel Europa was er niemand zoals jij
M'n opa, m'n opa. m'n opa
En niemand was zo aardig voor mij
In heel Europa, m'n ouwe opa
Nergens zo iemand als jij
Niemand zo aardig voor mij