inderdaad. dat laat me gelijk ook vermoeden dat dit niet echt is en datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij komt niet eens even gedag zeggen in zijn eigen topic. Dat zou st
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
Jammer van die edits. Ik zou trouwens een uitstekende moderator zijn voor ONZ. Maar ik wil het niet, omdat mijn voorliefde voor Serenaderen in de nacht te groot is. Ervaring met andere grote internationale fora en secties moderaten heb ik wel. Maar op FOK! kom ik voor mijn lol. Tevens verwacht ik hier een edit, omdat deze opmerking niet over Petropa.Bakkebaard gaat.
Dat was gewoon een complot van FOK! zelf om KLB te slopen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zonder mods bestond ONZ niet meer. Kijk naar het gebagger.
KLB is er niks bij en die was zelfs even foetsie.
Ha opaquote:
quote:
Goed idee dit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Komt stevenmac nu op KLB nu Opa doorschuift???
Oh, even de propagandaposters aanpassen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
Ja ga er vooral mee doorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
quote:
Dus Opa gaat bij KLB wegquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |