quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef Lutte het volgende:
Jaaaaa, leuk, Opa.Bakkebaard! Veel plezier en succes!
voorspelbaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je erop ging reageren.
Stevenmac26 modt 10 forums tegelijk als het moet. Met zijn blote handen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Opa
Naast het harde werk, verricht hij nog ff wat harder werk alsof het niks is
Opa is al mod van ONZquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
Leugens, stevenmac26 wordt de nieuwe mod.
Alle gebruikers in die fora zijn zo bang voor stevenmac26, dat er gewoon niet gebaggerd wordt. Dat is pas efficientie, Dat is pas mankracht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Stevenmac26 modt 10 forums tegelijk als het moet. Met zijn blote handen.
Dat is een grapje natuurlijk, net als Kreator op R&P. Vandaag wordt het nog stug volgehouden, en morgen kunnen we steven verwelkomen.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is een grapje natuurlijk, net als Kreator op R&P. Vandaag wordt het nog stug volgehouden, en morgen kunnen we steven verwelkomen.
laat het maar gewoon nu officieel bekend worden dan kan dat gejank om stevenmac for mod gewoon direct ophoudenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is een grapje natuurlijk, net als Kreator op R&P. Vandaag wordt het nog stug volgehouden, en morgen kunnen we steven verwelkomen.
Opa.Bakkebaard op ONZ, mwa, ik vond die grap met AP op KLB leuker. Maar goed mensen, lach er even om, nu het nog kan. Morgen zal er een nieuwe wind door ONZ waaien. Morgen zal de échte nieuwe mod zich laten gelden.quote:
En dat weet je zo zeker omdat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard op ONZ, mwa, ik vond die grap met AP op KLB leuker. Maar goed mensen, lach er even om, nu het nog kan. Morgen zal er een nieuwe wind door ONZ waaien. Morgen zal de échte nieuwe mod zich laten gelden.
Omdat stevenmac26quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat weet je zo zeker omdat?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
Leugens, stevenmac26 wordt de nieuwe mod.
Hoe diep in z'n aars zit je nu eigenlijk??quote:
Meer is er niet nodig. Alleen ongelovigen beseffen dat niet, dat wil er niet in bij die mensen. Achterlijk volk, leeghoofden. Praatjesmakers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja lekkere motivatie weer
Hij is de nieuwe moderator, dus dan moet ik wel een beetje bij hem slijmen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe diep in z'n aars zit je nu eigenlijk??
Je zuigt de verkeerde aangezien wij 'm goed moeten keuren als mod.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe moderator, dus dan moet ik wel een beetje bij hem slijmen inderdaad.
Solly moppie.quote:
ja dat is heel heel erg natuurlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef Poemgirl het volgende:
Of op überhaupt iemand die serieus bezig was. Een mod op subfora laten werken, ipv. gewoon iemand anders nemen
Alsof stevenmac26 toestemming van jullie nodig heeft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je zuigt de verkeerde aangezien wij 'm goed moeten keuren als mod.
Van wie krijgt hij anders de rechten mocht hij oooooooooit mod worden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof stevenmac26 toestemming van jullie nodig heeft.
yvonne?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van wie krijgt hij anders de rechten mocht hij oooooooooit mod worden?
Die eigent hij zich zo toe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van wie krijgt hij anders de rechten mocht hij oooooooooit mod worden?
Mensen hebben geluk dat fok een internetplein is anders ws hy allang admin (K)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klauwen als een Tsjetjeense circusbeer, hij heeft ze.
Nee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef PeZu het volgende:
maar niet om het een of ander staat opa al niet heel lang bij ONZ in de index omdat hij een handje meehelpt op ONZ?
ja ik dacht me zo'n bericht te kunnen herinneren.quote:
Admin? Minstens. Hij gooit FOK! on- en offline wanneer hij dat blieft. Alle downtime is het werk van stevenmac26. En Breuls en iteejer maar praten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mensen hebben geluk dat fok een internetplein is anders ws hy allang admin (K)
dude, slikt hij je zaad ofzo dat je zo overdreven loopt te doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Admin? Minstens. Hij gooit FOK! on- en offline wanneer hij dat blieft. Alle downtime is het werk van stevenmac26. En Breuls en iteejer maar praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |