Solly moppie.quote:
ja dat is heel heel erg natuurlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef Poemgirl het volgende:
Of op überhaupt iemand die serieus bezig was. Een mod op subfora laten werken, ipv. gewoon iemand anders nemen
Alsof stevenmac26 toestemming van jullie nodig heeft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je zuigt de verkeerde aangezien wij 'm goed moeten keuren als mod.
Van wie krijgt hij anders de rechten mocht hij oooooooooit mod worden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof stevenmac26 toestemming van jullie nodig heeft.
yvonne?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van wie krijgt hij anders de rechten mocht hij oooooooooit mod worden?
Die eigent hij zich zo toe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van wie krijgt hij anders de rechten mocht hij oooooooooit mod worden?
Mensen hebben geluk dat fok een internetplein is anders ws hy allang admin (K)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klauwen als een Tsjetjeense circusbeer, hij heeft ze.
Nee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef PeZu het volgende:
maar niet om het een of ander staat opa al niet heel lang bij ONZ in de index omdat hij een handje meehelpt op ONZ?
ja ik dacht me zo'n bericht te kunnen herinneren.quote:
Admin? Minstens. Hij gooit FOK! on- en offline wanneer hij dat blieft. Alle downtime is het werk van stevenmac26. En Breuls en iteejer maar praten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mensen hebben geluk dat fok een internetplein is anders ws hy allang admin (K)
dude, slikt hij je zaad ofzo dat je zo overdreven loopt te doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Admin? Minstens. Hij gooit FOK! on- en offline wanneer hij dat blieft. Alle downtime is het werk van stevenmac26. En Breuls en iteejer maar praten.
Slikken nadat ik het er zelf heb uitgemolken met mijn schrale handen, ja. Soms moet je gewoon nederig zijn. Zelfs ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, slikt hij je zaad ofzo dat je zo overdreven loopt te doen_!
Alsof jij stevenmac26 ooit hebt zien modereren. Hij ging los op poixie man wat was die moderator goed, rechtvaardig en knapquote:
Dat zijn slechts stromannen inderdaad. Nog zo'n mooi verhaal: als stevenmac88 wil dat Ajax - Feyenoord in 5-1 eindigt gebeurt dat ook. Dit verhaal is waargebeurd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Admin? Minstens. Hij gooit FOK! on- en offline wanneer hij dat blieft. Alle downtime is het werk van stevenmac26. En Breuls en iteejer maar praten.
Zonder mods bestond ONZ niet meer. Kijk naar het gebagger.quote:
Jij bent te goed. Jouw kwaliteiten liggen veel verder dan Fok!. Ze willen je grootse kwaliteiten niet verspillen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:39 schreef honkeytonk het volgende:
Opa.Bakkebaard als mod?Ik vind mijzelf echt beter
Driekwart van het topic gaat over die user terwijl het een welkomstopic voor die ouwe is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Leuk topic zo, met een hele handel edits.
Kom op, splitje, dat is nou eenmaal ONZ, hoort erbij hoor, niet zo moeilijk doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |