Jaquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:21 schreef Pumatje het volgende:
ik had wel met een blik snert in bed willen liggen
FOK zelf of mensen die op FOK zitten want daar zi enig verschil tussenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:58 schreef Vronsky het volgende:
Uhu, de dag dat FOK achter mijn volledige identiteit komt is de dag dat ik niet meer leef.
HEKS!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:09 schreef hcwp het volgende:
Om dan toch nog even IETS boeiends in dit topic te plaatsen:
[ afbeelding ]
Deze zonder overdreven make-up dan, ik vind het wel meevallen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:00 schreef Vronsky het volgende:
Nee, ik weet gewoon zeker dat er een gedrocht onder al die makeup zit.
Meer van het typetje "breezah" sletje dan?quote:
Die had zijn eigen schip toch nog in bed liggen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:02 schreef hcwp het volgende:
Die ken ik niet... En als er gekozen moet worden, dan neem ik Chantal wel, dan kan Rave op zijn schip varen
Nog een heks?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze zonder overdreven make-up dan, ik vind het wel meevallen.
[ afbeelding ]
Wat is voor jou een mooie vrouw dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die had zijn eigen schip toch nog in bed liggen?
[..]
Nog een heks?!
Hebben de mannen van tegenwoordig geen smaak meer?
Nee, 20 jaar en grieks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meer van het typetje "breezah" sletje dan?
Hmm... das een goeie vraag, ff plaatje zoekenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is voor jou een mooie vrouw dan?
Diegene die nu al een tijdje uit bed is heeft een strakker lijntje dan welke Hare Majesteit dan ook..quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:13 schreef Maitje het volgende:
Die had zijn eigen schip toch nog in bed liggen?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Diegene die nu al een tijdje uit bed is heeft een strakker lijntje dan welke Hare Majesteit dan ook..
Nou, ik vind dat de mannen in dit geval gewoon gelijk hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm... das een goeie vraag, ff plaatje zoeken
Hayden Panettiere
[ link | afbeelding ]
En Beyonce
[ link | afbeelding ]
quote:
Dat mag je uiteraard vindenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat de mannen in dit geval gewoon gelijk hebben.
quote:
Great, more for mequote:
Nou is de kernbemanning eigenlijk altijd wel wat minder, maar bijvoorbeeld de TD bestaat uit het HTD, OGHTD, (mischien een JOTD), Chef TD, Majoor platform en een Majoor voortstuwing en energie, 4 sgt'en platform Elektrotechniek en Werktuigbouw, 2 sgt'en energie E en W, 2 sgt'en voortstuwing E en W, 5 korporaals platform E en W, 2 korporaals Energie E en W, 3 korporaals voortstuwing E en W, 8 matrozen platform E en W, 3 matrozen energie E en W, 4 matrozen voortstuwing E en W, dat zijn dus al 39 man!quote:Er is ruimte voor 207 bemanningsleden. De kernbemanning telt 169 personen. Daar komen 10 mensen bij voor de helikopterploeg. Er is daarnaast ruimte voor een eskaderstaf van 18 personen. Er is reservecapaciteit voor 7 bemanningsleden en 3 stafleden.
Goedemiddag oost-USAquote:
Sine, na uitvoerig testen van m'n chestrig ben ik nu (hopelijk) eindelijk klaar met customizen..quote:
Wat voor een chest rig heb je? En was jij diegene die op een ander forum na een chestrig gevraagd had?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sine, na uitvoerig testen van m'n chestrig ben ik nu (hopelijk) eindelijk klaar met customizen..
Ik ga niet vreemd..quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat voor een chest rig heb je? En was jij diegene die op een ander forum na een chestrig gevraagd had?
Voordeel van MOLLE is dat je het kan aanpassen na je wensen en/of OP.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:34 schreef Rave_NL het volgende:
Enfin, ik heb flink met dat ding kunnen stoeien en ben ernu eindelijk redelijk happy mee..
En waarom je dump pouch daar en niet aan de achterkant (bv. je 1st line)?quote:
Het grote verschil: Bij die eerste ga ik regelmatig naar binnen, bij die tweede helaas (nog) niet.quote:
Dumppouch inderdaad ideaal. Uiteraard zelf al aangeschaft, maar zag vrijdag dat het kpu die dingen ook gaat verstrekken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd..
Maar ik dacht dat ik ooit aan jou had gevraagd wat jij had en hoe jij het zou doen (begon je nog over Eem grotere adminpanel volgens mij).. Enfin, ik heb flink met dat ding kunnen stoeien en ben ernu eindelijk redelijk happy mee..
En dit is de base:
[ afbeelding ]
In OD uiteraard.
Met daarop een configuratie die voor mijn nieuwe functie het ideaalst is.
Met aansluitend een nonslip legdump..
Heb er iig nog geen foto's thuis liggen..
Zag op mijn persoonlijke kpu pagina een automatisch aangemaakte order staan. Geldt overigens alleen voor het pakket marns.quote:
Nope, daar zit ik niet op..quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:43 schreef Sine_Pari het volgende:
K, had een vraag over chest rig laatst op een ander forum ook gehad. Heb wel eens problemen van CRS dus was vergeten dat dit hier op fok was.Vraagje; waarom niet voor een BA gekozen?
Ik loop 95% van de tijd met rugzak, en mijn rig heeft geen achterkant..quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Voordeel van MOLLE is dat je het kan aanpassen na je wensen en/of OP.
[..]
En waarom je dump pouch daar en niet aan de achterkant (bv. je 1st line)?
Het zal eens niet zo zijn...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef demspec het volgende:
[..]
Dumppouch inderdaad ideaal. Uiteraard zelf al aangeschaft, maar zag vrijdag dat het kpu die dingen ook gaat verstrekken.
Achja, heb dat ding van de baas nog niet in handen gehad. M'n eigen legpannel is gewoon molle, dus daar kunnen evt bijvoorbeeld nog 9mm houdertassen op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Rave_NL het volgende:
Het zal eens niet zo zijn...
Initiatief wordt altijd beloond...
Wat voor legpannel heb jij?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef demspec het volgende:
[..]
Achja, heb dat ding van de baas nog niet in handen gehad. M'n eigen legpannel is gewoon molle, dus daar kunnen evt bijvoorbeeld nog 9mm houdertassen op.
Warrior gearquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef demspec het volgende:
[..]
deze en daar heb ik momenteel dit en dit op zitten.
Uiteraard gewoon in de kleur van een bossage.
Ziet er ook goed uit. Zit eigenlijk al een tijdje te wachten tot de ricas weer op voorraad is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Warrior gear
Ik heb dezelfde, maar dan dus met dumppouch
Ricas?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef demspec het volgende:
[..]
Ziet er ook goed uit. Zit eigenlijk al een tijdje te wachten tot de ricas weer op voorraad is.
Ja, dat is die plate carrier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ricas?
Ik zit te wachten tot de rollup pouch weer terug is, want de site zelf weet het ook niet meer
Oh, en nieuwe jungleboots! En dan ben ik echt klaar.
voor dit kalenderjaar..
Goedemoggel!quote:
en nu heeel snel naar de sportschool!!!quote:Op maandag 1 november 2010 09:41 schreef Maitje het volgende:
* Maitje zoekt motivatie om naar de sportschool te gaan!!
Yup.quote:Op maandag 1 november 2010 10:06 schreef m.k het volgende:
is het in de rest van Nederland ook mistig?
quote:Op maandag 1 november 2010 09:44 schreef m.k het volgende:
[..]
en nu heeel snel naar de sportschool!!!
Ik bij 1360.. ja het was mistig en nat buiten... bleghquote:Op maandag 1 november 2010 10:31 schreef m.k het volgende:
ik zit precies onder dat rode stipje bij de zee
hehe ik vond de badkuip wel goed gevondenquote:Op maandag 1 november 2010 13:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee vrouwtje wou drinken dus heb sodas gedronken. Was trouwens een grappig gezicht aangezien ze een burka aanhad.
vrouwtje heeft de legerbroek aan in huize Pari?quote:Op maandag 1 november 2010 13:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee vrouwtje wou drinken dus heb sodas gedronken. Was trouwens een grappig gezicht aangezien ze een burka aanhad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |