Die had zijn eigen schip toch nog in bed liggen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:02 schreef hcwp het volgende:
Die ken ik niet... En als er gekozen moet worden, dan neem ik Chantal wel, dan kan Rave op zijn schip varen
Nog een heks?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze zonder overdreven make-up dan, ik vind het wel meevallen.
[ afbeelding ]
Wat is voor jou een mooie vrouw dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die had zijn eigen schip toch nog in bed liggen?
[..]
Nog een heks?!
Hebben de mannen van tegenwoordig geen smaak meer?
Nee, 20 jaar en grieks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meer van het typetje "breezah" sletje dan?
Hmm... das een goeie vraag, ff plaatje zoekenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is voor jou een mooie vrouw dan?
Diegene die nu al een tijdje uit bed is heeft een strakker lijntje dan welke Hare Majesteit dan ook..quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:13 schreef Maitje het volgende:
Die had zijn eigen schip toch nog in bed liggen?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Diegene die nu al een tijdje uit bed is heeft een strakker lijntje dan welke Hare Majesteit dan ook..
Nou, ik vind dat de mannen in dit geval gewoon gelijk hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm... das een goeie vraag, ff plaatje zoeken
Hayden Panettiere
[ link | afbeelding ]
En Beyonce
[ link | afbeelding ]
quote:
Dat mag je uiteraard vindenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat de mannen in dit geval gewoon gelijk hebben.
quote:
Great, more for mequote:
Nou is de kernbemanning eigenlijk altijd wel wat minder, maar bijvoorbeeld de TD bestaat uit het HTD, OGHTD, (mischien een JOTD), Chef TD, Majoor platform en een Majoor voortstuwing en energie, 4 sgt'en platform Elektrotechniek en Werktuigbouw, 2 sgt'en energie E en W, 2 sgt'en voortstuwing E en W, 5 korporaals platform E en W, 2 korporaals Energie E en W, 3 korporaals voortstuwing E en W, 8 matrozen platform E en W, 3 matrozen energie E en W, 4 matrozen voortstuwing E en W, dat zijn dus al 39 man!quote:Er is ruimte voor 207 bemanningsleden. De kernbemanning telt 169 personen. Daar komen 10 mensen bij voor de helikopterploeg. Er is daarnaast ruimte voor een eskaderstaf van 18 personen. Er is reservecapaciteit voor 7 bemanningsleden en 3 stafleden.
Goedemiddag oost-USAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |