Romanticus...quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:10 schreef ErwinRommel het volgende:
liggen allebei in bed met beiden een laptop op schoot te fokken. Dadelijk maar eens een broodje maken. Of.......snert, heb nog een blik snert hierzo.
We hebben wel eerst hete dampende ochtendseks gehad. En jij?quote:
Lekker hoorquote:
Gezelligquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:10 schreef ErwinRommel het volgende:
liggen allebei in bed met beiden een laptop op schoot te fokken. Dadelijk maar eens een broodje maken. Of.......snert, heb nog een blik snert hierzo.
Nee, met Lotusss en 2 poezels...quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:19 schreef Pumatje het volgende:
je ligt met een blik snert en lotus in bed?
Dat snap ik! Want snert is gewoon lekker met dit weer. Snert is eigenlijk altijd wel lekker!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:21 schreef Pumatje het volgende:
ik had wel met een blik snert in bed willen liggen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben wel eerst hete dampende ochtendseks gehad. En jij?
ik lag vanmorgen met de voet van mijn vriendin in bed dacht ik..quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat snap ik! Want snert is gewoon lekker met dit weer. Snert is eigenlijk altijd wel lekker!
Pic's, or it didn't happenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben wel eerst hete dampende ochtendseks gehad. En jij?
Hahaha..... ach, dat zeg je nu. Volgende week zuip je weer net zoveelquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:25 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik lag vanmorgen met de voet van mijn vriendin in bed dacht ik..
don't ask....![]()
Nooit meer zoveel drinken als dat ik gisteren deed.
Jij vond ErwinRommels kunstproject al behoorlijk disturbing.... wil je nog steeds foto's?quote:
Jij bent nu al afgestompt en je bent gewoon jaloers dat ik wel aan mijn trekken komquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een zwetende ouwe bok met een rooie kop, moet je dat willen?
Kutsubsidie!quote:
Bij jou is het gratis lieve schat. Ik ga zo maar weer eens met mijn handen over je tieten heenquote:
Dude.... zelfs als lijdend voorwerp vind ik het too much info!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij jou is het gratis lieve schat. Ik ga zo maar weer eens met mijn handen over je tieten heen
het is graag of niet!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude.... zelfs als lijdend voorwerp vind ik het too much info!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |