quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Jaaahaaa dit is het topic van Suzanna! Want 706 = 7+0+6 = 13 = 1 + 3 = 1 nieuw kind bij 3 meisjes![]()
aaaight!
quote:nee joh jij bent net zwanger. pfffff gaat echt snel.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, ik zou ook wel stoelverwarming willen!
Het duurt niet lang voor ik in de top 10 sta.
Ik heb een boek gekocht "what to expect when you're expecting" en heeft heel veel info erin en ook een "vader" deel met vragen en antwoorden enzoquote:
Ik zou er persoonlijk niet te veel op voorhand kopen, toch niet van de kleinste maat. Je weet namelijk niet hoe lang je ze zult kunnen gebruiken en sommige kindjes groeien vrij vlug uit de eerste pampers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:38 schreef compier het volgende:
hoe doen/deden jullie het met luiers? pas kopen wanneer de baby er is of elke week oid een pak kopen?
-ik vraag me af of de wal-mart wel eens luiers in de uitverkoop heeft .. moet ik toch eens gaan uitzoeken
Wij niet, kind heeft hier volgens mij wel 3 weken newborn aangehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:29 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben volgens mij die eerste maat overgeslagen.
Er was iets met die bonnen geloof ik, die zijn nu gecancelled ofzoiets omdat er wel erg enthousiast gebruik van werd gemaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 07:58 schreef Popples het volgende:
ai suzanna dat is niet fijn. goed door werken vandaag
mijn zusje is net als jou ook de 24ste uitgerekend, maar die wil ook niet.![]()
diegene die luiers van de kruidvat willen gebruiken er staan bonnen op internet voor een gratis pak en andere leuke kortingen.
als je ze niet kan vinden mag je wel pm-en. mijn zusje heeft er goed gebruik van gemaakt
ah oke, dat wist ik dus niet, want ze zijn nog steeds te vinden. ik heb er ook geen idee van maar er stond 30-11 op dus dacht misschien kan er iemand hier wel gebruik van maken. nou ja dan mag mijn bericht geschrapt worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:01 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!![]()
[..]
Er was iets met die bonnen geloof ik, die zijn nu gecancelled ofzoiets omdat er wel erg enthousiast gebruik van werd gemaakt
Ik weet er het fijne niet van hoor maar dat las ik ergens anders.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:32 schreef DJMO het volgende:
Je kan ze ook op je hotmail bestellenik heb nu drie sets bonnen besteld .. een hier, één op t nieuwe adres en een op t adres van m'n schoonvader
(man zal me dankbaar zijn
)
hahahaha, zo zou ik het ook doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:32 schreef DJMO het volgende:
Je kan ze ook op je hotmail bestellenik heb nu drie sets bonnen besteld .. een hier, één op t nieuwe adres en een op t adres van m'n schoonvader
(man zal me dankbaar zijn
)
sterkte, ik heb vanmorgen ook weer overgegeven, en we zijn nu toch al 13 weken zwangerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:41 schreef zfs het volgende:
BB en pipo gefeliciteerd met jullie dochter
Suzanna hopelijk komt jullie meisje vandaag of morgen
Ik doe trouwens niet aan ochtend spugen maar aan avond spugen. Ik voel mij echt de hele dag beroerd lig daarom nu al in bed en mijn vakantie is ook bijna voorbij. Einde egopost
het is ook niet over als je precies 12 weken bent, al hopen en denken veel mensen dat wel. Het is een indicatie, omdat dat je eerste trimester is, maar er zijn ook mensen die zijn juist het tweede trimester constant misselijk, of de hele zwangerschap, of of of of .. het is voor iedereen verschillend, en dat is soms balen omdat je toch naar die indicatie's toeleeft: hey dan ben ik er ook wel vanaf ... maar die indicatie's zijn niet voor niets indicatie'squote:Op zondag 31 oktober 2010 10:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
sterkte, ik heb vanmorgen ook weer overgegeven, en we zijn nu toch al 13 weken zwanger
ik heb bij Tess gespuugd tot een week of 15/16quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
sterkte, ik heb vanmorgen ook weer overgegeven, en we zijn nu toch al 13 weken zwanger
I know, maar je kan toch hopen ..quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is ook niet over als je precies 12 weken bent, al hopen en denken veel mensen dat wel. Het is een indicatie, omdat dat je eerste trimester is, maar er zijn ook mensen die zijn juist het tweede trimester constant misselijk, of de hele zwangerschap, of of of of .. het is voor iedereen verschillend, en dat is soms balen omdat je toch naar die indicatie's toeleeft: hey dan ben ik er ook wel vanaf ... maar die indicatie's zijn niet voor niets indicatie's
Ik vanaf een week of 11 tot iets van week 15quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:49 schreef Jeetjejom het volgende:
Ja, dan is de 'verrassing' al een beetje vanaf natuurlijk. Werd jij nog niet gek van de vragen wanneer het tweede zou komen?
Ik kreeg die vraag al na een half jaar, en nu komt er een tweede en dan krijg je weer het commentaar dat het wel snel is he!
Niet meteen wanhopen, hoor, want het is niet helemaal waar wat DJMO zegt. Het klopt natuurlijk wel dat zwangerschapsmisselijkheid bij elke vrouw anders kán verlopen, maar over het algemeen is het toch wel zo dat de misselijkheid in het eerste trimester het ergst is en dat vrouwen zich in het tweede trimester over het algemeen het beste voelen. Ook is 12 weken niet een magische grens, maar blijven sommige vrouwen misselijk tot week 14-16. En de misselijkheid kan wel degelijk van het ene op het andere moment voorbij zijn!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
I know, maar je kan toch hopen ..
zoals je zegt, het is makkelijker te verdragen als je iets van een finishlijn hebt
En begin alsjeblieft niet over de hele zwangerschap misselijk zijn.. nooooooo
Nou, ik zou toch echt Emesafene proberen! (Dat zijn de zetpillen waar mefke het over had.) Het middel werkt niet gegarandeerd, maar misschien haalt het wel net de scherpste kantjes van de misselijkheid af. DML zit geloof ik aan een ander middel, dus de misselijkheid bespreken met huisarts of verloskundige lijkt me heel verstandig. Dat geeft je toch het gevoel dat je niet hoeft te berusten en wat dingen kunt proberen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:42 schreef Suzanna het volgende:
Er valt helaas weinig aan te doen zfs, behalve regelmatig kleine beetjes eten en drinken.
wel de manier om zelf te controleren hoe hoog je bm ligtquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Vanyel, sorry geen ervaring met brandend maagzuur en al helemaal niet na de seks, dan heb ik alleen maar een keiharde baarmoeder
Herkenbaar, ik hoop dat ik het morgen voor elkaar krijg om op de juiste tijden te eten, ik ga dan weer aan het werk, en tijdens de lessen kan ik niet eten. Maar ik zorg in ieder geval dat ik wat kleine porties bij me heb.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:25 schreef mefke79 het volgende:
zfs je stelt je niet aan en zeker als je aangeeft dat het echt zo'n zeer doet. Je spuugt natuurlijk telkens maagzuur uit en dat is (het woord zegt het al) zuur en dat tast je slokdarm aan, die is daar niet op gebouwd.
Dat enorm volle gevoel en dat het niet wil zakken, herken ik wel. Wat bij mij hielp zijn kleine beetjes cola en Rennie Deflatine. Die zorgt er bij mij voor dat de lucht eruit kan en dat helpt enorm.
En wat anderen ook al zeggen, een vk en huisarts nemen zoiets over het algemeen echt wel serieus.
Succes!
Ik merk ook wel dat het hcg gehalte omhoog gaat hier. Beetje meer verspreid over de dag eten want als ik te lang niet eet word ik ook enorm misselijk. Maar met blijven eten is het goed te doen en ben ik de misselijkheid voor. Geen enorme hoeveelheden, maar een lepel of twee yoghurt of een boterham doen al wonderen.
Ja dat ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Vanyel, sorry geen ervaring met brandend maagzuur en al helemaal niet na de seks, dan heb ik alleen maar een keiharde baarmoeder
Herken je verhaal met het eten erg goed, ik had ergens gelezen dat je spijsvertering ook 2x zo langzaam is tijdens de zwangerschap, vandaar die moeite met het zakken van eten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:24 schreef zfs het volgende:
Ik wil helemaal niet zeurend overkomen maar ik voel mij echt de hele dag ontzettend beroerd het lijkt net of alles wat ik eet en drink niet wil zakken. Ik heb de hele tijd zo'n brandend en zeurderig gevoel aan het begin van mijn slokdarm. Overgeven doet ook echt zeer. Ik ben ruim 14 jaar autoziek geweest en ben spugen echt wel gewend maar het was dan 1x spugen of meerdere keren tijdens de reis maar dat deed geen pijn en daarna voelde ik mij weer helemaal oke.
Nu ben ik echt bang om te spugen omdat het zo'n zeer doet en echt brand.
Ik voel mij echt zo zeurpiet.
Dinsdag komt er iemand van moeders voor moeders ik vind dat een goed initiatief dus hoop dat ik iets kan bijdragen.
Ik vond het heel fijn dat mijn lief me elke dag ontbijt op bed bracht (yoghurt met iets). Niet dat ik dan niet meer misselijk was, maar ik hoefde iig niet te spugen na het opstaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef compier het volgende:
hoe erg wordt de misselijkheid en maagzuur meestal? en wat kan je tegen misselijkheid doen? Beter gezegd wat kan ik voor haar doen?
Hoe erg het wordt is geen peil op te trekken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef compier het volgende:
hoe erg wordt de misselijkheid en maagzuur meestal? en wat kan je tegen misselijkheid doen? Beter gezegd wat kan ik voor haar doen?
Daar is zoals je hierboven kan lezen echt geen peil op te trekken. Verschilt per vrouw en per zwangerschap ook nog eens. Ik ben bijvoorbeeld met 27 weken nog misselijk maar heb geen last van maagzuur. Verder dan ontbijt maken en haar van beetjes eten en drinken voorzien kan een man niet echt doen voor een vrouw op zo'n moment.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef compier het volgende:
En ik denk iedere keer "Claudia is maar vijf weken na mij uitgerekend, terwijl de geboorte van Ivan nog maar zo kort geleden lijkt....."quote:Op maandag 1 november 2010 08:40 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent op 1 dag na precies 2 weken langer zwanger dan ik, mrien. Elke keer als je zoiets post dan schrik ik even op en denk ik: "Wow, ik ben op 1 dag na de zwangerschapsduur van mrien minus 2 weken zwanger!" Morgen dus 30 weken.
Novemberkindjes zijn ook heel leuk, echt....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |