quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Jaaahaaa dit is het topic van Suzanna! Want 706 = 7+0+6 = 13 = 1 + 3 = 1 nieuw kind bij 3 meisjes![]()
aaaight!
quote:nee joh jij bent net zwanger. pfffff gaat echt snel.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, ik zou ook wel stoelverwarming willen!
Het duurt niet lang voor ik in de top 10 sta.
Ik heb een boek gekocht "what to expect when you're expecting" en heeft heel veel info erin en ook een "vader" deel met vragen en antwoorden enzoquote:
Ik zou er persoonlijk niet te veel op voorhand kopen, toch niet van de kleinste maat. Je weet namelijk niet hoe lang je ze zult kunnen gebruiken en sommige kindjes groeien vrij vlug uit de eerste pampers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:38 schreef compier het volgende:
hoe doen/deden jullie het met luiers? pas kopen wanneer de baby er is of elke week oid een pak kopen?
-ik vraag me af of de wal-mart wel eens luiers in de uitverkoop heeft .. moet ik toch eens gaan uitzoeken
Wij niet, kind heeft hier volgens mij wel 3 weken newborn aangehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:29 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben volgens mij die eerste maat overgeslagen.
Er was iets met die bonnen geloof ik, die zijn nu gecancelled ofzoiets omdat er wel erg enthousiast gebruik van werd gemaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 07:58 schreef Popples het volgende:
ai suzanna dat is niet fijn. goed door werken vandaag
mijn zusje is net als jou ook de 24ste uitgerekend, maar die wil ook niet.![]()
diegene die luiers van de kruidvat willen gebruiken er staan bonnen op internet voor een gratis pak en andere leuke kortingen.
als je ze niet kan vinden mag je wel pm-en. mijn zusje heeft er goed gebruik van gemaakt
ah oke, dat wist ik dus niet, want ze zijn nog steeds te vinden. ik heb er ook geen idee van maar er stond 30-11 op dus dacht misschien kan er iemand hier wel gebruik van maken. nou ja dan mag mijn bericht geschrapt worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:01 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!![]()
[..]
Er was iets met die bonnen geloof ik, die zijn nu gecancelled ofzoiets omdat er wel erg enthousiast gebruik van werd gemaakt
Ik weet er het fijne niet van hoor maar dat las ik ergens anders.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:32 schreef DJMO het volgende:
Je kan ze ook op je hotmail bestellenik heb nu drie sets bonnen besteld .. een hier, één op t nieuwe adres en een op t adres van m'n schoonvader
(man zal me dankbaar zijn
)
hahahaha, zo zou ik het ook doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:32 schreef DJMO het volgende:
Je kan ze ook op je hotmail bestellenik heb nu drie sets bonnen besteld .. een hier, één op t nieuwe adres en een op t adres van m'n schoonvader
(man zal me dankbaar zijn
)
sterkte, ik heb vanmorgen ook weer overgegeven, en we zijn nu toch al 13 weken zwangerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:41 schreef zfs het volgende:
BB en pipo gefeliciteerd met jullie dochter
Suzanna hopelijk komt jullie meisje vandaag of morgen
Ik doe trouwens niet aan ochtend spugen maar aan avond spugen. Ik voel mij echt de hele dag beroerd lig daarom nu al in bed en mijn vakantie is ook bijna voorbij. Einde egopost
het is ook niet over als je precies 12 weken bent, al hopen en denken veel mensen dat wel. Het is een indicatie, omdat dat je eerste trimester is, maar er zijn ook mensen die zijn juist het tweede trimester constant misselijk, of de hele zwangerschap, of of of of .. het is voor iedereen verschillend, en dat is soms balen omdat je toch naar die indicatie's toeleeft: hey dan ben ik er ook wel vanaf ... maar die indicatie's zijn niet voor niets indicatie'squote:Op zondag 31 oktober 2010 10:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
sterkte, ik heb vanmorgen ook weer overgegeven, en we zijn nu toch al 13 weken zwanger
ik heb bij Tess gespuugd tot een week of 15/16quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
sterkte, ik heb vanmorgen ook weer overgegeven, en we zijn nu toch al 13 weken zwanger
I know, maar je kan toch hopen ..quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is ook niet over als je precies 12 weken bent, al hopen en denken veel mensen dat wel. Het is een indicatie, omdat dat je eerste trimester is, maar er zijn ook mensen die zijn juist het tweede trimester constant misselijk, of de hele zwangerschap, of of of of .. het is voor iedereen verschillend, en dat is soms balen omdat je toch naar die indicatie's toeleeft: hey dan ben ik er ook wel vanaf ... maar die indicatie's zijn niet voor niets indicatie's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |