quote:
Je kijkt liever the sound of music?quote:
Ik zou voor de nieuwe Doctor Who gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je kijkt liever the sound of music?
"Spring 2011". Ik zie geen exacte datum.quote:
Na dit seizoen indoerdaad...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:07 schreef Thunder0x het volgende:
Ik las toch echt in het topic renewed/canceled. Dat universe gecanceled is?
Klopt, maar ze hebben nog tien afleveringen op de plank liggen die uitgezonden gaan worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:07 schreef Thunder0x het volgende:
Ik las toch echt in het topic renewed/canceled. Dat universe gecanceled is?
Cast en Crew gaan gewoon verder met hun leven en zullen inmiddels vast wel weer op zoek zijn naar ander werk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:52 schreef Ugjerke het volgende:
Hopen dat die laatste 10 afleveringen een beetje goed lopen, dan kan het maar zo zijn dat er opeens een seizoen 3 aan komt.
*is optimistisch*
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:58 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Cast en Crew gaan gewoon verder met hun leven en zullen inmiddels vast wel weer op zoek zijn naar ander werk.
In de tijd dat ze bij Stargate: Universe gespeeld hebben zullen er ook genoeg van hen aan andere projecten meegewerkt hebben. Dat moet niet zo'n probleem zijn. Misschien dat je een of twee karakters weg moet schrijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:58 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Cast en Crew gaan gewoon verder met hun leven en zullen inmiddels vast wel weer op zoek zijn naar ander werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |