Vanmorgen het betreffende gesprek gehad en zojuist vernomen dat ik er tijdelijk aan de slag kan! De werkperiode zal vermoedelijk in de eerste januaridecade aanvangenquote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef Dinaridar het volgende:
Komende vrijdag een sollicitatiegesprek bij een overheidsinstelling in Tilburg. Het is wel voor een tijdelijke functie én circa 50 km enkele reis (uurtje karren). Nouja, beter dan werkloos zijn uiteraard.
Je mikt op een minderjarige, is het niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:21 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn op korte termijn op zoek naar een:
'huishoudster' op basis van 1 uur per week. salaris: 6, 50 euro bruto per uur. ]
taken: schoonmaken en opruimen
solliciteren kan via PM
Gefeliciteerd! Voor een tijdelijke baan bij TNT: http://www.decemberbaan.nlquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:38 schreef Dinaridar het volgende:
[..]
Vanmorgen het betreffende gesprek gehad en zojuist vernomen dat ik er tijdelijk aan de slag kan! De werkperiode zal vermoedelijk in de eerste januaridecade aanvangen![]()
Nu eens kijken hoe ik de tussenliggende periode ga invullen. Wie weet zoeken ze bij de TNT nog extra medewerkers voor de drukke decembermaand
serviceteam bij een organisatie waar dat team 80% van de vragen/problemen in 1 keer wil oplossen. Tis wel tijdelijk ter vervanging van een langdurig zieke, maar het sluit aan bij mijn ervaring en het is werk... maandag uitslag/loonbespreking...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Woningcorporatie![]()
waar/welk/wat voor functie?
Tof.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef Detroit het volgende:
Hm. Ik ben verheugd te hebben gehoord dat mijn potentieel nieuwe werkgever mij een arbeidscontract wil aanbieden ingaande op 1 januari 2011.
Nu hoop ik dat ze zich aan hun woorden houden, want ik zou maar wat graag met hen verder gaan..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:02 schreef caroline88 het volgende:
Roel, Kiwi en Detroit, gefeliciteerd!
Cheers, thanks!quote:
dattum!quote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef GotC het volgende:
Alle mensen met een nieuwe baan: Gefeliciteerd!
ah, Woonservice dus.. en ehm.. elke woningcorporatie wil datquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef Peter het volgende:
[..]
serviceteam bij een organisatie waar dat team 80% van de vragen/problemen in 1 keer wil oplossen. Tis wel tijdelijk ter vervanging van een langdurig zieke, maar het sluit aan bij mijn ervaring en het is werk... maandag uitslag/loonbespreking...
En ik hoop erg op de andere functie... dat zou zo ongeveer mijn droombaan zijn
Mag ik lekker de eerste zijn die mijn vriendje feliciteertquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef Detroit het volgende:
Hm. Ik ben verheugd te hebben gehoord dat mijn potentieel nieuwe werkgever mij een arbeidscontract wil aanbieden ingaande op 1 januari 2011.
Nu hoop ik dat ze zich aan hun woorden houden, want ik zou maar wat graag met hen verder gaan..
uhuh, ach ja, tis werk en ik denk dat ik het wel goed aan kan.quote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, Woonservice dus.. en ehm.. elke woningcorporatie wil datdie aantallen
Ongeveer hetzelfde hier, sinds juni thesis afgerond, moet helaas nog 2 toetsen in feb. Dus niks meer te doen. Waardeloos om aan werk te komen, zelfs op mbo niveau (die ik wel al afgerond heb) wordt ik niet aangenomen. Echt vrolijk wordt je er niet van nee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog maar een keertje hier melden. Sinds februari 2009 afgestudeerd (Veiligheidskunde HBO). Nog steeds geen baan.......doe uitzendwerk 'met mijn handen'
Ik wil niet zeggen dat ik een depressie heb, maar erg vrolijk ben ik op dit moment niet. Ik wil zo graag werken, maar krijg je de kans niet. Elke dag op alle vacature sites, eens in de maand uitzendbureaus afstruinen.
En dan de opmerkingen van de 'omgeving' "Je moet ergens zien binnen te komen, gewoon op alles reageren" IK REAGEER OP ALLES!! "Zoek dan een administratief baantje, dan ben je in ieder geval ergens binnen" ZELFS VOOR ADMINISTRATIE VRAGEN ZE NU ERVARING.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde hier, sinds juni thesis afgerond, moet helaas nog 2 toetsen in feb. Dus niks meer te doen. Waardeloos om aan werk te komen, zelfs op mbo niveau (die ik wel al afgerond heb) wordt ik niet aangenomen. Echt vrolijk wordt je er niet van nee.
Had je het nog geprobeerd bij de grote olie & gas bureaus? Die zoeken toch regelmatig veiligheidskundigen (of je moet echt die kant niet uit willen natuurlijk).quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog maar een keertje hier melden. Sinds februari 2009 afgestudeerd (Veiligheidskunde HBO). Nog steeds geen baan.......doe uitzendwerk 'met mijn handen'
Ik wil niet zeggen dat ik een depressie heb, maar erg vrolijk ben ik op dit moment niet. Ik wil zo graag werken, maar krijg je de kans niet. Elke dag op alle vacature sites, eens in de maand uitzendbureaus afstruinen.
Ja of je krijgt een antwoord van "je hebt niet genoeg bewezen affiniteit met dit werkveld op je CV"quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En dan de opmerkingen van de 'omgeving' "Je moet ergens zien binnen te komen, gewoon op alles reageren" IK REAGEER OP ALLES!! "Zoek dan een administratief baantje, dan ben je in ieder geval ergens binnen" ZELFS VOOR ADMINISTRATIE VRAGEN ZE NU ERVARING.....
grrrr
Heb je gedacht aan vrijwilligerswerk in de richting van je studie? Om aan te tonen wat je kunt en dat je wil werken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heb ik aan gedacht. Maar er is weinig/ tot geen vrijwilligers werk in mijn richting. Veiligheid/ beveilig (advies). Ik werk op dit moment 40uur per week via een uitzendbureau en doe daar ongeschoold werk. Om hier ook nog eens vrijwilligerswerk bij te gaan doen wat ook 'beneden' het niveau is waarvoor ik heb gestudeerd schiet in mijn ogen niets op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je gedacht aan vrijwilligerswerk in de richting van je studie? Om aan te tonen wat je kunt en dat je wil werken?
Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Heb ik aan gedacht. Maar er is weinig/ tot geen vrijwilligers werk in mijn richting. Veiligheid/ beveilig (advies). Ik werk op dit moment 40uur per week via een uitzendbureau en doe daar ongeschoold werk. Om hier ook nog eens vrijwilligerswerk bij te gaan doen wat ook 'beneden' het niveau is waarvoor ik heb gestudeerd schiet in mijn ogen niets op.
Ik ben iemand die altijd zal werken of ik nou directeur van de Shell ben of putjesschepper, ik zal en moet aan geld komen, maar hoe het nu al 1 1/2 jaar gaat is om te janken.
Den-Haagquote:
IOOV al geprobeerd? VNG?, Rode Kruis? GHOR-bureau's? Veiligheid en Justitie?quote:
Ja, en ook Ministerie van Defensie (op verschillende manieren) deze heeft sinds vorige week een vacaturestop. Bij de politie heb ik ook 2 jaar in verschillende sollicitatie procedures gezeten (zelfs aan de andere kant van Nederland). Reclassering heb ik bij gesolliciteerd. Bij de rijksoverheid worden wel vacatures geplaatst maar of deze worden ingevuld is een tweede. Op dit moment is de gehele overheid twijfelachtig, omdat ze allemaal zitten te 'wachten' wat het nieuwe kabinet met ze van plan is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:46 schreef Peter het volgende:
[..]
IOOV al geprobeerd? VNG?, Rode Kruis? GHOR-bureau's? Veiligheid en Justitie?
Politie Haaglanden?
Wellicht jezelf op projectbasis verhuren? Minder risico voor de overheid, lagere drempel om je in te huren..quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja, en ook Ministerie van Defensie (op verschillende manieren) deze heeft sinds vorige week een vacaturestop. Bij de politie heb ik ook 2 jaar in verschillende sollicitatie procedures gezeten (zelfs aan de andere kant van Nederland). Reclassering heb ik bij gesolliciteerd. Bij de rijksoverheid worden wel vacatures geplaatst maar of deze worden ingevuld is een tweede. Op dit moment is de gehele overheid twijfelachtig, omdat ze allemaal zitten te 'wachten' wat het nieuwe kabinet met ze van plan is.
PM me eens met hoe het er nu voor staat met de studie en wat voor werkervaring je hebt tot nu toe?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
Kiwi! Gaaf hoor! Ik ben erg benieuwd wat het inhoudt aangezien ik waarschijnlijk... hetzelfde... jeweetwel. Geen idee waar ik het moet zoeken zeg maar
!
Update: blijkbaar is bij het betreffende bedrijf het budget voor uitzendkrachten per direct ingetrokken waardoor mijn werkperiode daar (die in de eerste januaridecade zou starten) van de baan is. De afdeling waar ik tijdelijk terecht zou komen blijft hierdoor zitten met grote werkachterstanden en voor mij begint de zoektocht naar een baan opnieuw.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:38 schreef Dinaridar het volgende:
Vanmorgen het betreffende gesprek gehad en zojuist vernomen dat ik er tijdelijk aan de slag kan! De werkperiode zal vermoedelijk in de eerste januaridecade aanvangen
Ik woon in midden-Limburg en daar is het niet veel beter gesteld. Ik heb laatst een oriënterend gesprek gehad, maar moet daar een formele vacature afwachten. Dus ik moet ook verder even rondkijken hoe en wat precies.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef JL... het volgende:
Tsja, in Zuid Limburg is het niet anders...
Ik kreeg pas geleden een aanbod voor een baan om per 1 maart 2011 te starten via een detacheerder, maar die zou dan eerst werk voor mij moeten gaan zoeken. Dan zou ik in het ergste geval alleen maar 1 maand loon krijgen en per april weer opnieuw voor iets moeten zoeken...
Verder viel het bruto loon me ook erg tegen...
Dus ja, op zoek naar iets nieuws.
Daar zit ik ook aan te denken maar dan komt het huisvestingsprobleem om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:46 schreef JL... het volgende:
Ik focus me nu ook veel op de regio's Den Haag en Rotterdam (havengebied) voor werk.
Het blijft een lastige afweging natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken maar dan komt het huisvestingsprobleem om de hoek kijken.
Als ik geld genoeg had was ik al gegaan , denk ik. Ik heb geen zin om nog een keer lang thuis te zitten. Ik wil nou wel eens vooruit en daar kan dat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het blijft een lastige afweging natuurlijk.
Vanaf de volgende week ga ik mijn zoektocht iets serieuzer op proberen te pakken. Dan heb ik ook meer duidelijkheid of ik eventueel bij mijn afstudeerbedrijf kan blijven of dat ik echt genoodzaakt ben om elders te zoeken.
als je in Den Haag een woning zou zoeken kan ik nog wel wat sociale huur voor je 'regelen'...quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken maar dan komt het huisvestingsprobleem om de hoek kijken.
Als ik naar websites op het internet ga kijken zoals marktplaats en makelaars, is het vinden van accomodatie aldaar wel redelijk in Rotterdam/Den Haag. Zeker in tegenstelling tot een stad als Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je in Den Haag een woning zou zoeken kan ik nog wel wat sociale huur voor je 'regelen'...
Thanks nogmaals voor de tip.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Heb laatst via via al een andere FOK!ker aan woonruimte geholpendus mocht je eerst een woning willen hebben en dan zoeken, dan kan ik je zo een adres geven
Mijn moeder werkt namelijk (ook) bij een woningcorporatie, en daar zijn wat appartementen die via 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' verhuurd worden. Zijn 'tijdelijke' woningen, maar de periode waarover we praten is 'jaren'.
Mocht je in Groesbeek wat zoeken én meer dan 7 jaar woonduur hebben dan kan ik wat voor je betekenen
Buh, eens! Net te weinig ervaring, altijd dat. Zelfs afgewezen op ervaring voor een klantenservice functie!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zucht om moedeloos van te worden. Waarom vragen werkgevers altijd jaaaren ervaring? Zo kom je als starter nooit aan de bak.
Ik ben trouwens afgewezen na 2 gesprekken te hebben gehad bij een bedrijf. "Toch te weinig ervaring". Etterbakken
Oost Groningen toch? Welke regio?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb gisteren gehoord dat mijn kans op een baan hier vrijwel nihil is momenteel.
Als het mee zit trekt het van het voorjaar weer aan en ik heb echt geen idee wat ik nu doen moet.
Dat onthoud ik even, dat zou wel prettig zijn. Particulier is niet te betalen door al die bemiddelingskosten e.d.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je in Den Haag een woning zou zoeken kan ik nog wel wat sociale huur voor je 'regelen'...
Ik woon in Zuidlaren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oost Groningen toch? Welke regio?
Zeg maar omgeving stad Groningen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah okee! Die omgeving ken ik niezo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |