quote:Nu is het een ei?
quote:Kom d'r eens vanaf.
quote:Jojoor is je zus? Aaaaw!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Zal ik nu heel hard baggeren zodat ik een IP-ban krijg (en zij dus ook)?
Maarre, gefeli hoor!
quote:LutteOp vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef Lutte het volgende:
Aaah, Jojoortje, gefeliciteereeerd!!!!!!!
quote:ze is nu al langer mod dan jij ooit geweest ofniet?
quote:NOTE ME NOTE MEEEEEEEEOp vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je stiekem een zaadlozing he?
quote:Ik ben van de straat geplukt.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Paul het volgende:
Had je ook gesolliciteerd voor VBL Jojoortje?
quote:Ik was nooit mod, ik was sport site crew voor een dagje ofzoOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze is nu al langer mod dan jij ooit geweest ofniet?
quote:Echt talent wordt ontdekt paul
quote:Dat was geen succes.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was nooit mod, ik was sport site crew voor een dagje ofzohihh
of iets langer wel paar daagjes
quote:Sterven is nou ook weer niet nodig, maar voorgoed van FOK! verdwijnen lijkt me een goed idee.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:30 schreef Paul het volgende:
Ik kan nu sterven, Jojoortje heeft het 1e slotje aan mij gegeven
Jojoortje is mod joepiejajeeejeeee
quote:Ik zal er over nadenken, ik weet niet of ik die nieuwe vormgeving aankanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sterven is nou ook weer niet nodig, maar voorgoed van FOK! verdwijnen lijkt me een goed idee..
quote:Het bannen gaat naar verluidt ook een stuk makkelijker nu.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, ik weet niet of ik die nieuwe vormgeving aankan
quote:HoezoOp vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het bannen gaat naar verluidt ook een stuk makkelijker nu.
quote:Zou yvonne jou aannemen denk je?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef Paul het volgende:
Had ik ook maar gesolliciteerd jongens, dan was ik nu ook blauw geweest, wat een feestje was dat geworden op fok mang
quote:TrueOp vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het is wel rustig hier hoor. Alleen een paar kuttopics van Paul.
quote:Nee, eigenlijk denk ik niet dat ze dat zou aandurvenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou yvonne jou aannemen denk je?
quote:Misschien niet aannemen, maar wel nemen?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk denk ik niet dat ze dat zou aandurven
quote:Soms denkt Tong even leuk te zijn door 5-6 topics in 20minuten te openenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het is wel rustig hier hoor. Alleen een paar kuttopics van Paul.
quote:Yvonne mij nemen?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien niet aannemen, maar wel nemen?
quote:Met Jojoortje is het altijd lachen, gieren, brullen.
quote:Komt goed, ik ben gelukkig geen noob in VBLOp vrijdag 29 oktober 2010 23:13 schreef Rijpie het volgende:
Ohja en gefeliciteerd Jojoortje, veel plezier, veel succes, laat je niet gek maken en meer zulks aansporingen
quote:Thanks!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef SevD het volgende:
Feli!![]()
Toffe user adhv de posts die ik regelmatig lees, succes
quote:Mijn collage van fokkers waar ik van houOp vrijdag 29 oktober 2010 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit?! En nee, ik ben geen twaalf.
quote:Cool story.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef Paul het volgende:
Mij
[..]
Mijn collage van fokkers waar ik van hou
quote:Vroeger werd je echt ontgroend hier als nieuwe mod.
quote:ik probeerde het ookOp vrijdag 29 oktober 2010 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger werd je echt ontgroend hier als nieuwe mod.
Ben de enige die de traditie in stand houdt
quote:Mijn aanvoerdersband is wel blauwOp zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef Paul het volgende:
Ga je nu ook in het blauw voetballen? Of een blauwe band om?
quote:Tuurlijk niet!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
Eindelijk een Ajacied als mod![]()
Is Happel nu weg?
quote:
quote:Zolang je niet stoort aan het bagatelliseren van geweld en het veelvuldig gebruik van het K-woord, maak je een goede kansOp zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga ook van Happel leren houden. Hoop ik.
quote:Valt me ook wel op trouwens, veel users en alle VBL-moderators komen fijn effe succes wensen, maar Happel is in geen velden of wegen te bekennen om ook maar 'succes' te zeggenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je niet stoort aan het bagatelliseren van geweld en het veelvuldig gebruik van het K-woord, maak je een goede kans
quote:Dat heeft Happel allang gedaan, man.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Valt me ook wel op trouwens, veel users en alle VBL-moderators komen fijn effe succes wensen, maar Happel is in geen velden of wegen te bekennen om ook maar 'succes' te zeggen
quote:Ok, dan neem ik het terug.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heeft Happel allang gedaan, man.
quote:Hij heeft het niet zo met aanhangers van Ajax.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Valt me ook wel op trouwens, veel users en alle VBL-moderators komen fijn effe succes wensen, maar Happel is in geen velden of wegen te bekennen om ook maar 'succes' te zeggen
quote:This is a man's world. But it wouldn't be nothing, nothing, Without a woman or a girl.
quote:Ik kom ook uit Twente en ben ook voor Ajax, maar met mij zou het een puinhoop wordenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Een wijf als mod in een vbl forum kun je ook niet serieus
nemen. Tis dat je voor Ajax bent en uit Twente komt
quote:Kut telefoon.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Twente en ben ook voor Ajax, maar met mij zou het een puinhoop worden
quote:Gelukkig word jij wel serieus genomen. Ik hoop door Tong80.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
nemen. Tis dat je voor Ajax bent en uit Twente komt
quote:Dat deed pijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig word jij wel serieus genomen. Ik hoop door Tong80.
quote:Beide.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De opmerking van Jojoortje of het genomen worden door tong zelf?
quote:Beide vrees ikOp zaterdag 30 oktober 2010 00:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De opmerking van Jojoortje of het genomen worden door tong zelf?
quote:Kunnen we een vrouwelijk mod in VBL serieus nemen ?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
nemen.
quote:Ja Tong, ik zie het allemaal wel aandachttrekkerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunnen we een vrouwelijk mod in VBL serieus nemen ?
quote:Hoe weet je dat ik m'n lul aandacht noem ?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja Tong, ik zie het allemaal wel aandachttrekker
quote:Dat is toch een rubriek in de VI ?
quote:Beter oplettenOp zaterdag 30 oktober 2010 07:47 schreef DrDentz het volgende:
Heb je nooit gezien in welk voetbaltopic dan ook. Hopelijk begrijp je het wereldje.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja Tong, ik zie het allemaal wel aandachttrekker
quote:Ah, you're the one that made an honest women out of herOp vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Zal ik nu heel hard baggeren zodat ik een IP-ban krijg (en zij dus ook)?
Maarre, gefeli hoor!
quote:Waarom ik jou dan wel? Beter opletten iddOp zaterdag 30 oktober 2010 07:47 schreef DrDentz het volgende:
Heb je nooit gezien in welk voetbaltopic dan ook. Hopelijk begrijp je het wereldje.
quote:HeyOp zaterdag 30 oktober 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Hoi Jojoor
-edit- Strakke timing dit
Ik ben gewoon de beste. Nu al.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Gefeliciteerd, hoop dat je het beter gaat doen dan Happel. Dat zal niet zo moeilijk zijn lijkt me.
Goed Bezig!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de beste. Nu al.
Nu nog ff Paul onder de duim houden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de beste. Nu al.
Je moet van Paul leren houden. Ik moet het ook nog leren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nu nog ff Paul onder de duim houden.
Je hebt het wel erg veel over hem, niet dat ik daar iets mee wil zeggen, maar toch zeg ik het.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet van Paul leren houden. Ik moet het ook nog leren.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zitten jullie weer happel te bashen, maar hij is tenminste een ektevoetbalhooligan!internethooligan
Ik ben nog nooit over Paul begonnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Je hebt het wel erg veel over hem, niet dat ik daar iets mee wil zeggen, maar toch zeg ik het.
Jokkebrokquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit over Paul begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |