quote:Nu is het een ei?
quote:Kom d'r eens vanaf.
quote:Jojoor is je zus? Aaaaw!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Zal ik nu heel hard baggeren zodat ik een IP-ban krijg (en zij dus ook)?
Maarre, gefeli hoor!
quote:LutteOp vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef Lutte het volgende:
Aaah, Jojoortje, gefeliciteereeerd!!!!!!!
quote:ze is nu al langer mod dan jij ooit geweest ofniet?
quote:NOTE ME NOTE MEEEEEEEEOp vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je stiekem een zaadlozing he?
quote:Ik ben van de straat geplukt.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Paul het volgende:
Had je ook gesolliciteerd voor VBL Jojoortje?
quote:Ik was nooit mod, ik was sport site crew voor een dagje ofzoOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze is nu al langer mod dan jij ooit geweest ofniet?
quote:Echt talent wordt ontdekt paul
quote:Dat was geen succes.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was nooit mod, ik was sport site crew voor een dagje ofzohihh
of iets langer wel paar daagjes
quote:Sterven is nou ook weer niet nodig, maar voorgoed van FOK! verdwijnen lijkt me een goed idee.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:30 schreef Paul het volgende:
Ik kan nu sterven, Jojoortje heeft het 1e slotje aan mij gegeven
Jojoortje is mod joepiejajeeejeeee
quote:Ik zal er over nadenken, ik weet niet of ik die nieuwe vormgeving aankanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sterven is nou ook weer niet nodig, maar voorgoed van FOK! verdwijnen lijkt me een goed idee..
quote:Het bannen gaat naar verluidt ook een stuk makkelijker nu.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, ik weet niet of ik die nieuwe vormgeving aankan
quote:HoezoOp vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het bannen gaat naar verluidt ook een stuk makkelijker nu.
quote:Zou yvonne jou aannemen denk je?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef Paul het volgende:
Had ik ook maar gesolliciteerd jongens, dan was ik nu ook blauw geweest, wat een feestje was dat geworden op fok mang
quote:TrueOp vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het is wel rustig hier hoor. Alleen een paar kuttopics van Paul.
quote:Nee, eigenlijk denk ik niet dat ze dat zou aandurvenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou yvonne jou aannemen denk je?
quote:Misschien niet aannemen, maar wel nemen?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk denk ik niet dat ze dat zou aandurven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |