quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsHet meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om het contracte beëindigen... dat soort klanten heb je niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef DaMart het volgende:
De muckposts in het vorige deel zijn gesponsord door MPG!
quote:Ik zal er ook weinig zijn komend weekend!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik meldt bij deze even dat ik er het weekend niet ben
quote:Door wie Wokje ?
quote:Fijn weekend ToekOp vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik meldt bij deze even dat ik er het weekend niet ben
quote:Niet eens op je modelspoorbaan?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:24 schreef Ferb het volgende:
Evenetjes de Zeelandbrug nabouwen in minecraft
quote:door wokkinOp vrijdag 29 oktober 2010 15:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Door wie Wokje ? [ afbeelding ]
[..]
Fijn weekend Toek
quote:En jij laat je chanteren?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door wokkin![]()
ze heeft mijn mediaplayer opgehaald van het postkantoor en ik krijg hem pas als ik meegeweest ben boodschappen doen
quote:acharme jongenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door wokkin![]()
ze heeft mijn mediaplayer opgehaald van het postkantoor en ik krijg hem pas als ik meegeweest ben boodschappen doen
quote:Whahahaha the horrorOp vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door wokkin![]()
quote:laterssss wokOp vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens afsluiten en geestelijk voorbereiden op winkelen
quote:mompelt iets over luxe paardjes versus werkpaardjesOp vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens afsluiten en geestelijk voorbereiden op winkelen
quote:Wok gaat als pakezel dienenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mompelt iets over luxe paardjes versus werkpaardjes
quote:Voor mij wel
quote:Bijna nog maar 4,5 uur
quote:2 uurtjes.. moet een Scope of work afmaken.. anders kunnen ze dit weekend niet aan de slag.. maar moet ook rond 5 uur wegOp vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor mij welEn voor jou? Hoe lang moet je nog?
quote:AhwOp vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Nachtzuster... doee iets aan de pijhijn
Ik heb keelpijn
quote:Ohjee.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 uurtjes.. moet een Scope of work afmaken.. anders kunnen ze dit weekend niet aan de slag.. maar moet ook rond 5 uur weg
dus nog even beunen
quote:kan ik geopereerd worden aan het blok beton in maag? Graag nu want ik mort vanaaf nd kroeg
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik geopereerd worden aan het blok beton in maag? Graag nu want ik mort vanaaf nd kroeg
quote:Komt behulpzaam met een operatiesetje aangesneld.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik geopereerd worden aan het blok beton in maag? Graag nu want ik mort vanaaf nd kroeg
quote:xDOp vrijdag 29 oktober 2010 16:22 schreef PeZu het volgende:
Ooh dat is snel en ook.nog bamboe beertje als assistent
quote:Das goed nieuws!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
de auto is goed gekeurd![]()
nou de koper even bellen dat hij kan komen afrekenen en de auto kan ophalen
quote:idd
quote:Oh das lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
ziezo alle boodschappen voor vanavond ook weer in huis
quote:jij woont zeker in het noorden van het land??
quote:istie ook goedgekeurd?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
de auto is goed gekeurd![]()
nou de koper even bellen dat hij kan komen afrekenen en de auto kan ophalen
quote:ZeelandOp vrijdag 29 oktober 2010 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij woont zeker in het noorden van het land??
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:42 schreef Panda72 het volgende:
Vroeg eten vandaag(17:00) met shoarma/kebabschotel betaald door de baas
quote:BeturOp vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
en hij heeft nog geen week te koop gestaan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:35 schreef PeZu het volgende:
Zuster en beertje, bedankt julllie zijn echte helden
Ik weet wat het was het gaat al beter plots
quote:Zo, lekker!!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
Heerlijk om rond 12 uur te horen dat om 3 uur weekendsorry beertje
quote:lekker hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
quote:eetse!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:42 schreef Panda72 het volgende:
quote:Bij mijn werk *mag jij mijn schotel hebben en tot 20:30 werken* en dan ga ik naar huis
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij mijn werk *mag jij mijn schotel hebben en tot 20:30 werken* en dan ga ik naar huis
quote:Hoi TrevjeeOp vrijdag 29 oktober 2010 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Dat is het zeker
[..]
Hey LL![]()
zie er boven
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
graag, ben ik vandaag ook eens op tijd klaar
quote:geen last vanOp vrijdag 29 oktober 2010 16:42 schreef friemelaar het volgende:
Waarom kan er met IE niet meer ingelogd worden![]()
Ik dacht eerst dat het aan de instellingen lag maar hier op kantoor is het ook zo
quote:Morgen avond met vrienden wat verzinnen voor een vriend van ons die dan 25 wordt(ja morgen dus maar hij geeft zijn feest een andere keer) en voor de rest nog niks, jij dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi TrevjeeGa je nog wat leuks doen van 't weekend?
quote:Geeft niks lieffie het is je van harte gegund.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
quote:smakelijk pandaOp vrijdag 29 oktober 2010 16:42 schreef Panda72 het volgende:
quote:Weeknie vertelOp vrijdag 29 oktober 2010 16:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey psst meisje (ken ik jou niet ergens van)
quote:Gezellig!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen avond met vrienden wat verzinnen voor een vriend van ons die dan 25 wordt(ja morgen dus maar hij geeft zijn feest een andere keer) en voor de rest nog niks, jij dan?
quote:Dank jeOp vrijdag 29 oktober 2010 16:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geeft niks lieffie het is je van harte gegund.
quote:Oke danOp vrijdag 29 oktober 2010 16:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
graag, ben ik vandaag ook eens op tijd klaar
quote:Blijkbaar niet, anders had je anders gereageerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had je anders gereageerd
Tfoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:YWOp vrijdag 29 oktober 2010 16:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan zal wat verder door moeten zoeken![]()
bedankt voor de tip
quote:Hoezo heb je anders een probleem?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
ohjee ff kijken of ik nog rijst in huis heb
quote:ik heb hier nog wel rijst voor jeOp vrijdag 29 oktober 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Wat ga je maken?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Keej
quote:nou nee hoor,Op vrijdag 29 oktober 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo heb je anders een probleem?
quote:slijmerd
quote:vlees en groenteOp vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh das lekkerWat ga je eten vanavond?
quote:LekkolOp vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend eet een restje bami en ik een restje zelfgemaakte kippenragout met rijst
quote:Aha zoOp vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou nee hoor,dan kan ik mijn vriend langs te winkel sturen
Maar ik had nog dus kan zo gewoon lekker eten
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
vlees en groente
voor de rest ligt mijn koelkast vol met bier
krijg wat vrienden langs vanavond
quote:
quote:Hola
quote:succes!
quote:wat een tijdstip op een vrijdag
quote:nope, sorry, vegetarischOp vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef Panda72 het volgende:
zelfgemaakte kippenragout met rijst receptje?
quote:gewoon zomaar normaal zitten we altijd bij iemand anders thuis en nu doe ik het eens bij mij thuis voor de veranderingOp vrijdag 29 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig, zomaar of met een reden?
[..]
zeker wel
[..]
Hola
[..]
succes!
quote:ik pm je wel even, het is wel een pan vol (4/6 personen) maar prima in te vriezenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef Panda72 het volgende:
zelfgemaakte kippenragout met rijst receptje?
quote:vergader ze friemel
quote:dat is kloteOp vrijdag 29 oktober 2010 17:03 schreef Panda72 het volgende:
collega zei net dat de shoarmaboer had gebeld dat het 17:30 word vanwege de drukte
quote:ik las piemel
quote:wat voor vlees is shoarma eigenlijk?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:03 schreef Panda72 het volgende:
collega zei net dat de shoarmaboer had gebeld dat het 17:30 word vanwege de drukte
quote:lams volgens mij?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat voor vlees is shoarma eigenlijk?
quote:ja dat hoort het wel te zijn maar meestal is dat het niet.
quote:lekkah?
quote:preciesOp vrijdag 29 oktober 2010 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hoort het wel te zijn maar meestal is dat het niet.
quote:smakelijk trev
quote:Nee meestal niet inderdaad maar bij deze shoarmaboer wel. en de kebab komt van het kalfOp vrijdag 29 oktober 2010 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hoort het wel te zijn maar meestal is dat het niet.
quote:watdan?
quote:shoarmaboer, ik wist niet eens dat het bestondOp vrijdag 29 oktober 2010 17:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee meestal niet inderdaad maar bij deze shoarmaboer wel. en de kebab komt van het kalf
quote:Bestaat ook niet volgens mij is verbastering voor shoarmatentOp vrijdag 29 oktober 2010 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
shoarmaboer, ik wist niet eens dat het bestond
quote:ik krijg ook honger door al dat gepraat over eten
quote:idd net zoiets als de frietboerOp vrijdag 29 oktober 2010 17:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bestaat ook niet volgens mij is verbastering voor shoarmatent
quote:YepOp vrijdag 29 oktober 2010 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd net zoiets als de frietboer
quote:een unicum, aangezien ze meestal het goedkoopste vlees zo zwaar kruiden dat je niks proeft vh vlees!!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee meestal niet inderdaad maar bij deze shoarmaboer wel. en de kebab komt van het kalf
quote:hier in belgie hebben ze ook kippenshoarmaOp vrijdag 29 oktober 2010 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
een unicum, aangezien ze meestal het goedkoopste vlees zo zwaar kruiden dat je niks proeft vh vlees!!
Vandaar dat je er ook altijd kipshoarna hebt want dan kunnen moslims dat eten.
In de supermarkt is het ook altijd varkensvlees
quote:ook nog nooit van gehoordOp vrijdag 29 oktober 2010 17:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bestaat ook niet volgens mij is verbastering voor shoarmatent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:het is patatboer hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd net zoiets als de frietboer
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook nog nooit van gehoord![]()
is dat hetzelfde als een pannenkoekenrestaurant, maar dan met alleen shoarma, of gewoon een snackbar, maar dan waar je shoarma kan afhalen...Ja inderdaad men noemt het meestal een shoarmazaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook nog nooit van gehoord![]()
is dat hetzelfde als een pannenkoekenrestaurant, maar dan met alleen shoarma, of gewoon een snackbar, maar dan waar je shoarma kan afhalen...ook in afoort zeggen we shoarmaboer hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:smakelijk lovely
quote:Ja eigenlijk heb je stiekum wel een beetje gelijk want als je patatboer zegt betekend dat dat je daar alleen patat kunt eten.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is patatboer hoor![]()
nee, eigenlijk snackbar...
quote:Ja wij ook hoor maar sommige fokkertjes kennen dat woord niet blijkbaarOp vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook in afoort zeggen we shoarmaboer hoor!
quote:Eet schmakelijk, später!
quote:hoeveel synoniemen heeft dat woord?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja we hebben ook wel een aantal shoarmatenten
Zoiets heet doorgaans een grill room btw
quote:ja dat dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja we hebben ook wel een aantal shoarmatenten
Zoiets heet doorgaans een grill room btw
quote:ik ben vegetarisch, dus ik heb helemaal geen weet van de grote vlees-industrieOp vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja wij ook hoor maar sommige fokkertjes kennen dat woord niet blijkbaar
quote:zoveel als jij wilt!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoeveel synoniemen heeft dat woord?
quote:ehh,
quote:kan ook.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook.
Al noem je het lammetjeshemel.
quote:Lamsvlees is lekker. Vooral zuiglam. Tja sommige mensen hebben daar moeite mee. Maar mijn collega en ik zijn hierin eensgezind. Had hij/zij maar geen lammetje moeten zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook.
Al noem je het lammetjeshemel.
quote:lamsrack met honingOp vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lamsvlees is lekker. Vooral zuiglam. Tja sommige mensen hebben daar moeite mee. Maar mijn collega en ik zijn hierin eensgezind. Had hij/zij maar geen lammetje moeten zijnen lammetje is nu toch al dood dus kunnen wij net zo goed lammetje opeten als wij het niet doen doet een ander het wel.
quote:Zoals Herman Finkers zei: tegen zo'n lief klein lammetje zeg je toch geen nee?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lamsvlees is lekker. Vooral zuiglam. Tja sommige mensen hebben daar moeite mee. Maar mijn collega en ik zijn hierin eensgezind. Had hij/zij maar geen lammetje moeten zijnen lammetje is nu toch al dood dus kunnen wij net zo goed lammetje opeten als wij het niet doen doet een ander het wel.
quote:Fijne avond LiebchenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals Herman Finkers zei: tegen zo'n lief klein lammetje zeg je toch geen nee?
En nu ga ik er vandoor, fijne avond allemaal
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:welbekomen
quote:
quote:ferb
quote:Nemen ze zelf een bergingstruck mee?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maandag wordt de volvo opgehaald![]()
en afgerekend
quote:NahOp vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ferb
ook aan het genieten van je weekend?
quote:hij is goed gekeurd en rijdt goedOp vrijdag 29 oktober 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nemen ze zelf een bergingstruck mee?
quote:nou heh
quote:maandag weer naar school dus
quote:ik wou steefs vragen maar vergeten, wat voor volvo?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is goed gekeurd en rijdt goed
quote:Volvo 850 GLT 2.5 20v uit 1993 op gasOp vrijdag 29 oktober 2010 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou steefs vragen maar vergeten, wat voor volvo?
quote:aah vette bak!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Volvo 850 GLT 2.5 20v uit 1993 op gas
quote:iddOp vrijdag 29 oktober 2010 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah vette bak!
Mijn broer heeft er zo een en dan helemaal aangepast en getuned. Niet optisch maar technisch, brute bak!
Vooral de 2.5 liter!
quote:er is een bedrijfje dat die T5 zo kan tunen zoals ad politie werden geleverd, dan gaat ie helemaal als de brandweer!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
ik zelf rij een Volvo 850 T5 van 1995![]()
dat is echt een kanon
quote:ik heb nou al 210 pkOp vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is een bedrijfje dat die T5 zo kan tunen zoals ad politie werden geleverd, dan gaat ie helemaal als de brandweer!
Er zijn echt leuke dingen te doen met ewn 850
quote:ik meen dat ie dan 270 heeft ofzoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nou al 210 pk![]()
dat is meer dan genoeg voor mij
quote:dat zou ook wel kunnenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik meen dat ie dan 270 heeft ofzo
Maar idd een standaard t5 heeft ook power zat!
quote:Het went welOp vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ben ook maar over naar de nieuwe layoutHet schijnt te moeten.
quote:
quote:new decadeOp vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ben ook maar over naar de nieuwe layoutHet schijnt te moeten.
quote:dat kan je uit zetten
quote:dat zal wel lukken
quote:thanks
quote:das kutOp vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zie net dat ik rustig een paar honderd meer had kunnen vragen voor die volvo
quote:mja je kan vragen wat je wil. Krijgen is belangrijkerOp vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zie net dat ik rustig een paar honderd meer had kunnen vragen voor die volvo
quote:och ik maak er nou toch ook nog winst op
quote:idd maar als ik zo kijk heb ik voor bijna een sloopprijs verkochtOp vrijdag 29 oktober 2010 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja je kan vragen wat je wil. Krijgen is belangrijker
t
quote:rond de 3000 is gangbaar iddOp vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd maar als ik zo kijk heb ik voor bijna een sloopprijs verkocht![]()
deze heeft meer gelopen en mist nog de spoiler op het koffer
http://auto.marktplaats.n(...)lWfX937j2Y&df=1&fs=1
quote:ik heb hem verkocht voor 700
quote:belgen
quote:
quote:oohw, ach ja, het is maar geld. . .Op vrijdag 29 oktober 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem verkocht voor 700
quote:scheelt ook niksOp vrijdag 29 oktober 2010 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw, ach ja, het is maar geld. . ._!
quote:nee, peanuts.
quote:zou dat werkenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon de tarieven omhoog gooien
quote:och ik heb hem zelf gekocht voor 250 dus ik moet niet klagen
quote:je bent spekkoper!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och ik heb hem zelf gekocht voor 250 dus ik moet niet klagen
quote:Dat valt ook wel mee hoor. Beetje gerimpeld zelfs
quote:sym
quote:dat valt toch wel mee voor die T5 heb ik 750 betaald
quote:wheheheOp vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Beetje gerimpeld zelfs
quote:zwaardere stop erin zettenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Damn vloog net de stroom weer uit.
Maar de boel werkt weer.
quote:Whehe nee hoor hier hebben ze om de haverklap een stroomdip.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zwaardere stop erin zetten
quote:niks ad hand, kaarsjes aanOp vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe nee hoor hier hebben ze om de haverklap een stroomdip.
Vorig jaar met kerst hier 37 uur zonder stroom gezeten.
quote:Fijne regio woon jij danOp vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe nee hoor hier hebben ze om de haverklap een stroomdip.
Vorig jaar met kerst hier 37 uur zonder stroom gezeten.
quote:Ja, blijf aan de gangOp vrijdag 29 oktober 2010 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zwaardere stop erin zetten
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben op vakantie bij mijn moeder stukje boven Lissabon
quote:Dat verklaard een hoopOp vrijdag 29 oktober 2010 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er staat gelukkig een dikke vette generator in de garage
quote:heerlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben op vakantie bij mijn moeder stukje boven Lissabon
quote:kloptOp vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
heerlijk
Stroom is overrated en je kan best even zonder maar mensen zijn zo verwend! De mens heeft langer bestaan zonder dan met stroom
quote:klopt maar ga je dood als je niet fokt danOp vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
Maar het is wel verdomd lastig FOK!ken zonder stroom
quote:Ik las eerst "DAT mens"Op vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
De mens heeft langer bestaan zonder dan met stroom
quote:Durf jij het te proberen?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt maar ga je dood als je niet fokt dan
quote:ja hoor ik doe het vaak zat!
quote:ja sommige mensen hebben idd nog niet zolang stroom. Niks mis mee, riolering en stromend water is veel belangrijker.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las eerst "DAT mens"En hoewel niet erg vleiend voor de moeder van Symp, is ook dat waarschijnlijk waar
quote:ik niet
quote:Goed, was vandaag lekker op tijd klaarOp vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
Trev
Flesje
Heb lekker gegeten, nu avondje bankhangen met MIB 1, gewelidg
Hoe ist met jullie?
quote:Man In Bonis 1?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
avondje bankhangen met MIB 1, gewelidg
quote:Ik zag het ja, beterOp vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, was vandaag lekker op tijd klaar
quote:
quote:en dan nog te bedenken dat we dit weekend ook nog 1 uur extra hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zag het ja, beter
[..]
Why yes, that's me
quote:ik gok dat jij daar gewoon doorheen dlaapt en niks aan hebtOp vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan nog te bedenken dat we dit weekend ook nog 1 uur extra hebben
quote:Denk dat jij dat aardig goed gokt want kan het wel gebruikenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gok dat jij daar gewoon doorheen dlaapt en niks aan hebt
quote:Echt he!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan nog te bedenken dat we dit weekend ook nog 1 uur extra hebben
quote:hoiii gf
quote:was ook geen gok eerlijk gezegdOp vrijdag 29 oktober 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat jij dat aardig goed gokt want kan het wel gebruiken
quote:Ik ook, hoewel ik het slapend denk te doenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he!Helemaal zin in
![]()
[..]
hoiii gf
quote:in de nacht van zaterdag op zondag om.3 uur
quote:
quote:DankjulliewelOp vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
in de nacht van zaterdag op zondag om.3 uur
quote:Yups want voorjaar = vooruitOp vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dankjulliewel![]()
Ehm..achteruit..toch?
quote:Zie de antwoorden van de twee mannen die me wel begrijpen
quote:Kostuum?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffff me pastoorskostuum is verrekte warm
quote:Ik ook hoor, zit hier al half in te kakkenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik het slapend denk te doen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dankjulliewel![]()
Ehm..achteruit..toch?
quote:Dat moeten homo's zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie de antwoorden van de twee mannen die me wel begrijpen
quote:ja ik ben homo, wat is daar mis mee dan :s
quote:Ik ga zo eerst nog lekker top gear kijkenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kostuum?![]()
[..]
Ik ook hoor, zit hier al half in te kakkenMaar ga nog wel ff lekker bankhangen voordat ik mn bed stort
![]()
[..]
quote:NiksOp vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben homo, wat is daar mis mee dan :s
quote:
quote:maar goed. Ik ben het eigelijk niet, en nu?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks![]()
Maar het verklaart wel waarom je vrouwen begrijpt
quote:Goed planOp vrijdag 29 oktober 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst nog lekker top gear kijken
quote:Nice
quote:ik ben geen homo en ik begrijp vrouwen ookOp vrijdag 29 oktober 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks![]()
Maar het verklaart wel waarom je vrouwen begrijpt
quote:Vette shit
quote:Dan ben jij niet de enige wie dat straks gaat doenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vette shitIk ben echt zo gaar en moe, volgens mij ga ik heerlijk slapen straks
quote:Haha jaOp vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben jij niet de enige wie dat straks gaat doen
quote:zie hier het verschil tussen the 40 year old virgin en mannen die wel de liefde bedrijvenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben geen homo en ik begrijp vrouwen ook
quote:zo oud is ze niet hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las eerst "DAT mens"En hoewel niet erg vleiend voor de moeder van Symp, is ook dat waarschijnlijk waar
quote:AHAHAHH jaaaaaaaaaaaaaa die filmmmOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie hier het verschil tussen the 40 year old virgin en mannen die wel de liefde bedrijven
quote:wheheheOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie hier het verschil tussen the 40 year old virgin en mannen die wel de liefde bedrijven
quote:Dat kan nooit een leuke film zijn. Ik hou sowieso niet van filmsOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AHAHAHH jaaaaaaaaaaaaaa die filmmm![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan nooit een leuke film zijn. Ik hou sowieso niet van films
quote:Ik ken hem niet en ben van plan dat zo te houdenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AHAHAHH jaaaaaaaaaaaaaa die filmmm![]()
![]()
quote:aah
quote:oke 41 is ook goed
quote:TofOp vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net Toy Story 3 van mijn papa
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net Toy Story 3 van mijn papa
quote:ik ga hem denk ik morgenavond kijkenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
Oooh ooh die is echt heeeeeeel heel leuk, ik keek hem net nog
quote:Hij is echt wel grappig hoor. Maar dat komt ook voor een groot deel door de acteursOp vrijdag 29 oktober 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken hem niet en ben van plan dat zo te houden
quote:goed planOp vrijdag 29 oktober 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga hem denk ik morgenavond kijken
quote:Dat zou best wel kunnen maar lijkt mij gewoon niksOp vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij is echt wel grappig hoor. Maar dat komt ook voor een groot deel door de acteurs
quote:Ok, kanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnen maar lijkt mij gewoon niks
quote:Ik houw niet zo van die film site's ben het er vaak toch niet mee eensOp vrijdag 29 oktober 2010 21:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ok, kanMaar hij wordt op Rotten Tomatoes toch voor 85% goed beoordeeld, kijk maar
quote:maahaar trev lijkt het niksOp vrijdag 29 oktober 2010 21:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ok, kanMaar hij wordt op Rotten Tomatoes toch voor 85% goed beoordeeld, kijk maar
quote:Jajajaja. Zeg ik toch ook. Ik hou al op hoor..
quote:ik ga zo denk ik amelie kijkenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jajajaja. Zeg ik toch ook. Ik hou al op hoor..Pft.
quote:ja dat dus en vrolijk want
quote:Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain? Die is wel tof eigenlijk
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain? Die is wel tof eigenlijk
quote:die ja!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain? Die is wel tof eigenlijk
quote:heb jij een filmavondje ofzo?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ja!
Mic mac van dezelfde maker is ook tof, die keek ik dar straks!
quote:uhm wat moet ik anders doen . .Op vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij een filmavondje ofzo?
quote:uitzoeken hoe Kolonisten van Catan werkt
quote:haha ja kon ookOp vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uitzoeken hoe Kolonisten van Catan werkt
quote:Oeh dat ken ik ookOp vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
uitzoeken hoe Kolonisten van Catan werkt
quote:mja opzich. .
quote:Bij Pezu staat het al jaren onaangeroerd in de kast...
quote:dat zei hij van de week iig van welOp vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij Pezu staat het al jaren onaangeroerd in de kast...
quote:heb jij hem ook? Zo niet dan mag je de mijne adopterenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij Pezu staat het al jaren onaangeroerd in de kast...
quote:nee, ik heb het nietOp vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
heb jij hem ook? Zo niet dan mag je de mijne adopteren
quote:dan is deze nu van jou!
quote:jamaar..jamaar...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
dan is deze nu van jou!
Ik vind het zonde dat ie stof vangt!
quote:ja maaar niks, jij houdt van spelletjes en hebt zelfs spelletjed dagen dan komt ie goed terecht
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
ja maaar niks, jij houdt van spelletjes en hebt zelfs spelletjed dagen dan komt ie goed terecht
quote:Wauw, precies tegelijk gepostOp vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
Dan hoef ik de mijne niet meer mee te nemen naar Zwolle
quote:Dat is nog eens timingOp vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, precies tegelijk gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |