quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsHet meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om het contracte beëindigen... dat soort klanten heb je niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef DaMart het volgende:
De muckposts in het vorige deel zijn gesponsord door MPG!
quote:Ik zal er ook weinig zijn komend weekend!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik meldt bij deze even dat ik er het weekend niet ben
quote:Door wie Wokje ?
quote:Fijn weekend ToekOp vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik meldt bij deze even dat ik er het weekend niet ben
quote:Niet eens op je modelspoorbaan?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:24 schreef Ferb het volgende:
Evenetjes de Zeelandbrug nabouwen in minecraft
quote:door wokkinOp vrijdag 29 oktober 2010 15:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Door wie Wokje ? [ afbeelding ]
[..]
Fijn weekend Toek
quote:En jij laat je chanteren?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door wokkin![]()
ze heeft mijn mediaplayer opgehaald van het postkantoor en ik krijg hem pas als ik meegeweest ben boodschappen doen
quote:acharme jongenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door wokkin![]()
ze heeft mijn mediaplayer opgehaald van het postkantoor en ik krijg hem pas als ik meegeweest ben boodschappen doen
quote:Whahahaha the horrorOp vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door wokkin![]()
quote:laterssss wokOp vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens afsluiten en geestelijk voorbereiden op winkelen
quote:mompelt iets over luxe paardjes versus werkpaardjesOp vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens afsluiten en geestelijk voorbereiden op winkelen
quote:Wok gaat als pakezel dienenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mompelt iets over luxe paardjes versus werkpaardjes
quote:Voor mij wel
quote:Bijna nog maar 4,5 uur
quote:2 uurtjes.. moet een Scope of work afmaken.. anders kunnen ze dit weekend niet aan de slag.. maar moet ook rond 5 uur wegOp vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor mij welEn voor jou? Hoe lang moet je nog?
quote:AhwOp vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Nachtzuster... doee iets aan de pijhijn
Ik heb keelpijn
quote:Ohjee.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 uurtjes.. moet een Scope of work afmaken.. anders kunnen ze dit weekend niet aan de slag.. maar moet ook rond 5 uur weg
dus nog even beunen
quote:kan ik geopereerd worden aan het blok beton in maag? Graag nu want ik mort vanaaf nd kroeg
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik geopereerd worden aan het blok beton in maag? Graag nu want ik mort vanaaf nd kroeg
quote:Komt behulpzaam met een operatiesetje aangesneld.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik geopereerd worden aan het blok beton in maag? Graag nu want ik mort vanaaf nd kroeg
quote:xDOp vrijdag 29 oktober 2010 16:22 schreef PeZu het volgende:
Ooh dat is snel en ook.nog bamboe beertje als assistent
quote:Das goed nieuws!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
de auto is goed gekeurd![]()
nou de koper even bellen dat hij kan komen afrekenen en de auto kan ophalen
quote:idd
quote:Oh das lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
ziezo alle boodschappen voor vanavond ook weer in huis
quote:jij woont zeker in het noorden van het land??
quote:istie ook goedgekeurd?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
de auto is goed gekeurd![]()
nou de koper even bellen dat hij kan komen afrekenen en de auto kan ophalen
quote:ZeelandOp vrijdag 29 oktober 2010 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij woont zeker in het noorden van het land??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |