quote:preciesOp vrijdag 29 oktober 2010 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hoort het wel te zijn maar meestal is dat het niet.
quote:smakelijk trev
quote:Nee meestal niet inderdaad maar bij deze shoarmaboer wel. en de kebab komt van het kalfOp vrijdag 29 oktober 2010 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hoort het wel te zijn maar meestal is dat het niet.
quote:watdan?
quote:shoarmaboer, ik wist niet eens dat het bestondOp vrijdag 29 oktober 2010 17:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee meestal niet inderdaad maar bij deze shoarmaboer wel. en de kebab komt van het kalf
quote:Bestaat ook niet volgens mij is verbastering voor shoarmatentOp vrijdag 29 oktober 2010 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
shoarmaboer, ik wist niet eens dat het bestond
quote:ik krijg ook honger door al dat gepraat over eten
quote:idd net zoiets als de frietboerOp vrijdag 29 oktober 2010 17:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bestaat ook niet volgens mij is verbastering voor shoarmatent
quote:YepOp vrijdag 29 oktober 2010 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd net zoiets als de frietboer
quote:een unicum, aangezien ze meestal het goedkoopste vlees zo zwaar kruiden dat je niks proeft vh vlees!!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee meestal niet inderdaad maar bij deze shoarmaboer wel. en de kebab komt van het kalf
quote:hier in belgie hebben ze ook kippenshoarmaOp vrijdag 29 oktober 2010 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
een unicum, aangezien ze meestal het goedkoopste vlees zo zwaar kruiden dat je niks proeft vh vlees!!
Vandaar dat je er ook altijd kipshoarna hebt want dan kunnen moslims dat eten.
In de supermarkt is het ook altijd varkensvlees
quote:ook nog nooit van gehoordOp vrijdag 29 oktober 2010 17:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bestaat ook niet volgens mij is verbastering voor shoarmatent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:het is patatboer hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd net zoiets als de frietboer
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook nog nooit van gehoord![]()
is dat hetzelfde als een pannenkoekenrestaurant, maar dan met alleen shoarma, of gewoon een snackbar, maar dan waar je shoarma kan afhalen...Ja inderdaad men noemt het meestal een shoarmazaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook nog nooit van gehoord![]()
is dat hetzelfde als een pannenkoekenrestaurant, maar dan met alleen shoarma, of gewoon een snackbar, maar dan waar je shoarma kan afhalen...ook in afoort zeggen we shoarmaboer hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:smakelijk lovely
quote:Ja eigenlijk heb je stiekum wel een beetje gelijk want als je patatboer zegt betekend dat dat je daar alleen patat kunt eten.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is patatboer hoor![]()
nee, eigenlijk snackbar...
quote:Ja wij ook hoor maar sommige fokkertjes kennen dat woord niet blijkbaarOp vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook in afoort zeggen we shoarmaboer hoor!
quote:Eet schmakelijk, später!
quote:hoeveel synoniemen heeft dat woord?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja we hebben ook wel een aantal shoarmatenten
Zoiets heet doorgaans een grill room btw
quote:ja dat dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja we hebben ook wel een aantal shoarmatenten
Zoiets heet doorgaans een grill room btw
quote:ik ben vegetarisch, dus ik heb helemaal geen weet van de grote vlees-industrieOp vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja wij ook hoor maar sommige fokkertjes kennen dat woord niet blijkbaar
quote:zoveel als jij wilt!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoeveel synoniemen heeft dat woord?
quote:ehh,
quote:kan ook.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook.
Al noem je het lammetjeshemel.
quote:Lamsvlees is lekker. Vooral zuiglam. Tja sommige mensen hebben daar moeite mee. Maar mijn collega en ik zijn hierin eensgezind. Had hij/zij maar geen lammetje moeten zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook.
Al noem je het lammetjeshemel.
quote:lamsrack met honingOp vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lamsvlees is lekker. Vooral zuiglam. Tja sommige mensen hebben daar moeite mee. Maar mijn collega en ik zijn hierin eensgezind. Had hij/zij maar geen lammetje moeten zijnen lammetje is nu toch al dood dus kunnen wij net zo goed lammetje opeten als wij het niet doen doet een ander het wel.
quote:Zoals Herman Finkers zei: tegen zo'n lief klein lammetje zeg je toch geen nee?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lamsvlees is lekker. Vooral zuiglam. Tja sommige mensen hebben daar moeite mee. Maar mijn collega en ik zijn hierin eensgezind. Had hij/zij maar geen lammetje moeten zijnen lammetje is nu toch al dood dus kunnen wij net zo goed lammetje opeten als wij het niet doen doet een ander het wel.
quote:Fijne avond LiebchenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals Herman Finkers zei: tegen zo'n lief klein lammetje zeg je toch geen nee?
En nu ga ik er vandoor, fijne avond allemaal
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:welbekomen
quote:
quote:ferb
quote:Nemen ze zelf een bergingstruck mee?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maandag wordt de volvo opgehaald![]()
en afgerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |