quote:hoeveel synoniemen heeft dat woord?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja we hebben ook wel een aantal shoarmatenten
Zoiets heet doorgaans een grill room btw
quote:ja dat dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja we hebben ook wel een aantal shoarmatenten
Zoiets heet doorgaans een grill room btw
quote:ik ben vegetarisch, dus ik heb helemaal geen weet van de grote vlees-industrieOp vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja wij ook hoor maar sommige fokkertjes kennen dat woord niet blijkbaar
quote:zoveel als jij wilt!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoeveel synoniemen heeft dat woord?
quote:ehh,
quote:kan ook.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook.
Al noem je het lammetjeshemel.
quote:Lamsvlees is lekker. Vooral zuiglam. Tja sommige mensen hebben daar moeite mee. Maar mijn collega en ik zijn hierin eensgezind. Had hij/zij maar geen lammetje moeten zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook.
Al noem je het lammetjeshemel.
quote:lamsrack met honingOp vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lamsvlees is lekker. Vooral zuiglam. Tja sommige mensen hebben daar moeite mee. Maar mijn collega en ik zijn hierin eensgezind. Had hij/zij maar geen lammetje moeten zijnen lammetje is nu toch al dood dus kunnen wij net zo goed lammetje opeten als wij het niet doen doet een ander het wel.
quote:Zoals Herman Finkers zei: tegen zo'n lief klein lammetje zeg je toch geen nee?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lamsvlees is lekker. Vooral zuiglam. Tja sommige mensen hebben daar moeite mee. Maar mijn collega en ik zijn hierin eensgezind. Had hij/zij maar geen lammetje moeten zijnen lammetje is nu toch al dood dus kunnen wij net zo goed lammetje opeten als wij het niet doen doet een ander het wel.
quote:Fijne avond LiebchenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals Herman Finkers zei: tegen zo'n lief klein lammetje zeg je toch geen nee?
En nu ga ik er vandoor, fijne avond allemaal
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:welbekomen
quote:
quote:ferb
quote:Nemen ze zelf een bergingstruck mee?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maandag wordt de volvo opgehaald![]()
en afgerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |