Maar is weer dezelfde tijd dus maandag 22.00.
Ik ga deze serie zeker volgen, want ik vond de eerste aflevering (nu net afgelopen) iig goed.
Linkje naar de site van de KRO over deze serie: http://www3.kro.nl/spooks/
heeft iemand vandaag gekeken op BBC1?? super coole cliffhanger namelijk
quote:De 2e aflevering is best bot, maar maakt het wel wat realistischer.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:48 schreef Jojogirl het volgende:
En sinds vanavond dus ook op NL1.Ik ga deze serie zeker volgen, want ik vond de eerste aflevering (nu net afgelopen) iig goed.
Linkje naar de site van de KRO over deze serie: http://www3.kro.nl/spooks/
Deze Cliffhanger is iig wel beter als vorig jaar, daar wist ik geeneens dat het een cliffhanger was. Eigenlijk was de hele serie zelfs beter als die van vorig jaar.
wat denken jullie? is tom dood of niet? ik weet dat zijn baas nog niet dood was want er zat namelijk een infuus in hem. ik zou het jammer vinden als tom eruit zou g aan want hij heeft toch de hoofdrol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een beetje op een rot-tijd, moet ik het telkens opnemen enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:03 schreef Chillmeister het volgende:
komende maandag 11 october begint serie 3 om 22:00 nederlandse tijd. Kan nu al niet wachten want serie 2 eindigde met een super grote cliffhanger
http://www.bbc.co.uk/drama/spooks/
het was toch aflevering 2 die vorig week op tv was? of zit je BBC 3 te kijkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:02 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
aflevering 3 was weer erg goed! blijft erg spannend de hele tijd. goede mix van humor, tragedie en spanning...
heb je Sky ofzo?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:44 schreef khazad het volgende:
Gisteren was op BBC 3 episode 3x03. Heb heb ook gezien, erg goed idd
sssstquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:17 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nee. internet
ze was/is zwanger. kan je moeilijk iets tegen doen. Aflevering 6 was denk ik toch de beste tot nu toe in seizoen 3. Vandaag ging welquote:Op maandag 15 november 2004 23:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aflevering 05 was ook ietwat verrassend zeg...
Anders schrijven we even 2 hoofdpersonages uit de serie binnen 5 afleveringen seizoen 3...
fuck nu je het zegt, herken ik hem meteen. Stom dat ik dat helemaal niet realiseerdequote:Op dinsdag 30 november 2004 12:42 schreef zipahdeedoodah het volgende:
Heeft niemand gezien, dat Riff gespeeld werd door Andy Serkis a.k.a Gollum a.k.a Smeagol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of ik het volgend seizoen nog wel leuk ga vinden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan amper aan de nieuwe personages wennen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
De eerste 2 afleveringen waren weer ouderwets goed.quote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet niet of ik het volgend seizoen nog wel leuk ga vinden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ep.I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
aflevering 409:Ik ben ook erg benieuwd hoe ze de laatste episode van het seizoen gaan aanpakken. Het onderwerp is in ieder geval beladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Waar is de VARA nu weer mee bezig?quote:Spooks
‘Spooks’ neemt de kijker mee in de wereld van MI5, kortweg ‘five’ voor intimi. MI5 is een antiterreurunit van de Britse binnenlandse geheime dienst die de strijd aangaat met gijzelingen, wapenhandel en anarchisme. Hiernaast spelen de conflicten en machtsverhoudingen op de thuisbasis een prominente rol.
Het eerste seizoen van ‘Spooks’ is vanaf vrijdag 13 januari wekelijks te zien om 21.00 uur bij de VARA op Nederland 3.
Bron: VARA website
Ik zei het!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef m021 het volgende:
Pluspuntje is wel dat als de kijkcijfers hoog uitvallen, we misschien eindelijk eens een 2de seizoen op de Nederlandse tv krijgen.
quote:‘Spooks’ seizoen 2 is vanaf vrijdag 24 februari wekelijks te zien om 21.00 uur bij de VARA op Nederland 3.
Bron
Als je bij de VARA kijkt, heb je een aflevering uit seizoen 2 gezien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:58 schreef PM-girl het volgende:
Wauw wat een gave serie! Heb vandaag een deel gezien, over een oefening die uit de hand liep, met een gifgaswolk. Uit welk seizoen was dit?
Erg gaaf!
Hij trekt de problemen gewoon aan....quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:24 schreef boneyard het volgende:
de vriendinen van tom beginnen ook wat storend te worden, het is ook altijd wat.
Wow, dat was echt een super aflevering!quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:11 schreef boneyard het volgende:
vrijdag 28 april 2006, 21:00-22:00, nederland 3
Tom gaat een verboden relatie aan met Christine, contactpersoon van de CIA. Zij tipt hem over een mogelijke moord op een vooraanstaand Engels staatsburger. Er is inmiddels een onderzoek ingesteld naar Toms doen en laten. Hij wordt ervan verdacht over te willen lopen naar Slowakije om daar samen met Christine een nieuw leven te beginnen. Dit is een zware slag voor MI5 en zijn collega's. Kan Tom het tij nog keren?.
...nou Tom schoot Harry neer en toen zwom ie de zee in en toen was het afgelopen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:20 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de afgelopen twee afleveringen gemist (vergeten de video in te stellen)
Kan iemand me vertellen wat er is gebeurt? Ik durf niet meer tv.com te kijken omdat ik daar altijd de grootste spoilers tegen kom...
Dank je wel! Die had ik nog niet gezien!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef boneyard het volgende:
heb je ook bij de recaps gekeken?
1e laatste
laatste
die zijn er ookquote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef blaaatkipje het volgende:
2 keer gemisthoop dat ze op torrents ofzo verschijnen 0-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit isAflevering van afgelopen maandag was ook weer goed, ik ben benieuwd hoe het afloopt
How rude!
Ik vond de laatste eigenlijk weer wat minder. Einde was wel spannend. In Spooks gaan zo veel hoofdpersonen dood dat het echt spanned is of ze het halen.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef dwerg het volgende:
Deze laatste aflevering vond ik wel leuk. Misschien op sommige momenten wat voorspelbaar, maar het einde maakte veel goed.
Sterker nog, over 5 minuten alweer. De eerste aflevering van het 2e seizoen, kijken dus!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:02 schreef Smirnov het volgende:
Maandag is het weer op Nederland 3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, alweer iemand van het begin eruit.![]()
yes, ze zijn niet zuinig met de hoofdrolspelers...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat al geweest op nl 3 of komt dat nog?...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:44 schreef PM-girl het volgende:
Iemand vertelde iets over een episode, maar ze wist niet of die al geweest was of nog kwamDat is de eerste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat al geweest op nl 3 of komt dat nog?
Alleen Harry is nog over.. (de bijrollen Malcolm, Ruth en Sam)quote:Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef Herodus het volgende:
Nou is alleen Harry nog over van het begin geloof ik?
Ik had het al kunnen weten toen die Aziaat tijdelijk naar de Five kwam.
Wat ik me trouwens afvraag: wilden die acteurs gewoon weg, of wilden desnoods de makers hen weg, óf vinden de schrijver het belangrijk en realistisch de er regelmatig acteurs verdwijnen?
(zal wel gewoon het eerste zijn)
In 24 gaan ook hoofdpersonen dood.. waarom dan ook niet bij Spooks..?Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Op zich is het inderdaad helemaal niet vreemd dat hoofdpersonen sterven. Jammer is het wel, aangezien - naar mijn mening - alle leuke personages eruit worden gekickt, terwijl de bijrollen nu meer en meer hoofdrollen worden. Dat is op zich niet slecht, maar ik mis de 'grote' dragende krachten / hoofdpersonen (van het begin) gewoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is de eerste aflevering![]()
[..]
Alleen Harry is nog over.. (de bijrollen Malcolm, Ruth en Sam)
In 24 gaan ook hoofdpersonen dood.. waarom dan ook niet bij Spooks..?
Bij de laatste shot had ik eigenlijk wel een soort van explosie verwacht..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:20 schreef evert het volgende:
mozes mina, weer een hoogtepunt! wat een geweldige serie.
ja, dat vind ik dan wel zo bijzonder, je hebt echt steeds het idee dat ook echt zo kan gebeuren. erg realistisch!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef PieterBas het volgende:
Deze aflevering had een hoog Fortuyn/Wilders gehalte.![]()
Ruth to the rescue![]()
![]()
Ik vind Spooks ook een stuk 'realistischer' dan 24.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef evert het volgende:
[..]
ja, dat vind ik dan wel zo bijzonder, je hebt echt steeds het idee dat ook echt zo kan gebeuren. erg realistisch!
Het is de 2e of 3e keer dat het niet uitgezonden isquote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb het vorige week opgenomen, maar nu zie ik dat het niet uitgezonden is, ivm Live alert toen? Of is het verschoven geweest?
Vanavond komt het ook niet zo te zien....
Ik denk datook nog wel een staartje gaat krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef PM-girl het volgende:
Zo spannend, elke week weer!
Ik zat overigens helemaal klaar voor het vervolg op de aflevering van de mensensmokkel uit Turkije, voor mijn gevoel was het nog niet helemaal af met de moord op de prins!Toch net te laat op de avond om echt goed alles te volgen!
In de laatste afleveringen van seizoen 4...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:08 schreef PieterBas het volgende:
In welke seizoen zit de Vara eigenlijk?![]()
volgens mij heb ik deze site ook gevondenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:59 schreef Kjew het volgende:
[..]
In de laatste afleveringen van seizoen 4...
er is een plekje op internet waar je zonder poespas kunt komen en bijna heel seizoen 4 en heel seizoen 5 kun downloaden....
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij heb ik deze site ook gevonden
volgens de gids komt het komende zondag welquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Herodus het volgende:
Ik was eigenlijk amper gewend aan Fiona.
Komt het volgende week weer aangezsien we blijkbaar op het eind van een seizoen zaten?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef evert het volgende:
[..]
volgens de gids komt het komende zondag wel
Ah gelukkig. Dankje wel voor het nakijken. Dan ga ik er maar van uit dat ze nu seizoen vijf helemaal gaan uitzenden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef evert het volgende:
[..]
volgens de gids komt het komende zondag wel
Zeg dat wel.. Trouwens ze moeten wel Zaf vaak hebben..quote:
ik kan ze niet vinden.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:58 schreef Kjew het volgende:
zoals ik al eerder zei... als je niet afhankelijk wilt zijn van de grillen van de publieke omroep... ze staan ook ergens heel gemakkelijk bereikbaar op internet...
deze link is erg handig... http://opendir.berkery.nl/
Spooks is zeker holy shit! Ik ken momenteel geen betere serie... straks begint op de BBC seizoen 6... volgens mij de laatste...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:33 schreef evert het volgende:
holy shit wat een serie, gisteravond weer genoten!
Wie is Juliet dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:37 schreef PM-girl het volgende:
Het was inderdaad weer echt superspannend!
En nu ook een beetje humor erin, door die renhond Juliet te noemen?
Juliette Shaw, de veiligheidscoördinator, de baas van Harry zeg maar.quote:
Oh ja, zij! Die Amerikaan (met zonnebrIl) suggereerde ook al dat de relatie tussen Juliet en Harry niet altijd platonisch is geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Juliette Shaw, de veiligheidscoördinator, de baas van Harry zeg maar.
En little Juliet, de windhond die niet uit het hokje kwam zondag!
Nee, maar dat is ook zo, niet alleen suggestie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oh ja, zij! Die Amerikaan (met zonnebrIl) suggereerde ook al dat de relatie tussen Juliet en Harry niet altijd platonisch is geweest.
Laatste seizoen moet nog komen; seizoen 6.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wie is Juliet dan?
En stopt Spooks al op de BBC?
Ik meende dat ik dat ergens gelezen had, maar ik kan het niet terugvinden, dus misschien is er hoop!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Roeni3 het volgende:
Maar het is dus wel definitief dat het laatste seizoen (dat nu of straks op de BBC draait en seizoen 6 is) ook echt het laatste seizoen is?
[ Bericht 6% gewijzigd door Herodus op 03-09-2007 23:55:19 ]
laten we hopen van niet! blijf hem wel erg gaaf vindenquote:Op maandag 3 september 2007 22:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jezus christus, wat een aflevering was dat gek...
Adam zit er niet lang genoeg in om nu al de pijp uit te gaan toch ?!?!
Fiona was er anders ook niet langquote:Op maandag 3 september 2007 22:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jezus christus, wat een aflevering was dat gek...
Adam zit er niet lang genoeg in om nu al de pijp uit te gaan toch ?!?!
Shockvalue (? Het deed me niet erg veel.. Dan danny..quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fiona was er anders ook niet lang![]()
Niemand?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:38 schreef Roeni3 het volgende:
Oh, wacht is 'ie alleen hevig gewond ofzo? Kan iemand me even bijpraten over zondagavond? = )
Datte, ja, thanksquote:Op woensdag 5 september 2007 19:11 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ditte?:
http://www.bbc.co.uk/drama/spooks/series5_ep8.shtml
Op de Vara? of op de BBC?quote:Op zondag 16 september 2007 11:23 schreef PM-girl het volgende:
Komt het nu helemaal niet meer voorlopig?
Dude... heb je liggen slapen... seizoen 5 is al geweest...quote:Op zondag 30 september 2007 21:49 schreef Herodus het volgende:
Dez herft op BBC een nieuwe reeks. (seizoen zes). In Nederland moet seizoen vijf nog vertoond worden.
quote:Hit spy drama Spooks explodes back onto BBC One this autumn as sensational 10-part serial
The UK's favourite spies go global as the complex relationship between the UK, Iran and the US is put under the spotlight ... but who can really be trusted under this new world order?
Award-winning spy drama Spooks returns to BBC One this autumn in an exciting new format.
Over the course of 10 hour-long episodes, Adam, Harry and the team are immersed in their most intricate operation to date.
Audiences can expect an exhilarating, high-octane journey with an abundance of dramatic twists and turns as the distinction between friend and foe becomes ever more blurred.
Rupert Penry-Jones, Hermione Norris and Peter Firth return as officers Adam, Ros and Harry of Section D, MI5.
Raza Jaffrey, Miranda Raison and Hugh Simon also reprise their roles as Zaf, Jo and Malcolm, and welcome new arrival Connie played by Gemma Jones.
In the drama, Iran's covert scheme to become a nuclear power leads to growing mistrust between the British, American and Iranian governments, who all nurse their own agendas to help or hinder the Middle Eastern state in its efforts.
The volatile climate culminates in a series of high risk operations both at home and abroad.
The opening episode sees Zaf, undercover in Tehran, attempt to place a bomb on a civilian train in an effort to flush out a key Iranian spy, an act which could have dangerous ramifications not only for Zaf but for the whole team...
Meanwhile, the electric atmosphere between Adam and Ros comes to a head, but things are complicated further by Adam's dangerous ongoing affair with a key asset inside the Iranian embassy.
Ros, whose loyalty has come under scrutiny in the past, once again finds herself questioning her ability to carry out the demands of a government she does not necessarily support.
Harry gains a new friend on the Grid when he recruits old MI5 colleague Connie (Gemma Jones) as desk officer – clever and with plenty of old school tricks up her sleeve, she might just be able to fill the void left by Ruth's departure.
Guest appearances include Matthew Marsh (The Commander) as CIA Agent Bob Hogan and Robert Glenister (Hustle), who resumes his role as Home Secretary.
Series six also see the return of Anna Chancellor (Suburban Shootout, Tipping The Velvet) as Juliet Shaw, former National Security Coordinator.
Katie Swinden, Producer of Spooks, says: "For the first time ever, we've chosen to explore one theme throughout the series, and one which is an ongoing concern in today's world affairs agenda.
"The relationship between Britain, Iran and the US is such a delicate and topical issue that it opens up a wealth of new storyline possibilities to us.
"Audiences will be able to follow Adam, Harry, Ros and the team as they take on their most challenging operation to date, and will get to see them in a whole new range of dangerous and exciting situations."
Sarah Brandist, Executive Producer for the BBC, says: "Spooks, one of the autumn highlights for both BBC Drama and BBC One and this year, takes on a more global feel by telling bigger, bolder stories across a wider landscape.
"BBC One viewers, who are already eagerly awaiting the gang's return, will be treated to an explosive opening two-parter and, from then on, the action flows from beginning to end. Spooks has returned in style."
Having achieved phenomenal critical acclaim and continually high ratings, Spooks was awarded the BAFTA for Best Drama in 2002.
It has since won numerous other industry awards and been nominated for many more, including nominations for Best Drama at BAFTA in 2005 and 2006, and at the National Television Awards in 2006.
The 10 new episodes of Spooks are written by Neil Cross, Rupert Walters, David Farr, Zinnie Harris, George Tiffin and Ben Richards.
The series is produced by Katie Swinden and executive produced by Jane Featherstoneand Simon Crawford Collins for Kudos Film and Television.
The series was created by David Wolstencroft.
Spooks is executive produced by Sarah Brandist for the BBC and was re-commissioned by Jane Tranter, Controller, BBC Fiction.
Spooks will air on BBC One in Autumn 2007.
BRON
Hmmmz... ik begin te twijfelen..quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:19 schreef Herodus het volgende:
Niet op de Nederlandse TV.
Beter dan 24, vind ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:47 schreef UnoclaM het volgende:
ben benieuwd! lijkt me een beetje 24 achtig, maar zal me vast weer weten te boeien
Ieder geval beter dan het laatste seizoen van 24quote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:50 schreef Herodus het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kunt het een beetje terugrekenen adh van dit topic: ergens in augustus zeg ik ik dat we nog een paar afleveringen van seizoen vier moeten hebben. In die tussentijd hebben ze niet ergens snel seizoen vijf uitgezonden, volgens mij althans.
Maar goed, met die open dir wordt seizoen vijf elke dag uitgezonden.
Dan moet ik snel de rest van de afleveringen bekijken..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:05 schreef the_disheaver het volgende:
16 october op de bbc het nieuwe seizoen
Vanavond, BBC 1, 22:00u onze tijd: Spooks, season 6, part 1!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:05 schreef the_disheaver het volgende:
16 october op de bbc het nieuwe seizoen
Had seizoen 5 een open einde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:14 schreef Kjew het volgende:
[..]
Vanavond, BBC 1, 22:00u onze tijd: Spooks, season 6, part 1!![]()
ik zou toch eerst seizoen 5 afkijken voordat je vandaag met seizoen 6 gaat beginnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
Dus ik kan gerust met seizoen 6 beginnen
Ik ben ergens midden seizoen 5
Niet op BBC One. Als je BBC Three had kon je volgens mij een half uur later deel 2 kijken, dat volgende week gewoon op BBC One wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:47 schreef PieterBas het volgende:
Waren het 2 afleveringen achterelkaar![]()
Ja morgen he! 2200u onze tijd, BBCone.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef Meddo het volgende:
wanneer is de volgende aflevering, ik kan het nergens duidelijk vinden.
Welke aflevering heb jij gekeken? Daar staat mij al niks meer van bij...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:27 schreef Meddo het volgende:
Geweldig hoe de metertjes van de leugendetector bij Ros niks aangeven als die vrouw wordt neergeschoten![]()
Weer een zeer mooie aflevering.
aflevering 3 op BBC Threequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:50 schreef Kjew het volgende:
[..]
Welke aflevering heb jij gekeken? Daar staat mij al niks meer van bij...![]()
Inderdaad, daar lopen ze een aflevering voor op BBC One. Vrij vreemd vind ik dat eigenlijk dat ze die reeks op twee BBC kanalen uitzenden. Iemand die weet hoe dat eigenlijk komt ?quote:
Geen flauw idee, misschien omdat BBC Three en Four niet in het standaard pakket kanalenpakket zitten in de UKquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad, daar lopen ze een aflevering voor op BBC One. Vrij vreemd vind ik dat eigenlijk dat ze die reeks op twee BBC kanalen uitzenden. Iemand die weet hoe dat eigenlijk komt ?
Volgens mij is Afl. 1 niet op BBC Three geweest, maar enkel op BBC One, waarna iedere week de volgende aflevering al dezelfde avond op BBC Three is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, misschien omdat BBC Three en Four niet in het standaard pakket kanalenpakket zitten in de UK
Thuis in Nederland hebben wij het in onze Digitale Televisie uitbreidingspakket zitten. Alleen kan ik er nu niet naar kijken want ik zit nu in Zweden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:51 schreef Kjew het volgende:
[..]
Volgens mij is Afl. 1 niet op BBC Three geweest, maar enkel op BBC One, waarna iedere week de volgende aflevering al dezelfde avond op BBC Three is.Daar moet je zeker weer een schotelantenne voor hebben?
![]()
True; meer 24-achtig...quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:48 schreef PieterBas het volgende:
Ze hebben wel een sterke rode lijn in dit seizoen zitten
Ja, dat viel mij ook op dit seizoen.quote:
Het leek erop dat Jo de enige was die niet wist dat Ros nog leefde..quote:Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef UnoclaM het volgende:
zo ik loop ook weer helemaal bij. Hoewel ik sommige dingen beetje over the top vind, vooral vergeleken met de eerste seizoenen, blijft dit toch een van de beste series van het moment. vooral dat 'afscheid' bij de laatste aflevering, tering zeg
Inderdaad heel goed gemaakt, die paniek! Ik kreeg gewoon buikpijn omdat het zo spannend was!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef shmoopy het volgende:
Ik vond de paniek toen die spuit kwam wel heel heftig, en eigenlijk een behoorlijke deceptie toen ze wakker werd gemaakt.
ik pluk de aflevering van BBC3 de volgende ochtend altijd even van het net afquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Inderdaad heel goed gemaakt, die paniek! Ik kreeg gewoon buikpijn omdat het zo spannend was!![]()
Het topic heet spooks op bbc, heeft nu bijna iedereen bbc3? Ik vind het namelijk wel jammer als ik hier al dingen lees over de episode die al op bbc3 geweest is, maar niet op bbc1, waar ik kijk.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik pluk de aflevering van BBC3 de volgende ochtend altijd even van het net af
Wat? Was de afgelopen laatst uitgeoznden aflevering op BBC1 de laatste?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de reeks is weer afgelopen , wat een idee weer om de laatste aflevering met zo'n suspens te laten aflopen ...
Ja, dat was de 10de en laatste van de reeks toch ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:10 schreef Kjew het volgende:
[..]
Wat? Was de afgelopen laatst uitgeoznden aflevering op BBC1 de laatste?
twee?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wie de laatste aflevering zag weet wel zeker dat er nog een volgend seizoen komt. Ze moeten die twee nog bevrijden ...
Dat dacht ik bij Ross ook ... Of ze werkelijk dood is zullen we volgend seizoen wel merken ...quote:
ik vind anders Spooks realistischer dan 24..quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind sommige dingen wat flauw en of onrealistisch (althans dat denk ik): zo'n geheime organisatie als waar Ros deel van uitmaakte, die een wereldomspannend inlichtingen netwerk heeft dat beter is dan alle officiële inichtingendiensten en waar niemand ooit van gehoord heeft en nu ineens ook totaal geen rol meer speelt.
Of zo'n getrainde Adam die het wapen niet weghaald bij een uitgeschakelde verdachte (dit weet iedere Amerikaanse politieserie-kijker) zodat hij nog nét even die Iraanse diplomaat neer kan schieten. Zulke dingen vind ik jammer.
Ook weet ik nu waar de 5 voor staat in MI5: ze hebben maar 5 man personeel!
Maar voor de rest wel een prima serie. Wie weet komt er een volgend seizoen.
inderdaad, als het zo bekijkt wel.. Gaat er een gekleurde of vrouwelijk karakter weg is er meteen een opvolgerquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:42 schreef NoCigar het volgende:
MI5 heeft overigens wel een actief minderhedenbeleid: er moet telkens één gekleurde medemens inzitten. Valt die uit moet er onmiddelijk een ander voor in de plaats komen, desnoods trekken ze een of andere journalist binnen.
Harry en Malcolm zijn er vanaf het begin.. Al ben ik van Malcolm niet 100% zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al zijn er de laatste seizoenen wel héél erg veel acteurwissels zeg ...
Er zit er maar ééntje meer in vanaf reeks 1 zeker ?
*cough* denk dat ik liever door een vrouw gemarteld word dan door een man, dus eigenlijk is het antwoord op je vraag "ja"quote:Op donderdag 27 december 2007 02:33 schreef NoCigar het volgende:
Vrouwen die martelen zijn dus wel correct. Goed dat we het even weten.
Dat zou echt super zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:34 schreef PM-girl het volgende:
Ik zag zonet op IMDB dat er in oktober een nieuw seizoen uitgezonden gaat worden. Geen idee hoe betrouwbaar die informatie is overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:34 schreef PM-girl het volgende:
Ik lees net op wikipedia dit: (let op, wel mogelijke spoilers)
SpooksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
En dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef evert het volgende:
als het goed is komt in juni seizoen 2 eindelijk in Nederland op dvd uit!
Spooks
Spooks 9789051591934 MBI 6069 leverbaar
Spooks - Serie 2 9789089410139 MBI10139 juni 2008
hij is wel van het net te plukken (klik)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef PieterBas het volgende:
Nee, nog nooit gezien, heb ook geen BBC3 meer
Heb er wel iets over gelezen, dat er een soort van spin off zou komen met rogue agents... Zal het eens gaan bekijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:42 schreef Meddo het volgende:
[..]
hij is wel van het net te plukken (klik)
Maar dit is toch gewoon een rip off van de echte spooks die over een tijdje begint
Is dat de nieuwe reeks ??? Of komt er nog een echte Spooks reeks later op het jaar ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:59 schreef NoCigar het volgende:
Iemand Spooks Code9 al gezien op BBC 3? Ik wel: het speelt zich af over vier jaar en MI5 wordt bevolkt door begin twintigers- 'aangezien de terroristen ook jonger worden' is o.m. de verklaring die ze geven. Marktonderzoek door de makers lijkt me plausibeler.
De hoogste baas is een soort fotomodel en ik ben bang dat er ook dot keer weer weinig echte terroristen zijn maar vooral allerlei samenzweringen waar de regering uiteindelijk zelf achtersteekt.
Ik ben nog niet echt enthousiast. Het speelt zich trouwens ook niet meer in Londen af.
halverwege oktober begin seizoen 7 van de echte spooks geloof ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe reeks ??? Of komt er nog een echte Spooks reeks later op het jaar ?
[ Bericht 7% gewijzigd door PieterBas op 14-08-2008 13:52:46 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Hoe bedoel je, aflevering is al geweest in de UK/BBC.. dan is het ook geen spoiler meer.. Aangezien dit ook geen NL topic is.quote:
Vergeleken met Spooks, is het vrij zwak ja..quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:51 schreef NoCigar het volgende:
OK, wat jij wil. Het is toch een vrij zwakke serie...
Ik was net te laatquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:58 schreef Chillmeister het volgende:
Jammer dat Adam overleden is, maar het werd een beetje duidelijk toen we 'opeens' een nieuwe personage kregen. Het enige nadeel van de tv serie dat personages iets te vaak overlijden/verdwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |