Laatste seizoen moet nog komen; seizoen 6.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wie is Juliet dan?
En stopt Spooks al op de BBC?
Ik meende dat ik dat ergens gelezen had, maar ik kan het niet terugvinden, dus misschien is er hoop!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Roeni3 het volgende:
Maar het is dus wel definitief dat het laatste seizoen (dat nu of straks op de BBC draait en seizoen 6 is) ook echt het laatste seizoen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Herodus op 03-09-2007 23:55:19 ]
laten we hopen van niet! blijf hem wel erg gaaf vindenquote:Op maandag 3 september 2007 22:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jezus christus, wat een aflevering was dat gek...
Adam zit er niet lang genoeg in om nu al de pijp uit te gaan toch ?!?!
Fiona was er anders ook niet langquote:Op maandag 3 september 2007 22:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jezus christus, wat een aflevering was dat gek...
Adam zit er niet lang genoeg in om nu al de pijp uit te gaan toch ?!?!
Shockvalue (? Het deed me niet erg veel.. Dan danny..quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fiona was er anders ook niet lang![]()
Niemand?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:38 schreef Roeni3 het volgende:
Oh, wacht is 'ie alleen hevig gewond ofzo? Kan iemand me even bijpraten over zondagavond? = )
Datte, ja, thanksquote:Op woensdag 5 september 2007 19:11 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ditte?:
http://www.bbc.co.uk/drama/spooks/series5_ep8.shtml
Op de Vara? of op de BBC?quote:Op zondag 16 september 2007 11:23 schreef PM-girl het volgende:
Komt het nu helemaal niet meer voorlopig?
Dude... heb je liggen slapen... seizoen 5 is al geweest...quote:Op zondag 30 september 2007 21:49 schreef Herodus het volgende:
Dez herft op BBC een nieuwe reeks. (seizoen zes). In Nederland moet seizoen vijf nog vertoond worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |