SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ep.I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
aflevering 409:Ik ben ook erg benieuwd hoe ze de laatste episode van het seizoen gaan aanpakken. Het onderwerp is in ieder geval beladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Waar is de VARA nu weer mee bezig?quote:Spooks
‘Spooks’ neemt de kijker mee in de wereld van MI5, kortweg ‘five’ voor intimi. MI5 is een antiterreurunit van de Britse binnenlandse geheime dienst die de strijd aangaat met gijzelingen, wapenhandel en anarchisme. Hiernaast spelen de conflicten en machtsverhoudingen op de thuisbasis een prominente rol.
Het eerste seizoen van ‘Spooks’ is vanaf vrijdag 13 januari wekelijks te zien om 21.00 uur bij de VARA op Nederland 3.
Bron: VARA website
Ik zei het!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef m021 het volgende:
Pluspuntje is wel dat als de kijkcijfers hoog uitvallen, we misschien eindelijk eens een 2de seizoen op de Nederlandse tv krijgen.
quote:‘Spooks’ seizoen 2 is vanaf vrijdag 24 februari wekelijks te zien om 21.00 uur bij de VARA op Nederland 3.
Bron
Als je bij de VARA kijkt, heb je een aflevering uit seizoen 2 gezien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:58 schreef PM-girl het volgende:
Wauw wat een gave serie! Heb vandaag een deel gezien, over een oefening die uit de hand liep, met een gifgaswolk. Uit welk seizoen was dit?
Erg gaaf!
Hij trekt de problemen gewoon aan....quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:24 schreef boneyard het volgende:
de vriendinen van tom beginnen ook wat storend te worden, het is ook altijd wat.
Wow, dat was echt een super aflevering!quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:11 schreef boneyard het volgende:
vrijdag 28 april 2006, 21:00-22:00, nederland 3
Tom gaat een verboden relatie aan met Christine, contactpersoon van de CIA. Zij tipt hem over een mogelijke moord op een vooraanstaand Engels staatsburger. Er is inmiddels een onderzoek ingesteld naar Toms doen en laten. Hij wordt ervan verdacht over te willen lopen naar Slowakije om daar samen met Christine een nieuw leven te beginnen. Dit is een zware slag voor MI5 en zijn collega's. Kan Tom het tij nog keren?.
...nou Tom schoot Harry neer en toen zwom ie de zee in en toen was het afgelopen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:20 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de afgelopen twee afleveringen gemist (vergeten de video in te stellen)
Kan iemand me vertellen wat er is gebeurt? Ik durf niet meer tv.com te kijken omdat ik daar altijd de grootste spoilers tegen kom...
Dank je wel! Die had ik nog niet gezien!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef boneyard het volgende:
heb je ook bij de recaps gekeken?
1e laatste
laatste
die zijn er ookquote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef blaaatkipje het volgende:
2 keer gemisthoop dat ze op torrents ofzo verschijnen 0-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit isAflevering van afgelopen maandag was ook weer goed, ik ben benieuwd hoe het afloopt
How rude!
Ik vond de laatste eigenlijk weer wat minder. Einde was wel spannend. In Spooks gaan zo veel hoofdpersonen dood dat het echt spanned is of ze het halen.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef dwerg het volgende:
Deze laatste aflevering vond ik wel leuk. Misschien op sommige momenten wat voorspelbaar, maar het einde maakte veel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |