abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30589524
beetje andere personen idd, maar de actie is goed en de plotwendingen lekker onverwacht.
I love it when a plan comes together !
pi_30678481
Ik vond de eerste 2 afleveringen niet geweldig, maar aflevering 3 is weer top
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_30691642
heb jij BBC3?
flauwerd
pi_31592149
zojuist aflevering 7 gezien. WTF?
(kijken er nog meer mensen mee?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie ep.
pi_31608875
Grappig, ik kom er vandaag pas achter dat dit werkelijk een bekende serie is. De vriend van een nichtje van mij is namelijk de schrijver van Spooks, David Wolstencroft (ik ben afgelopen Februari bij hen in Santa Monica geweest en heb er toen best veel over met hem gesproken), en ik had de hele tijd het idee dat het een soort B-serie was en heb dus nooit de moeite genomen om het te kijken. Nu zal ik het zeker eens een keertje bekijken, want series die vergelijkbaar zijn met 24 zijn uberhaupt het testen waard
pi_31611395
ik kan het zeker aanraden, als je ergens seizoen 1 op kan duikelen op dvd zou mooi zijn, die eps zijn toch het beste. de nieuwere seizoenen zijn niet slecht(er), integendeel. Maar niks gaat boven zo'n eerste seizoen he.
pi_31612954
zoo, zojuist episode 408 gezien. erg mooie rol van George Baker, ook wel bekend als Inspector Wexford. Prachtige aflevering weer. En nu tijd voor een season 1 ep van dvd
pi_31782890
aflevering 409:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31784318
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
aflevering 409:
SPOILER
Ik ben ook erg benieuwd hoe ze de laatste episode van het seizoen gaan aanpakken. Het onderwerp is in ieder geval beladen .
pi_32164610
D A M N.

Dat was echt een hele gave episode. Ik vind Harry echt geweldig, en Ruth ook.
Mooi dat er een 5e seizoen komt, maar damn.
pi_33997100
quote:
Spooks

‘Spooks’ neemt de kijker mee in de wereld van MI5, kortweg ‘five’ voor intimi. MI5 is een antiterreurunit van de Britse binnenlandse geheime dienst die de strijd aangaat met gijzelingen, wapenhandel en anarchisme. Hiernaast spelen de conflicten en machtsverhoudingen op de thuisbasis een prominente rol.

Het eerste seizoen van ‘Spooks’ is vanaf vrijdag 13 januari wekelijks te zien om 21.00 uur bij de VARA op Nederland 3.

Bron: VARA website
Waar is de VARA nu weer mee bezig? Hebben ze niet door dat de KRO dit seizoen al 3x heeft uitgezonden? Ze doen net alsof ze met een primeur komen.

Pluspuntje is wel dat als de kijkcijfers hoog uitvallen, we misschien eindelijk eens een 2de seizoen op de Nederlandse tv krijgen.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_34133729
Is de Vara weer helemaal opnieuw begonnen dan? Pluspunt is in ieder geval dat het weer op tv is...
pi_34820434
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef m021 het volgende:
Pluspuntje is wel dat als de kijkcijfers hoog uitvallen, we misschien eindelijk eens een 2de seizoen op de Nederlandse tv krijgen.
Ik zei het!
quote:
‘Spooks’ seizoen 2 is vanaf vrijdag 24 februari wekelijks te zien om 21.00 uur bij de VARA op Nederland 3.

Bron
pi_35924341
Geweldige serie. Vandaag weer op Ned 3. .
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:58:49 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36343326
Wauw wat een gave serie! Heb vandaag een deel gezien, over een oefening die uit de hand liep, met een gifgaswolk. Uit welk seizoen was dit?
Erg gaaf!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_36343722
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:58 schreef PM-girl het volgende:
Wauw wat een gave serie! Heb vandaag een deel gezien, over een oefening die uit de hand liep, met een gifgaswolk. Uit welk seizoen was dit?
Erg gaaf!
Als je bij de VARA kijkt, heb je een aflevering uit seizoen 2 gezien.
pi_36518061
aflevering 5 van seizoen 2 inderdaad. vond 'm zelf een beetje overdreven, ze gingen het opeens wel allemaal snel geloven en erg onrealistisch reageren.
pi_36551666
de vriendinen van tom beginnen ook wat storend te worden, het is ook altijd wat.
pi_36551857
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:24 schreef boneyard het volgende:
de vriendinen van tom beginnen ook wat storend te worden, het is ook altijd wat.
Hij trekt de problemen gewoon aan....

Ik vind die Christine echt zo irritant.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_36967485
Kijk het nu sinds een paar weken via de VARA, prachtige serie
Spelletje op de BBCsite is trouwens ook wel geinig: http://www.bbc.co.uk/drama/spooks/games/index.shtml
How rude!
pi_37368267
niet echt op de bbc, maar wel spooks vanavond

vrijdag 28 april 2006, 21:00-22:00, nederland 3
Tom gaat een verboden relatie aan met Christine, contactpersoon van de CIA. Zij tipt hem over een mogelijke moord op een vooraanstaand Engels staatsburger. Er is inmiddels een onderzoek ingesteld naar Toms doen en laten. Hij wordt ervan verdacht over te willen lopen naar Slowakije om daar samen met Christine een nieuw leven te beginnen. Dit is een zware slag voor MI5 en zijn collega's. Kan Tom het tij nog keren?.

bron: tvgids.nl

laatste aflevering van seizoen 2, vraag me af of ze direct doorgaan met seizoen 3.
pi_37496280
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 09:11 schreef boneyard het volgende:

vrijdag 28 april 2006, 21:00-22:00, nederland 3
Tom gaat een verboden relatie aan met Christine, contactpersoon van de CIA. Zij tipt hem over een mogelijke moord op een vooraanstaand Engels staatsburger. Er is inmiddels een onderzoek ingesteld naar Toms doen en laten. Hij wordt ervan verdacht over te willen lopen naar Slowakije om daar samen met Christine een nieuw leven te beginnen. Dit is een zware slag voor MI5 en zijn collega's. Kan Tom het tij nog keren?.
Wow, dat was echt een super aflevering!
pi_37503994
Ik heb de afgelopen twee afleveringen gemist (vergeten de video in te stellen )

Kan iemand me vertellen wat er is gebeurt? Ik durf niet meer tv.com te kijken omdat ik daar altijd de grootste spoilers tegen kom...
pi_37504379
uh, je wil toch weten wat er gebeurt? dan lijkt me tv.com de beste oplossing. of anders even googlen op spooks episode guides.
pi_37505022
Ik heb net even gekeken, maar van tv.com wordt ik niet veel wijzer. Die geven net zo veel informatie als de aankondigingen in de tv gids...
pi_37555448
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:20 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de afgelopen twee afleveringen gemist (vergeten de video in te stellen )

Kan iemand me vertellen wat er is gebeurt? Ik durf niet meer tv.com te kijken omdat ik daar altijd de grootste spoilers tegen kom...
...nou Tom schoot Harry neer en toen zwom ie de zee in en toen was het afgelopen!
pi_37558106
heb je ook bij de recaps gekeken?

1e laatste
laatste
pi_37573277
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef boneyard het volgende:
heb je ook bij de recaps gekeken?

1e laatste
laatste
Dank je wel! Die had ik nog niet gezien!

Ik zie net trouwens dat Nederland 3 gestopt is met het uitzenden van Spooks
pi_37575393
klopt, ze hebben seizoen 3 en 4 wel gekocht schijnt maar ze wisten nog niet wanneer ze die gingen uitzenden. zal zeker wel na de zender herindeling zijn.
pi_37577203
Het feit dat ze series 3 en 4 al wel hebben gekocht maakt het al minder erg
pi_41410659

SERIES 5 ACTIVATED 16 SEPTEMBER 2006 >>

Dus 16 september, 9pm (22:00 NL tijd), BBC ONE

De season premiere is in twee delen, deel twee wordt uitgezonden op 17 september, 9pm (22:00 NL tijd), BBC ONE.

Meer info: http://www.bbc.co.uk/drama/spooks/
pi_41832650
s05e01
The country is gripped by another wave of terror when rumours of biological warfare are propagated by the anti-government media group. Meanwhile, Jo is protecting the Prime Minister's son, Rowan, who has received death threats.

It soon becomes clear that, far from there being a foreign terror threat, a team of highly influential businessmen and politicians are attempting to stage a coup and take control of the government.

bron
pi_41832896
Heb dr veel zin in Jammer dat ik aflevering 2 moet missen, is er ook een herhaling?
How rude!
pi_41836250
Ik zag het in de tv gids staan. Eindelijk weer verse afleveringen!
pi_41904238
Ohja, dit ging ik ook nog kijken vanavond.
I intend to live forever, or die trying.
pi_41905371
Spannende aflevering! Waarom heb ik geen BBC 3 ?
pi_41905397
Gaaf begin van het nieuwe seizoen. Hier ook geen BBC 3 helaas, dan maar wachten tot morgen
pi_41933908
Deel twee begint nu
pi_41938079
2 keer gemist hoop dat ze op torrents ofzo verschijnen 0-)
How rude!
pi_42017170
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef blaaatkipje het volgende:
2 keer gemist hoop dat ze op torrents ofzo verschijnen 0-)
die zijn er ook

beetje surrealistisch, maar wel volop genoten!
pi_42017832
idd, net gevonden kon ze maandag/dinsdag nog niet vinden

Ik ben benieuwd
How rude!
pi_42024528
De afleveringen waren erg goed, zoals vaker speelden ze echt in op de actualiteit. (terroistische aanslagen)
pi_42465779
Prachtige afleveringen weer!
How rude!
pi_42614815
Jammer dat
SPOILER
er uit is Aflevering van afgelopen maandag was ook weer goed, ik ben benieuwd hoe het afloopt
How rude!
pi_42616505
Tja, inderdaad jammer dat ze eruit is.

En kan Adam zo snel mogelijk stoppen met dat moralistische gejammer van hem aan het eind van elke aflevering? Het zal wel een doel hebben. Dat hij het zo druk heeft met het redden van de wereld dat hij zijn eigen vriendin kwijtraakt. Weer. Ofzo.
pi_43504429
Vanavond alweer de laatste aflevering van dit seizoen. 't Is allemaal niet zo ontzettend spannend geweest.
pi_43509752
vind juist dat veel afleveringen heel goed zijn geweest. Alleen jammer dat zo veel personages om het leven komen
pi_43608849
Deze laatste aflevering vond ik wél leuk. Misschien op sommige momenten wat voorspelbaar, maar het einde maakte veel goed.
pi_43609519
Ik mis Tom en Zoë nog steeds....
pi_43634903
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef dwerg het volgende:
Deze laatste aflevering vond ik wel leuk. Misschien op sommige momenten wat voorspelbaar, maar het einde maakte veel goed.
Ik vond de laatste eigenlijk weer wat minder. Einde was wel spannend. In Spooks gaan zo veel hoofdpersonen dood dat het echt spanned is of ze het halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')