Sterker nog, over 5 minuten alweer. De eerste aflevering van het 2e seizoen, kijken dus!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:02 schreef Smirnov het volgende:
Maandag is het weer op Nederland 3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, alweer iemand van het begin eruit.![]()
yes, ze zijn niet zuinig met de hoofdrolspelers...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat al geweest op nl 3 of komt dat nog?...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:44 schreef PM-girl het volgende:
Iemand vertelde iets over een episode, maar ze wist niet of die al geweest was of nog kwamDat is de eerste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat al geweest op nl 3 of komt dat nog?
Alleen Harry is nog over.. (de bijrollen Malcolm, Ruth en Sam)quote:Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef Herodus het volgende:
Nou is alleen Harry nog over van het begin geloof ik?
Ik had het al kunnen weten toen die Aziaat tijdelijk naar de Five kwam.
Wat ik me trouwens afvraag: wilden die acteurs gewoon weg, of wilden desnoods de makers hen weg, óf vinden de schrijver het belangrijk en realistisch de er regelmatig acteurs verdwijnen?
(zal wel gewoon het eerste zijn)
In 24 gaan ook hoofdpersonen dood.. waarom dan ook niet bij Spooks..?Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Op zich is het inderdaad helemaal niet vreemd dat hoofdpersonen sterven. Jammer is het wel, aangezien - naar mijn mening - alle leuke personages eruit worden gekickt, terwijl de bijrollen nu meer en meer hoofdrollen worden. Dat is op zich niet slecht, maar ik mis de 'grote' dragende krachten / hoofdpersonen (van het begin) gewoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is de eerste aflevering![]()
[..]
Alleen Harry is nog over.. (de bijrollen Malcolm, Ruth en Sam)
In 24 gaan ook hoofdpersonen dood.. waarom dan ook niet bij Spooks..?
Bij de laatste shot had ik eigenlijk wel een soort van explosie verwacht..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:20 schreef evert het volgende:
mozes mina, weer een hoogtepunt! wat een geweldige serie.
ja, dat vind ik dan wel zo bijzonder, je hebt echt steeds het idee dat ook echt zo kan gebeuren. erg realistisch!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef PieterBas het volgende:
Deze aflevering had een hoog Fortuyn/Wilders gehalte.![]()
Ruth to the rescue![]()
![]()
Ik vind Spooks ook een stuk 'realistischer' dan 24.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef evert het volgende:
[..]
ja, dat vind ik dan wel zo bijzonder, je hebt echt steeds het idee dat ook echt zo kan gebeuren. erg realistisch!
Het is de 2e of 3e keer dat het niet uitgezonden isquote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb het vorige week opgenomen, maar nu zie ik dat het niet uitgezonden is, ivm Live alert toen? Of is het verschoven geweest?
Vanavond komt het ook niet zo te zien....
Ik denk datook nog wel een staartje gaat krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef PM-girl het volgende:
Zo spannend, elke week weer!
Ik zat overigens helemaal klaar voor het vervolg op de aflevering van de mensensmokkel uit Turkije, voor mijn gevoel was het nog niet helemaal af met de moord op de prins!Toch net te laat op de avond om echt goed alles te volgen!
In de laatste afleveringen van seizoen 4...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:08 schreef PieterBas het volgende:
In welke seizoen zit de Vara eigenlijk?![]()
volgens mij heb ik deze site ook gevondenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:59 schreef Kjew het volgende:
[..]
In de laatste afleveringen van seizoen 4...
er is een plekje op internet waar je zonder poespas kunt komen en bijna heel seizoen 4 en heel seizoen 5 kun downloaden....
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij heb ik deze site ook gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |