Wat? Was de afgelopen laatst uitgeoznden aflevering op BBC1 de laatste?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de reeks is weer afgelopen , wat een idee weer om de laatste aflevering met zo'n suspens te laten aflopen ...
Ja, dat was de 10de en laatste van de reeks toch ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:10 schreef Kjew het volgende:
[..]
Wat? Was de afgelopen laatst uitgeoznden aflevering op BBC1 de laatste?
twee?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wie de laatste aflevering zag weet wel zeker dat er nog een volgend seizoen komt. Ze moeten die twee nog bevrijden ...
Dat dacht ik bij Ross ook ... Of ze werkelijk dood is zullen we volgend seizoen wel merken ...quote:
ik vind anders Spooks realistischer dan 24..quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind sommige dingen wat flauw en of onrealistisch (althans dat denk ik): zo'n geheime organisatie als waar Ros deel van uitmaakte, die een wereldomspannend inlichtingen netwerk heeft dat beter is dan alle officiële inichtingendiensten en waar niemand ooit van gehoord heeft en nu ineens ook totaal geen rol meer speelt.
Of zo'n getrainde Adam die het wapen niet weghaald bij een uitgeschakelde verdachte (dit weet iedere Amerikaanse politieserie-kijker) zodat hij nog nét even die Iraanse diplomaat neer kan schieten. Zulke dingen vind ik jammer.
Ook weet ik nu waar de 5 voor staat in MI5: ze hebben maar 5 man personeel!
Maar voor de rest wel een prima serie. Wie weet komt er een volgend seizoen.
inderdaad, als het zo bekijkt wel.. Gaat er een gekleurde of vrouwelijk karakter weg is er meteen een opvolgerquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:42 schreef NoCigar het volgende:
MI5 heeft overigens wel een actief minderhedenbeleid: er moet telkens één gekleurde medemens inzitten. Valt die uit moet er onmiddelijk een ander voor in de plaats komen, desnoods trekken ze een of andere journalist binnen.
Harry en Malcolm zijn er vanaf het begin.. Al ben ik van Malcolm niet 100% zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al zijn er de laatste seizoenen wel héél erg veel acteurwissels zeg ...
Er zit er maar ééntje meer in vanaf reeks 1 zeker ?
*cough* denk dat ik liever door een vrouw gemarteld word dan door een man, dus eigenlijk is het antwoord op je vraag "ja"quote:Op donderdag 27 december 2007 02:33 schreef NoCigar het volgende:
Vrouwen die martelen zijn dus wel correct. Goed dat we het even weten.
Dat zou echt super zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:34 schreef PM-girl het volgende:
Ik zag zonet op IMDB dat er in oktober een nieuw seizoen uitgezonden gaat worden. Geen idee hoe betrouwbaar die informatie is overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:34 schreef PM-girl het volgende:
Ik lees net op wikipedia dit: (let op, wel mogelijke spoilers)
SpooksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
En dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef evert het volgende:
als het goed is komt in juni seizoen 2 eindelijk in Nederland op dvd uit!
Spooks
Spooks 9789051591934 MBI 6069 leverbaar
Spooks - Serie 2 9789089410139 MBI10139 juni 2008
hij is wel van het net te plukken (klik)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef PieterBas het volgende:
Nee, nog nooit gezien, heb ook geen BBC3 meer
Heb er wel iets over gelezen, dat er een soort van spin off zou komen met rogue agents... Zal het eens gaan bekijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:42 schreef Meddo het volgende:
[..]
hij is wel van het net te plukken (klik)
Maar dit is toch gewoon een rip off van de echte spooks die over een tijdje begint
Is dat de nieuwe reeks ??? Of komt er nog een echte Spooks reeks later op het jaar ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:59 schreef NoCigar het volgende:
Iemand Spooks Code9 al gezien op BBC 3? Ik wel: het speelt zich af over vier jaar en MI5 wordt bevolkt door begin twintigers- 'aangezien de terroristen ook jonger worden' is o.m. de verklaring die ze geven. Marktonderzoek door de makers lijkt me plausibeler.
De hoogste baas is een soort fotomodel en ik ben bang dat er ook dot keer weer weinig echte terroristen zijn maar vooral allerlei samenzweringen waar de regering uiteindelijk zelf achtersteekt.
Ik ben nog niet echt enthousiast. Het speelt zich trouwens ook niet meer in Londen af.
halverwege oktober begin seizoen 7 van de echte spooks geloof ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe reeks ??? Of komt er nog een echte Spooks reeks later op het jaar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PieterBas op 14-08-2008 13:52:46 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Hoe bedoel je, aflevering is al geweest in de UK/BBC.. dan is het ook geen spoiler meer.. Aangezien dit ook geen NL topic is.quote:
Vergeleken met Spooks, is het vrij zwak ja..quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:51 schreef NoCigar het volgende:
OK, wat jij wil. Het is toch een vrij zwakke serie...
Ik was net te laatquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:58 schreef Chillmeister het volgende:
Jammer dat Adam overleden is, maar het werd een beetje duidelijk toen we 'opeens' een nieuwe personage kregen. Het enige nadeel van de tv serie dat personages iets te vaak overlijden/verdwijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |