We houden van jequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef DarkElf het volgende:
welkom en succes!
leuk dat dit topic weer een beetje gaat lopen.
Snap dat mensen mij bijvoorbeeld soms wat streng vinden overkomen (al ben ik nog een lammetje vergeleken bij de 'ontbijtkoek zijn zinloze suikers!!'-politie (om maar een voorbeeld te noemen, maar ik meen t echt goed en nee ik heb de wijsheid zeker niet in pacht maar deel wel graag wat ik denk en wel weet als ik iets lees...
Dat gaat over geraffineerde koolhydraten! Nog wel een wezenlijk verschil. Misschien een beetje een flauwe van mij om naar bronnen te vragen, maar je doet daar een behoorlijk boude bewering die je volgens mij niet goed zult kunnen staven met (wetenschappelijke) bronnen. Koolhydraatsites zijn natuurlijk niet echt een goede bron van informatie!quote:Op dinsdag 9 november 2010 06:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben er even vanuit gegaan dat het feit dat het op koolhydraatsites (wel op verschillende sites overigens) gemeld wordt wel voldoende is zeg maarHeb de onderzoeken zelf niet bekeken eerlijk gezegd.
Net effe google eraan gewaagd en vooralsnog alleen deze link gevonden; http://www.fws.nl/nieuws/(...)ten-slechter-dan-vet
Ik weet dat er meer zijn, want ik heb laatst wel eens doorgeklikt naar dergelijke onderzoeken. Kan ze nu alleen effe niet vinden... Kijk vanavond nog wel effe...
Ik zit ze nu op te eten, eerlijk waar.quote:
Ja, was mooi om te zien dat er serieus mensen zijn die dat dus niet snappenquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Je kan 2 big macs eten bij wijze van, binnen je punten blijven , misschien zelfs iets afvallen ermee maar goeie voedingsstoffen binnenkrijgen of uitgebalanceerd eten ho maar natuurlijkBinnen je punten blijven zegt zo weinig... zoals Kinga het doet is prima... kan mij ook prima voorstellen dat je het daar een hele dag prima op red .
[..]
hoop dat je inspanningen vruchten afwerpen
Gezellig dat je ook mee gaat doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hallo allen!
Barretje80 wees me vanmorgen op dit topic en nadat ik het doorgelezen heb, heb ik besloten dat ik wel wil meedoen.
Op 4 oktober ben ik (vooralsnog samen met mijn schoonzusje en -moeder) met de WeightWatchers(bijeenkomsten) gestart. Daar ben ik in 2004 ook mee gestart en toen 29 kilo afgevallen. Twee zwangerschappen met voor mij bijbehorende prenatale depressies hebben echter roet in het eten gegooid. Maar goed, nu weer met frisse moed begonnen en van de 43,2 kilo die ik wil afvallen ben ik er tot nu toe 5,9 kwijt.
Ik ben m'n boekje ook nog niet helemaal door...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat gaat over geraffineerde koolhydraten! Nog wel een wezenlijk verschil. Misschien een beetje een flauwe van mij om naar bronnen te vragen, maar je doet daar een behoorlijk boude bewering die je volgens mij niet goed zult kunnen staven met (wetenschappelijke) bronnen. Koolhydraatsites zijn natuurlijk niet echt een goede bron van informatie!
Afijn: voorzover ik weet, is er niets mis met koolhydraten, het zijn goede brandstoffen voor je lijf. Waarbij gezegd moet worden dat je ze met mate moet eten en lekker hoogwaardig/volkoren. Het kan om af te vallen nuttig zijn om wat minder koolhydraten te eten, maar je moet een beetje uitkijken voor een soort onterechte hetze tegen prima voedingsmiddelen.
Ik zelf eet de volkoren crackers van LU, volkoren knäckebröd of meergranen beschuiten. En heel soms, gewoon voor de lekker craccottesquote:Op woensdag 10 november 2010 08:38 schreef Soempie het volgende:
Ik doe niet aan WW.Heb geen zin om punten te tellen of precies bij te houden wat er aan kcal in gaat. Wil voor mezelf een redelijk gezond eetpatroon vinden wat ik volhoud voor de rest van m'n leven. Als ik daarbij ook nog kilo's kwijtraak, dan is dat helemaal mooi.
Ik eet tarwecrackers van LU en vroeg me af over wat voor crackers jullie het hebben, omdat er zoveel soorten zijn.
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 november 2010 08:57 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het nog steeds goed
Vanochtend eens lekker ontbeten met een boterham ipv cornflakes.
Elke dag het zelfde is ook niet lekker meer.
Vanavond lekker rijst met franse roerbakgroente en een stukje zalm. Zo gemakkelijk klaar te maken, maar oh zó lekker en gezond.
Vanmiddag weer brood met komkommer en tomaat erbij denk ik. En tussendoor natuurlijk nog fruit.
rode saus is over het algemeen geen probleem. Kruidenmixen staan bol van het zout, dat is dan weer wat minder...quote:Op woensdag 10 november 2010 09:25 schreef Barretje80 het volgende:
Hoe "fout" zouden taco's eigenlijk zijn?
ik bedoel: je doet er gehakt in ( kies voor magere gehakt) en salade (sla, tomaat, komkommer).. zo lang je er geen dikke sauzen opdet zou het best ok kunnen zijn toch??
of zitten er in de "kruidenzakjes voor taco" veen dikmakers??
heheh.. doen jullie beter dan wijquote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
rode saus is over het algemeen geen probleem. Kruidenmixen staan bol van het zout, dat is dan weer wat minder...
Gisteren met 3-1 gewonnenVandaag een 'rustdag', althans ik ga niet sporten. Het huishouden draait gewoon door natuurlijk, dus ik heb al dochter naar school gebracht en brood gehaald op de fiets, in de regen... Dadelijk eens met de was aan de slag, je moet wat he, op je vrije dag
Geen idee, maar tenzij je recreantencompetitie in Zuid Limburg speelt, lijkt het me sterkquote:Op woensdag 10 november 2010 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. doen jullie beter dan wijstaan eenzaam op de laatste plaats van de poule..
( we hadden toch al geconstateerd dat we niet tegen elkaar zouden moeten spelen??)
hheheh.. nope 4e klasse in zuid hollandquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar tenzij je recreantencompetitie in Zuid Limburg speelt, lijkt het me sterk
Ja, het einde van het jaar is het echt kut om te solliciterenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo mijn eerste kop koffie dan ontbijtje. En dan aan de studie, je moet wat als je werkloos bentIk solliciteer wel hoor
maar is nogal lastig in deze tijd (budgetten zijn op etc).
Ik eet Cracottes.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:42 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen.Na de lijstjes vroeg ik me af welke crackers jullie eten?
Terechte eet. Die zijn goed te doen.quote:
Hij heeft waarschijnlijk gelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef flugeltje het volgende:
cracottes met een smaakje, soort van chippies vond ik altijd ook wel lekker
Ik wil zo'n nieuwe xbox met dat dansspel waarbij je zoveel beweegt, maar Martijn vind het onzin omdat we de wii ook amper gebruiken... Wii heeft echter maar 1 echt leuk ding (steps) en daar zit helemaal geen vervolg ofzo op...
Iemand tips hoe ik hem over kan halen?
Ja, wraps zijn ook niet echt mager neequote:Op woensdag 10 november 2010 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
De quoteknop doet het even niet, afijn: ik zou even op het pak checken wat MZ zegt over taco's&wraps. Zou goed kunnen dat taco's vetter zijn, maar ik weet wel dat ik behoorlijk schrok toen ik zag wat een berg kcal er in wraps zitten. Is echt veel meer dan je denkt!
Kruidenmix kun je makkelijk overwegen zelf te maken trouwens, als je wat specerijen hebt staan. Genoeg goede recepten te vinden! Verder is dus verpakkingen lezen echt de truc
Niiiiceeequote:Op woensdag 10 november 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wraps zijn ook niet echt mager neeMaar ik heb vaak aan 1 genoeg en eet dan veel groenten erbij
En de weegschaal was leuk bij de dietist, weer 3,2 kg eraf en de eerste 10,5 zijn nu officieel weg
quote:
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 12:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom post jij nauwelijks meer in dit topicZit je al op je streefgwicht?
Dat is een goede tipquote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Puik, Marijke!
Wraps kun je trouwens ook vrij makkelijk zelf maken, is goedkoper en lekkerder en ook nog iets slanker.
Ik ken het ook welquote:Op woensdag 10 november 2010 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Marijke
Goedzo!!
@Sarabi, ja hij heeft ook gelijk, maar dan wil ik 'm nog wel hebben
Koop dat ding dan gewoonquote:Op woensdag 10 november 2010 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Marijke
Goedzo!!
@Sarabi, ja hij heeft ook gelijk, maar dan wil ik 'm nog wel hebben
Maar als je echt wilt steppen kun je beter een stepbankje kopen (hoger, dus meer weerstand) en er was een mevrouw die vroeger steps deed op Eurosport (m'n moeder nam dat altijd op en deed dat dan thuisquote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Wii fit ja, maar ik vind alleen het Steppen leuk, maar dat is echt maar een heel klein onderdeeltje. Ik blijf hopen op een heel apart step-spelletje, maar helaas nog niet gezien...
Zekerquote:Op woensdag 10 november 2010 11:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Terechte eet. Die zijn goed te doen.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb net en onwijs intressante pm gehad ''ik zou je neuken als je een string aanhad''
Wat zal ik teug pm'en (ja ik verveel me een beetje)
papagaaaaiquote:Op woensdag 10 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lol Nu wil ik natuurlijk ook ff weten wie je heeft gepmt
En ik ga even denken over iets leuks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |