Terechte eet. Die zijn goed te doen.quote:
Hij heeft waarschijnlijk gelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef flugeltje het volgende:
cracottes met een smaakje, soort van chippies vond ik altijd ook wel lekker
Ik wil zo'n nieuwe xbox met dat dansspel waarbij je zoveel beweegt, maar Martijn vind het onzin omdat we de wii ook amper gebruiken... Wii heeft echter maar 1 echt leuk ding (steps) en daar zit helemaal geen vervolg ofzo op...
Iemand tips hoe ik hem over kan halen?
Ja, wraps zijn ook niet echt mager neequote:Op woensdag 10 november 2010 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
De quoteknop doet het even niet, afijn: ik zou even op het pak checken wat MZ zegt over taco's&wraps. Zou goed kunnen dat taco's vetter zijn, maar ik weet wel dat ik behoorlijk schrok toen ik zag wat een berg kcal er in wraps zitten. Is echt veel meer dan je denkt!
Kruidenmix kun je makkelijk overwegen zelf te maken trouwens, als je wat specerijen hebt staan. Genoeg goede recepten te vinden! Verder is dus verpakkingen lezen echt de truc
Niiiiceeequote:Op woensdag 10 november 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wraps zijn ook niet echt mager neeMaar ik heb vaak aan 1 genoeg en eet dan veel groenten erbij
En de weegschaal was leuk bij de dietist, weer 3,2 kg eraf en de eerste 10,5 zijn nu officieel weg
quote:
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 12:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom post jij nauwelijks meer in dit topicZit je al op je streefgwicht?
Dat is een goede tipquote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Puik, Marijke!
Wraps kun je trouwens ook vrij makkelijk zelf maken, is goedkoper en lekkerder en ook nog iets slanker.
Ik ken het ook welquote:Op woensdag 10 november 2010 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Marijke
Goedzo!!
@Sarabi, ja hij heeft ook gelijk, maar dan wil ik 'm nog wel hebben
Koop dat ding dan gewoonquote:Op woensdag 10 november 2010 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Marijke
Goedzo!!
@Sarabi, ja hij heeft ook gelijk, maar dan wil ik 'm nog wel hebben
Maar als je echt wilt steppen kun je beter een stepbankje kopen (hoger, dus meer weerstand) en er was een mevrouw die vroeger steps deed op Eurosport (m'n moeder nam dat altijd op en deed dat dan thuisquote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Wii fit ja, maar ik vind alleen het Steppen leuk, maar dat is echt maar een heel klein onderdeeltje. Ik blijf hopen op een heel apart step-spelletje, maar helaas nog niet gezien...
Zekerquote:Op woensdag 10 november 2010 11:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Terechte eet. Die zijn goed te doen.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb net en onwijs intressante pm gehad ''ik zou je neuken als je een string aanhad''
Wat zal ik teug pm'en (ja ik verveel me een beetje)
papagaaaaiquote:Op woensdag 10 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lol Nu wil ik natuurlijk ook ff weten wie je heeft gepmt
En ik ga even denken over iets leuks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |