Ik vond je overkomen als een vermanende ex roker die vergeten is hoe moeilijk stoppen met roken is zeg maar :pquote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef DarkElf het volgende:
dat er niets anders was had ik ff overheen gelezen![]()
![]()
maar ben benieuwd naar je komende lijstjes
ja dat snap ikquote:Op maandag 8 november 2010 15:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vond je overkomen als een vermanende ex roker die vergeten is hoe moeilijk stoppen met roken is zeg maar :p
Voor sommige, zoals ik, is levenstijl veranderen een proces dat jaren duurt. Elke dag 1 dik voetje vooruitquote:Op maandag 8 november 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat snap ikmaar ik meen ook serieus wat ik allemaal zei
Als hij die nog durft te posten.quote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef DarkElf het volgende:
dat er niets anders was had ik ff overheen gelezen![]()
![]()
maar ben benieuwd naar je komende lijstjes
quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik zit zelfs in een dieettopic glashard te liegen over wat ik eet. Niks smeerkaas, maar vette eiersalade.
Ik ook, het waren bruine vloerkadetten.quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik zit zelfs in een dieettopic glashard te liegen over wat ik eet. Niks smeerkaas, maar vette eiersalade.
Maar je doet het wel omdat je je daarna beter voeltquote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Het is zo koud, heb niet zoveel zin om in dit weer naar mijn pilatesles te lopen
Jawel, zó erg ben ik nou ook weer niet hoor. Ik ben best liefquote:
quote:Nah, wel goed mensen die je op zulke zaken wijzen. Ik dacht al: alleen druiven, wat ben ik dan een vreetzak tijdens de lunch met m'n vier volkorenboterhammen met smeerkaas.
quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Soempie het volgende:
En, toch gegaan hoop ikquote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Het is zo koud, heb niet zoveel zin om in dit weer naar mijn pilatesles te lopen
Dat is nieuw voor mij! Kun je eens wat bronnen geven?quote:Op maandag 8 november 2010 13:35 schreef flugeltje het volgende:
Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat koolhydraten eigenlijk veel slechter zijn dan vet...
Is dat niet stervenskoud :x Wel knap hoor! Hoe lang duurde les 3?quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En, toch gegaan hoop ik
Ik ben net terug van Evi les 3, ging lekker
Ik zou er nog zeker twee donkerbruine boterhammen met pindakaas bij eten. Als ik zie dat je nog zoveel gefietsd heb met dit weer. Zou mij handiger lijken om dan eerder richting 2000 kcal te gaanquote:Op maandag 8 november 2010 23:12 schreef mspoez het volgende:
Lijstje van vandaag:
O bruine boterham ei en beetje 20+kaas
T activia-yoghurtje
T rijstewafel smeerkaas
L blikje tonijn met tomaat en een beetje mayo
T appel
T 2 rijstewafels
D 200g spinazie, 2 eieren + 2 knackebrodjes
T muntdropje, 2 knackebrodjes pesto, 2 rode wijn![]()
S op en neer fietsen naar t werk (7,5km enkele reis)
Totaal volgens valtaf 1756 kCal.
Ik wil afvallen, niet op gewicht blijven. Dan is 1700 toch wel okay? Mijn BMR is 1450, geloof ik, ben op de sportschool aan zo'n ademmachine gehangen en dat kwam er toen uit.quote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zou er nog zeker twee donkerbruine boterhammen met pindakaas bij eten. Als ik zie dat je nog zoveel gefietsd heb met dit weer. Zou mij handiger lijken om dan eerder richting 2000 kcal te gaan
Tips voor tussendoortjes:quote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef eleusis het volgende:
Wat is nou een beetje een verantwoord tussendoortje? Ik heb net wat Matzes met een klein beetje Becel en Marmite erop gedaan. Of moet daar ook volkoren in?
Beter niet tussendoren met teveel koolhydraten wegens bloedsuikerspiegelstijging en hongergevoel daarna.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tips voor tussendoortjes:
knackebrod met mager beleg (kipfilet, huttenkase)
walnoten
snack a jacks
eierkoek (wel die pakken waar meer vezels inzitten)
ontbijtkoek (moet je mee oppassen, niet 3 cm afsnijden en kun je ook een volkoren variant van krijgen)
fruit
snoeptomaatjes
yoghurt
japanse rijstmix
rijstwafels
drinkbouillon
Kan vanalles eigenlijk. Ik moet zelf altijd iets met 'bite' hebben, van een appel tussendoor krijg ik nog meer honger.
Ik ben er even vanuit gegaan dat het feit dat het op koolhydraatsites (wel op verschillende sites overigens) gemeld wordt wel voldoende is zeg maarquote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij! Kun je eens wat bronnen geven?
ik vind het echt een mooi lijstjequote:Op dinsdag 9 november 2010 00:11 schreef Kinga het volgende:
Ik zal ook es een lijstje plaatsen andersEleusis, ik doe ook WW.
Vandaag:
O: 1 glas coolbest strawberry hill, 2 bruin brood, 2 kl becel omega, 20 gr salami, 40 gr kipfilet, plakjes tomaat, plakjes radijs, 1 appel
T: 200 ml vanille yoghurt Optimel, 1 appel, 20 gr ontbijtkoek
L: 1 glas drinkyoghurt Optimel, 2 fries roggebrood, 2 kl becel omega, 50 gr huttenkase, plakjes komkommer, plakjes tomaat, 1 mandarijn
T: 1 potje snoeptomaatjes
T: 2 kauwgompjes
T: 1 ww reep
A: wokgerecht met ongeveer 100 gr kipfilet, veel groente en 100 gr rijst, 1 kl olijfolie
T: 1 mandarijn
Plus nog eens 2 liter water verspreid over de dag. Ben eens benieuwd of iemand commentaar of tips heeft ahv dit lijstje.
Ja dat is zo. Je kan 2 big macs eten bij wijze van, binnen je punten blijven , misschien zelfs iets afvallen ermee maar goeie voedingsstoffen binnenkrijgen of uitgebalanceerd eten ho maar natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is het leuke aan WW-en, je kunt in principe de hele dag zoetigheid eten en toch binnen je punten blijvenIk heb het zelf ook een tijd gedaan, maar at wel gezond. Ik ging naar de club dan ook en daar waren serieus mensen die zulke dagen hadden
hoop dat je inspanningen vruchten afwerpenquote:Morgen weer naar de dietist, ben benieuwd
Hoe kouder hoe lekkerder vind ik eigenlijkquote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Is dat niet stervenskoud :x Wel knap hoor! Hoe lang duurde les 3?
Terwijl die intervallen vaak het meest vermoeiend zijn. Als ze over gaat op de 5 minuten, dan vind ik het veel fijner lopen. Ik had echt moeite met die intervallen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe kouder hoe lekkerder vind ik eigenlijkLes 3 is 22 minuten totaal, verdeling 1-1-2-2-2-2-3-3-3-3 (steeds eerst hardlopen, dan wandelen)
Maar mijn gewicht gaat nu gewoon omhoog
in totaal? zo'n 20 kilo ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:30 schreef Sjeen het volgende:
Wauw! Hoeveel ben je uiteindelijk kwijt geraakt? Ik wil weer terug naar 77, bij een lengte van 1.70. Dat is volgens BMI nog steeds te zwaar trouwens...
Ik ken het wel, de rust die het geeft. Alleen dan van wandelen, kilometers lang op zondagmorgen heel vroegAlleen als ik geen Vierdaagse heb om naartoe te werken, kan ik me daar slecht toe zetten...
Moedig hoor, ik doe het je niet na iig. Zo na de koffie aan de cursus, je moet toch wat als je werkloos bent :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe kouder hoe lekkerder vind ik eigenlijkLes 3 is 22 minuten totaal, verdeling 1-1-2-2-2-2-3-3-3-3 (steeds eerst hardlopen, dan wandelen)
Maar mijn gewicht gaat nu gewoon omhoog
Ik geloof er niets van.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:02 schreef Soempie het volgende:
En vandaag écht volkorenboterhammen met smeerkaas mee.
leuke posters = leuk topicquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]! Ik moet zeggen dat dit topic sinds de zomer een stuk gezelliger is geworden.
Hallo allen!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hallo allen!
Barretje80 wees me vanmorgen op dit topic en nadat ik het doorgelezen heb, heb ik besloten dat ik wel wil meedoen.
Op 4 oktober ben ik (vooralsnog samen met mijn schoonzusje en -moeder) met de WeightWatchers(bijeenkomsten) gestart. Daar ben ik in 2004 ook mee gestart en toen 29 kilo afgevallen. Twee zwangerschappen met voor mij bijbehorende prenatale depressies hebben echter roet in het eten gegooid. Maar goed, nu weer met frisse moed begonnen en van de 43,2 kilo die ik wil afvallen ben ik er tot nu toe 5,9 kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |