Ik vond je overkomen als een vermanende ex roker die vergeten is hoe moeilijk stoppen met roken is zeg maar :pquote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef DarkElf het volgende:
dat er niets anders was had ik ff overheen gelezen![]()
![]()
maar ben benieuwd naar je komende lijstjes
ja dat snap ikquote:Op maandag 8 november 2010 15:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vond je overkomen als een vermanende ex roker die vergeten is hoe moeilijk stoppen met roken is zeg maar :p
Voor sommige, zoals ik, is levenstijl veranderen een proces dat jaren duurt. Elke dag 1 dik voetje vooruitquote:Op maandag 8 november 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat snap ikmaar ik meen ook serieus wat ik allemaal zei
Als hij die nog durft te posten.quote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef DarkElf het volgende:
dat er niets anders was had ik ff overheen gelezen![]()
![]()
maar ben benieuwd naar je komende lijstjes
quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik zit zelfs in een dieettopic glashard te liegen over wat ik eet. Niks smeerkaas, maar vette eiersalade.
Ik ook, het waren bruine vloerkadetten.quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik zit zelfs in een dieettopic glashard te liegen over wat ik eet. Niks smeerkaas, maar vette eiersalade.
Maar je doet het wel omdat je je daarna beter voeltquote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Het is zo koud, heb niet zoveel zin om in dit weer naar mijn pilatesles te lopen
Jawel, zó erg ben ik nou ook weer niet hoor. Ik ben best liefquote:
quote:Nah, wel goed mensen die je op zulke zaken wijzen. Ik dacht al: alleen druiven, wat ben ik dan een vreetzak tijdens de lunch met m'n vier volkorenboterhammen met smeerkaas.
quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Soempie het volgende:
En, toch gegaan hoop ikquote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Het is zo koud, heb niet zoveel zin om in dit weer naar mijn pilatesles te lopen
Dat is nieuw voor mij! Kun je eens wat bronnen geven?quote:Op maandag 8 november 2010 13:35 schreef flugeltje het volgende:
Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat koolhydraten eigenlijk veel slechter zijn dan vet...
Is dat niet stervenskoud :x Wel knap hoor! Hoe lang duurde les 3?quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En, toch gegaan hoop ik
Ik ben net terug van Evi les 3, ging lekker
Ik zou er nog zeker twee donkerbruine boterhammen met pindakaas bij eten. Als ik zie dat je nog zoveel gefietsd heb met dit weer. Zou mij handiger lijken om dan eerder richting 2000 kcal te gaanquote:Op maandag 8 november 2010 23:12 schreef mspoez het volgende:
Lijstje van vandaag:
O bruine boterham ei en beetje 20+kaas
T activia-yoghurtje
T rijstewafel smeerkaas
L blikje tonijn met tomaat en een beetje mayo
T appel
T 2 rijstewafels
D 200g spinazie, 2 eieren + 2 knackebrodjes
T muntdropje, 2 knackebrodjes pesto, 2 rode wijn![]()
S op en neer fietsen naar t werk (7,5km enkele reis)
Totaal volgens valtaf 1756 kCal.
Ik wil afvallen, niet op gewicht blijven. Dan is 1700 toch wel okay? Mijn BMR is 1450, geloof ik, ben op de sportschool aan zo'n ademmachine gehangen en dat kwam er toen uit.quote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zou er nog zeker twee donkerbruine boterhammen met pindakaas bij eten. Als ik zie dat je nog zoveel gefietsd heb met dit weer. Zou mij handiger lijken om dan eerder richting 2000 kcal te gaan
Tips voor tussendoortjes:quote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef eleusis het volgende:
Wat is nou een beetje een verantwoord tussendoortje? Ik heb net wat Matzes met een klein beetje Becel en Marmite erop gedaan. Of moet daar ook volkoren in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |