abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88434204
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:12 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

mja ik kan zeggen dat het iig in de laatste 8 maanden niet meer bijgehouden is..
en dat doorgeven kan nog steeds.. er moet alleeen een vrijwilliger zijn die het bijhoud ;)

en bij yoga heb ik er ook niet altijd last van.. wel van de vet hompen die zorgen dat m'n enkels niet tegenelkaar aan kunnen etc.. -O-
Als je bedoelt die hompen bij je dijen die ervoor zorgen dat de enkels niet bij elkaar kunnen (1.58 en 77 kilo, wat wil je :+ ), join the club 8-)
pi_88434326
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Als je bedoelt die hompen bij je dijen die ervoor zorgen dat de enkels niet bij elkaar kunnen (1.58 en 77 kilo, wat wil je :+ ), join the club 8-)
jup die hompen ;)
en 1.76 en 90 kg past dat nog steeds niet! :P
( soms denk ik wel eens dat er bij een borstverkleining genoeg af zou gaan .. maar de rest van m'n lichaam is ook duidelijk te groot)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_88434480
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

jup die hompen ;)
en 1.76 en 90 kg past dat nog steeds niet! :P
( soms denk ik wel eens dat er bij een borstverkleining genoeg af zou gaan .. maar de rest van m'n lichaam is ook duidelijk te groot)
Heb je dan ook zo een lerares die gilt "enkels bij elkaar", terwijl het overduidelijk is dat het niet gaat -O- Naja voor een borstverkleining zul je toch eerst wat moeten afvallen :P
pi_88434734
quote:
15s.gif Op zondag 7 november 2010 15:24 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Heb je dan ook zo een lerares die gilt "enkels bij elkaar", terwijl het overduidelijk is dat het niet gaat -O- Naja voor een borstverkleining zul je toch eerst wat moeten afvallen :P
waarom moet je daarvoor afvallen?? :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_88434860
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

waarom moet je daarvoor afvallen?? :o
Het schijnt niet echt gezond te zijn om in een lichaam met overgewicht te snijden.... Heb ik gehoord van dames die een borstverkleining hebben gehad, ze hebben allemaal eerst moeten afvallen van de dokter.
  zondag 7 november 2010 @ 17:01:58 #131
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_88438063
quote:
3s.gif Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Het schijnt niet echt gezond te zijn om in een lichaam met overgewicht te snijden.... Heb ik gehoord van dames die een borstverkleining hebben gehad, ze hebben allemaal eerst moeten afvallen van de dokter.
Hoe installeren ze dan een maagbandje :{
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 7 november 2010 @ 18:37:56 #132
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88441015
quote:
11s.gif Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Uh, ooh weet waar je aan begint :P
[jehove getuige mode] Ik heb deze dvd en die bevat 4 in home walking workouts (1 mile, 2 mile, 3 mile, 4 mile). Ik probeer bijna elke dag minimaal 2 mile te doen. Vaak is het doordeweeks 2 en 3 miles om en om en in het weekend 4 mile. En verder doe ik 1 keer per week Pilates, heel soms 2 keer. Ik ben nou eenmaal geen sportschool type :@ en hardlopen, met mijn voorgevel, laat maar zitten :')

Besef wel dat je met walk at home fitness maar 100 kcal per mile verbrand, het is low impact cardio namelijk. Maar ik vind het prima, ik ben zo iemand die jaarlijks 4 kilo aankwam en niet wist hoe ze het eraf moest krijgen :(

Verder vind ik het ook niet erg dat deze dvd niet uitdagend is, hoe moe of gaar ik ook ben de 2 mile lukt altijd wel, die duurt maar 30 minuten namelijk :P Uitdaging haal ik wel uit mijn werk, cursus of Pilates les. En ik sta niet in het lijstje in de op omdat ik geen zin heb om me op nog een site aan te melden. [/jehove getuige mode]

WATP staat voor Walk Away The Pounds ;)
Aha, kan wel eens kijken of ik het wat vind :P
quote:
3s.gif Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Is niet zo gek natuurlijk. Narcose is voor "gewone gezonde" mensen al zwaar, dus voor mensen met overgewicht zijn de risico's op ernstige complicaties natuurlijk groter. Daarnaast, als je afvalt worden je borsten ook kleiner :) Dus 2 vliegen in 1 klap :P
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:01 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hoe installeren ze dan een maagbandje :{
Daar hoor je toch ook over dat mensen overlijden op de operatietafel? In Assen zijn ze met die operaties gestopt. De risico's zijn vast groot (sowieso is een operatie altijd een risico), maar bij mensen op overgewicht nog groter. En ik denk dat het bij een maagbandje de risico's afwegen is (of schade door het overgewicht of de risico's van de operatie). Maar dat is even mijn gedachtengang, of het echt zo is weet ik niet ;)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Licht Ontvlambaar maandag 8 november 2010 @ 13:26:46 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88470442
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
Hallo mensen. Ik meld me hier ook maar weer. De laatste tijd gaat het weer aardig mis door tijdgebrek, stress en te gezellige dagen bij vrienden. :X
Hee Soempie :) Succes met op het juiste spoor komen!

Ik heb een kater :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 8 november 2010 @ 13:27:25 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88470458
Ik heb 5 poezen! :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Licht Ontvlambaar maandag 8 november 2010 @ 13:31:20 #135
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88470568
Ruilen? :P

Mijn weekend was overgoten met rode wijn... Heb de afspraak met mezelf dat ik enkel in het weekend alcohol drink. Maar goed, verjaardagsfeestje en uit eten met schoonvader, dan gaat het alsnog rap :P
  maandag 8 november 2010 @ 13:35:06 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88470677
Nee, laat maar. Katers zijn stom :P

1.5 kilo kwijt afgelopen week :)

Heb Dr Frank inmiddels losgelaten en ben voor mezelf begonnen ;) Ook het boekje 'Grip op Koolhydraten' heb ik besteld omdat het een handige richtlijn is. Ik ben dus niet echt aan het dieten meer, maar echt aan het omschakelen naar een eiwitrijke, koolhydraatarme leefwijze. Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat koolhydraten eigenlijk veel slechter zijn dan vet...

Vrijdag ben ik zelfs uit eten geweest :o Gewoon goed gekeken wat we namen en de koolhydraatarme dingen genomen van de kaart (tapa's) Heb er ook een lekker glas rode wijn bij genomen, op DateNight mogen we effe lekker doen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Licht Ontvlambaar maandag 8 november 2010 @ 13:38:34 #137
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88470781
Heel netjes! En ook een slimme zet om een goed eetpatroon te zoeken, waar je de rest van je leven mee vooruit zou kunnen :)

Tapas zijn geweldig, heb ik gisteren ook gegeten. En daar hoort inderdaad gewoon een goed glas wijn bij, of in mijn geval, een paar glazen :P

Vanavond ga ik weer lopen, morgen een wedstrijd, dus bewegen doen we ook wel. Alleen moeten mijn spieren wennen aan al die activiteit...
  maandag 8 november 2010 @ 14:28:06 #138
30252 Soempie
Procreating
pi_88472442
@ Marijke, ik ben gestopt vanwege een verhuizing en sindsdien ben ik nooit meer echt begonnen. Af en toe van die perioden dat ik wel veel sport en m'n gewicht de goede kant op gaat, maar zodra het een beetje druk wordt laat ik het weer vallen. |:(

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hee Soempie :) Succes met op het juiste spoor komen!

Ik heb een kater :')
Dankje!

Sterkte met je kater. Wijn drink ik ook alleen in het weekend, maar dan gaat er ook vaak wel redelijk wat door. :@

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:35 schreef flugeltje het volgende:

1.5 kilo kwijt afgelopen week :)
Gefeliciteerd! ^O^

quote:
Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat koolhydraten eigenlijk veel slechter zijn dan vet...
Lees ik nadat ik net een banaan weg heb gewerkt. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 8 november 2010 @ 14:46:56 #139
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88473131
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
WW heeft het hele systeem weer veranderd toch? Ik ken het alleen nog in de oude versies ;) Maar ik werd zelf helemaal gestoord van punten tellen :@ Hoeveel punten mag je nu?
Ja, het systeem is veranderd :r Echt irritant! Ik had van zeker 50 etenswaren de punten berekend in het oude systeem...

Het punten tellen is op zich wel iets dat ik leuk vind, ik baal alleen als ik het niet goed kan meten (zoals bijvoorbeeld ergens eten of een broodje halen, tja wat zit daar in?). Maar goed, het hoeft niet elke dag tot op de punt te kloppen :)

Ik mag nu 45 punten per dag, en dan heb ik nog iets van 45 "vrije punten" die je over de week mag verpreiden om te zondigen of zo. Beetje raar. Dan haal ik met activiteiten (fietsen, wandelen, trainen etc) nog 5 a 10 punten per dag binnen. Tot vorige week mocht ik 49. Het zijn nog best veel punten, omdat ik man ben (dan krijg je meer) en 100k g woog, maar ze schroeven het blijkbaar dus telkens een klein beetje terug.

Vanochtend gewogen en helaas niet veel winst geboekt: 0.3 kg. Meh, ik had wel wat lichter verwacht :o Al zal er ook wel vrij veel variantie in de meting zitten. Zometeen ga ik weer trainen!

Oh: Twee vloercadetjes met een snuifje Paturein Licht.
Thee: Nietsch.
Lunz: Pitloze Druiven.
Thee: Weer nietsch.
Dinee: Weet ik nog niet, ik denk zelf aan rijst met een kipfilet.
Thee: Een bakje van die ovenchips, moet kunnen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88473218
punten tellen is leuk natuurlijk maar vloercadetjes? (witbrood???) .. Druiven? (suikers???) en dan 's avonds alleen rijst en kip? en 's avonds chips? (zout?? dus vocht vasthouden?)

en je vindt t raar dat je niet meer afvalt? dit is toch veel te weinig en niet echt de beste keuzes die er zijn?

Tis toch de truc om je punten zo te verdelen dat je een evenwichtige voeding hebt? Dat kan je dit echt niet noemen hoor, met alle respect. Waar zijn de gezonde vetten, waar zijn de vezels en volkoren producten? Waar zijn de massa groenten die goed voor je zijn? om maar wat te noemen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88473226
Zo de hele ochtend SOG in het kwardraat (Sport en Studie). Net toch nog 3 mile gedaan na de lunch douchen dan paar uurtjes cursuswerk en daarnaa Pilates les :p

@ Soempie dat stoppen met sporten vanwege verhuzingen ken ik :(
  maandag 8 november 2010 @ 14:52:24 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88473324
quote:
15s.gif Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
punten tellen is leuk natuurlijk maar vloercadetjes? (witbrood???) .. Druiven? (suikers???) en dan 's avonds alleen rijst en kip? en 's avonds chips? (zout?? dus vocht vasthouden?)

en je vindt t raar dat je niet meer afvalt? dit is toch veel te weinig en niet echt de beste keuzes die er zijn?

Tis toch de truc om je punten zo te verdelen dat je een evenwichtige voeding hebt? Dat kan je dit echt niet noemen hoor, met alle respect.
Alle tips zijn welkom :P Ik weet niet zo veel van afvallen, alleen van punten. Druiven leveren bijvoorbeeld 0 punten op, en ik moet wel weer bepaald hoeveelheid fruit per dag. Dus ik denk goed bezig te zijn, maar niet dus? :')

De witte broodjes zijn inderdaad niet helemaal volgens de regels, maar 't is het enige dat er nog was. :@

En wat is er mis met rijst en kip? Het was een recept uit de nieuwsbrief van de Hartstichting nog wel :o
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88473462
er is niets mis met rijst en kip. maar als je alleen dit eet op een dag dan verdeel je je punten gewoon verkeerd ... en eet je echt weinig. Je bent een volwassen kerel, die kan toch niet leven op 2 witte broodjes, een bakje chips (die nergens goed voor is) , wat rijst en kip en waar zijn de groentes???

ik ken dat hele systeem verder niet maar tis handig om te weten dat bijv druiven veel suikers bevatten (niets mis met suikers maar in beperkte mate... en varieer met je fruit) en dat je elke dag wat vezels/groenten/fruit etc nodig hebt :) en dat volkoren brood (maar ook pasta bijv0 altijd te verkiezen is boven witte producten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 8 november 2010 @ 15:04:27 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88473750
De groentes heb ik niet genoemd maar zitten in het avondeten.

Het is een recept met rijst en kip, niet alleen maar een bak rijst en een stuk kip :9~
pi_88473814
Ik heb verhalen gehoord van mensen die na de WW moesten opnieuw leren met voedsel om te gaan. Hoeveel kcal is 1 punt? Ik tel ook punten maar dan aan de hand van een zelfgemaakte calorielijst in excel waar een punt 25 kcal is. En ik probeer dagelijks minimaal 70 punten (1750 kcal), het maximum is 80 punten op normale dagen ;), binnen te krijgen.

Ik heb begrepen dat WW vet zwaarder dan nodig is laat wegen in de berekening van punten.... Of het waar is weet ik niet.... Maar als man zijnde onder de 2000 kcal zitten lijkt me niet gezond.
pi_88473853
quote:
11s.gif Op maandag 8 november 2010 15:04 schreef eleusis het volgende:
De groentes heb ik niet genoemd maar zitten in het avondeten.
en verder?

je eet witbrood als ontbijt. Dat is echt een nutteloos ontbijt. Op volkoren producten en eiwitten kan je veel beter de dag beginnen. Ik noem een bakje brinta met magere melk en wat zoetstof als je dat wilt... of muesli met magere yoghurt en wat fruit, of 2 gekookte eitjes en een volkoren boterham met kipfilet... en zo kan je veel meer verzinnen. Allemaal opties die je lichaam veel meer geven wat t nodig heeft.

je luncht met druiven? en that's it?

je ziet zelf echt niet dat dit echt te weinig eten is? Laat die punten nu eens buiten beschouwing. Denk je dat dit een goede manier is te leven/ af te vallen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 8 november 2010 @ 15:22:43 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88474362
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:07 schreef DarkElf het volgende:
en verder?

je eet witbrood als ontbijt. Dat is echt een nutteloos ontbijt. Op volkoren producten en eiwitten kan je veel beter de dag beginnen. Ik noem een bakje brinta met magere melk en wat zoetstof als je dat wilt... of muesli met magere yoghurt en wat fruit, of 2 gekookte eitjes en een volkoren boterham met kipfilet... en zo kan je veel meer verzinnen. Allemaal opties die je lichaam veel meer geven wat t nodig heeft.
Ik denk dat we een beetje langs elkaar heen praten. :') Er was vanochtend niets anders eetbaars in huis dan die twee kleffe oude vloerkadetjes. Het is geen policy statement mijnerzijds of het ophemelen van kleverige oude puntjes als de ultieme levensvisie.

quote:
je luncht met druiven? en that's it?
Ja, nu is er namelijk niets meer in huis. :') Puur druiven. Ik wilde aan de crackers gaan, maar die waren zo zacht als een hostie. En ik wacht op de wateropnemer voordat ik naar de winkel kan. In een vroeger leven was ik gewoon aan de chips gegaan in zo'n geval trouwens. :)

quote:
je ziet zelf echt niet dat dit echt te weinig eten is? Laat die punten nu eens buiten beschouwing. Denk je dat dit een goede manier is te leven/ af te vallen?
Het heeft weinig met punten te maken, meer met omstandigheden vandaag. Ik ga vandaag het gewenste puntenaantal niet halen vrees ik. Maar dat is bij mij extreem zeldzaam :D Sowieso ga ik door brood al vrij hard, ik ben gewend fors te ontbijten en te lunchen. Maar dat is als ik wat doe met m'n dag. Vandaag zit ik alleen maar in m'n ochtendjas.
  maandag 8 november 2010 @ 15:29:29 #148
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88474581
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb verhalen gehoord van mensen die na de WW moesten opnieuw leren met voedsel om te gaan. Hoeveel kcal is 1 punt?
Volgens mij maken ze het extra moeilijk zodat het systeem niet gekopieerd kan worden. Een "punt" is een index opgebouwd uit kcal, eiwitten, vetten, voedingsvezels en koolhydraten. Al die dingen wegen dus mee. En op welke manier mag je natuurlijk niet weten, want dan hoef je geen lid te worden. :P

Naast de punten zijn er ook "achievements" die je moet halen op een dag, zoals glaasjes water, zuivel, groente & fruit, en twee theelepels "plantaardige vetten". Die laatste weet ik niet wat het is, en houd ik dan ook niet bij :')
pi_88474731
dat er niets anders was had ik ff overheen gelezen :7 :@ :D

maar ben benieuwd naar je komende lijstjes ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88474928
Achievements....... Krijg je dan ''Achievement unlocked, You are now the size of a whale'' Inclusief dat xbox live geluidje :'(

sorry maar kon het ff niet laten :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')