Als je bedoelt die hompen bij je dijen die ervoor zorgen dat de enkels niet bij elkaar kunnen (1.58 en 77 kilo, wat wil jequote:Op zondag 7 november 2010 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik kan zeggen dat het iig in de laatste 8 maanden niet meer bijgehouden is..
en dat doorgeven kan nog steeds.. er moet alleeen een vrijwilliger zijn die het bijhoud
en bij yoga heb ik er ook niet altijd last van.. wel van de vet hompen die zorgen dat m'n enkels niet tegenelkaar aan kunnen etc..
jup die hompenquote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als je bedoelt die hompen bij je dijen die ervoor zorgen dat de enkels niet bij elkaar kunnen (1.58 en 77 kilo, wat wil je), join the club
Heb je dan ook zo een lerares die gilt "enkels bij elkaar", terwijl het overduidelijk is dat het niet gaatquote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup die hompen
en 1.76 en 90 kg past dat nog steeds niet!
( soms denk ik wel eens dat er bij een borstverkleining genoeg af zou gaan .. maar de rest van m'n lichaam is ook duidelijk te groot)
waarom moet je daarvoor afvallen??quote:Op zondag 7 november 2010 15:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo een lerares die gilt "enkels bij elkaar", terwijl het overduidelijk is dat het niet gaatNaja voor een borstverkleining zul je toch eerst wat moeten afvallen
Het schijnt niet echt gezond te zijn om in een lichaam met overgewicht te snijden.... Heb ik gehoord van dames die een borstverkleining hebben gehad, ze hebben allemaal eerst moeten afvallen van de dokter.quote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom moet je daarvoor afvallen??
Hoe installeren ze dan een maagbandjequote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het schijnt niet echt gezond te zijn om in een lichaam met overgewicht te snijden.... Heb ik gehoord van dames die een borstverkleining hebben gehad, ze hebben allemaal eerst moeten afvallen van de dokter.
Aha, kan wel eens kijken of ik het wat vindquote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Uh, ooh weet waar je aan begint![]()
[jehove getuige mode] Ik heb deze dvd en die bevat 4 in home walking workouts (1 mile, 2 mile, 3 mile, 4 mile). Ik probeer bijna elke dag minimaal 2 mile te doen. Vaak is het doordeweeks 2 en 3 miles om en om en in het weekend 4 mile. En verder doe ik 1 keer per week Pilates, heel soms 2 keer. Ik ben nou eenmaal geen sportschool typeen hardlopen, met mijn voorgevel, laat maar zitten
![]()
Besef wel dat je met walk at home fitness maar 100 kcal per mile verbrand, het is low impact cardio namelijk. Maar ik vind het prima, ik ben zo iemand die jaarlijks 4 kilo aankwam en niet wist hoe ze het eraf moest krijgen![]()
Verder vind ik het ook niet erg dat deze dvd niet uitdagend is, hoe moe of gaar ik ook ben de 2 mile lukt altijd wel, die duurt maar 30 minuten namelijkUitdaging haal ik wel uit mijn werk, cursus of Pilates les. En ik sta niet in het lijstje in de op omdat ik geen zin heb om me op nog een site aan te melden. [/jehove getuige mode]
WATP staat voor Walk Away The Pounds![]()
Is niet zo gek natuurlijk. Narcose is voor "gewone gezonde" mensen al zwaar, dus voor mensen met overgewicht zijn de risico's op ernstige complicaties natuurlijk groter. Daarnaast, als je afvalt worden je borsten ook kleinerquote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het schijnt niet echt gezond te zijn om in een lichaam met overgewicht te snijden.... Heb ik gehoord van dames die een borstverkleining hebben gehad, ze hebben allemaal eerst moeten afvallen van de dokter.
Daar hoor je toch ook over dat mensen overlijden op de operatietafel? In Assen zijn ze met die operaties gestopt. De risico's zijn vast groot (sowieso is een operatie altijd een risico), maar bij mensen op overgewicht nog groter. En ik denk dat het bij een maagbandje de risico's afwegen is (of schade door het overgewicht of de risico's van de operatie). Maar dat is even mijn gedachtengang, of het echt zo is weet ik nietquote:Op zondag 7 november 2010 17:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe installeren ze dan een maagbandje
Hee Soempiequote:Op zondag 7 november 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
Hallo mensen. Ik meld me hier ook maar weer. De laatste tijd gaat het weer aardig mis door tijdgebrek, stress en te gezellige dagen bij vrienden.
Dankje!quote:Op maandag 8 november 2010 13:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hee SoempieSucces met op het juiste spoor komen!
Ik heb een kater
Gefeliciteerd!quote:
Lees ik nadat ik net een banaan weg heb gewerkt.quote:Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat koolhydraten eigenlijk veel slechter zijn dan vet...
Ja, het systeem is veranderdquote:Op zondag 7 november 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
WW heeft het hele systeem weer veranderd toch? Ik ken het alleen nog in de oude versiesMaar ik werd zelf helemaal gestoord van punten tellen
Hoeveel punten mag je nu?
Alle tips zijn welkomquote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
punten tellen is leuk natuurlijk maar vloercadetjes? (witbrood???) .. Druiven? (suikers???) en dan 's avonds alleen rijst en kip? en 's avonds chips? (zout?? dus vocht vasthouden?)
en je vindt t raar dat je niet meer afvalt? dit is toch veel te weinig en niet echt de beste keuzes die er zijn?
Tis toch de truc om je punten zo te verdelen dat je een evenwichtige voeding hebt? Dat kan je dit echt niet noemen hoor, met alle respect.
en verder?quote:Op maandag 8 november 2010 15:04 schreef eleusis het volgende:
De groentes heb ik niet genoemd maar zitten in het avondeten.
Ik denk dat we een beetje langs elkaar heen praten.quote:Op maandag 8 november 2010 15:07 schreef DarkElf het volgende:
en verder?
je eet witbrood als ontbijt. Dat is echt een nutteloos ontbijt. Op volkoren producten en eiwitten kan je veel beter de dag beginnen. Ik noem een bakje brinta met magere melk en wat zoetstof als je dat wilt... of muesli met magere yoghurt en wat fruit, of 2 gekookte eitjes en een volkoren boterham met kipfilet... en zo kan je veel meer verzinnen. Allemaal opties die je lichaam veel meer geven wat t nodig heeft.
Ja, nu is er namelijk niets meer in huis.quote:je luncht met druiven? en that's it?
Het heeft weinig met punten te maken, meer met omstandigheden vandaag. Ik ga vandaag het gewenste puntenaantal niet halen vrees ik. Maar dat is bij mij extreem zeldzaamquote:je ziet zelf echt niet dat dit echt te weinig eten is? Laat die punten nu eens buiten beschouwing. Denk je dat dit een goede manier is te leven/ af te vallen?
Volgens mij maken ze het extra moeilijk zodat het systeem niet gekopieerd kan worden. Een "punt" is een index opgebouwd uit kcal, eiwitten, vetten, voedingsvezels en koolhydraten. Al die dingen wegen dus mee. En op welke manier mag je natuurlijk niet weten, want dan hoef je geen lid te worden.quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb verhalen gehoord van mensen die na de WW moesten opnieuw leren met voedsel om te gaan. Hoeveel kcal is 1 punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |