quote:Beet je chaotisch stuk niet?Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
Ik ben een jongen van 16 jaar oud, en ik ben laatst verliefd geworden op een meisje van 14. (Nog nooit eerder overkomen, zo jong) Ik heb de eerste stap gezet, dus met haar gesproken. Op de manier hoe ze me aan keek leek het of ze me ook leuk vind. Ik zou graag met haar willen hebben etc, maar ik maak me een beetje zorgen om het leeftijdsverschil. Het is 2 jaar verschil, Ik ben nu 16 en zij is nu 14. Ik wordt 17 eind April, zei is dan al 15 want ze is begin februari jarig. Is een relatie tussen 16 en 14 fout en verkeerd? Of 17 en 15, 18 en 16 etc. Moet ik er nu mee stoppen, of kan ik gerust nog met haar praten, versieren etc?
FF voor de duidelijkheid, ik ben niet een Asshunter of Bootypredator, ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen. Maar wie weet, als ik met haar zou hebben, komt het er een keer van. Is sex tussen een 16 jarige jongen en een 14 jarig meisje toegestaan? Is het legaal? Of is het een zonde? Naja fuck die zondes, alles is een zonde :/ Ik bedoel is het verkeerd of niet?
Ik zit nu in de 4e en zij in de 3e klas, op een of andere manier klinkt het dan minder fout...
Laatste vraag, sta ik niet een beetje voor lul met haar als vriendin? Ik trek me niet zo veel aan van anderen, maarja misschien is het wel heel apart???
quote:Waarom meot je het uberhaupt navragen? Als het goed voelt, is het goed. Tot op zekere hoogte, maar 2 jaar is echt niet te veel.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef nintendoninja het volgende:
Shit veel gemengde meningen, hier heb ik niet zo veel aanEn wat is er zo falend aan dit topic? 't is toch beter dat ik het ff check/navraag, dan dat ik de grootste fout in me leven heb gemaakt. En nee ik ben geen pedo of efo, ik probeer niet eens sex te krijgen, ik wil gewoon met haar hebben.
quote:Er is niks falends of ergs aan, 14 en 16 is de normaalste zaak van de wereld!! Als je 17, 18 was geweest was het anders geweest, maar nu schelen jullie maar anderhalf jaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef nintendoninja het volgende:
Shit veel gemengde meningen, hier heb ik niet zo veel aanEn wat is er zo falend aan dit topic? 't is toch beter dat ik het ff check/navraag, dan dat ik de grootste fout in me leven heb gemaakt. En nee ik ben geen pedo of efo, ik probeer niet eens sex te krijgen, ik wil gewoon met haar hebben.
quote:Geloof me ik kan heus wel scoren, alleen er zijn niet echt veel meisjes zoals haar, en er is momenteel niemand anders die me interesseert.Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Oudere jongen met jonger meisje komt vaak voor op middelbare school.
Ik zie die types meestal als kansloze gasten die niks bij hun eigen leeftijd kunnen scoren though.
Edit: Maar oke, als het ''echte liefde'' is, ga ervoor.
quote:meisjes die een kerel van 2 jaar jonger willen is nog erger.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:42 schreef GasTurbine het volgende:
2 jaar jonger.
Dan weet je wel wie er het wanhopigst is in de relatie
Neem een voorbeeld aan mij. Ik scoorde een chick van4502 jaar ouder en dat was echt fantastisch!
quote:Als er niets falends aan is, wat is er dan met de overvloed van deze smileysOp vrijdag 29 oktober 2010 00:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is niks falends of ergs aan, 14 en 16 is de normaalste zaak van de wereld!! Als je 17, 18 was geweest was het anders geweest, maar nu schelen jullie maar anderhalf jaar.
Hoeveel schelen jou ouders? En de ouders van al die mensen die in dit topic lopen te zagen?
quote:Ze stellen zich aan, echt. Ik ken eigenlijk alleen stelletjes waar de jongen ouder is, vaak twee jaar zelfs.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef nintendoninja het volgende:
[..]
Als er niets falends aan is, wat is er dan met de overvloed van deze smileys? Maar fijn dat er toch wat mensen zijn die begrip tonen...
quote:Ik hoop toch niet dat je serieus bent..Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
FF voor de duidelijkheid, ik ben niet een Asshunter of Bootypredator, ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen. Maar wie weet, als ik met haar zou hebben, komt het er een keer van. Is sex tussen een 16 jarige jongen en een 14 jarig meisje toegestaan? Is het legaal? Of is het een zonde? Naja fuck die zondes, alles is een zonde :/ Ik bedoel is het verkeerd of niet?.
quote:Ik meende het wel, ik weet niet eens wat trollen is en ik kon ff geen betere username bedenken. Maar wat boeien usernames? Ik zit echt nooit op forums...Op vrijdag 29 oktober 2010 01:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je serieus bent..
Wat een gelul![]()
Dit is toch de normaalste zaak van de wereld man, hoezo denk je ooit dat dit "fout" is of wat dan ook.. kom op zeg
Maar goed, 90% kans op een trollende kloon, vooral de username ook![]()
quote:Je ziet een meisje en wordt verliefd op haar. Dan ga je met haar praten en blijkt ze ook te kunnen praten. Wat noem jij verliefd? Volgens mij vond je haar gewoon lekker en wilde je met haar batsen maar besefte je dat je eerst met haar moet praten wil het zover komen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
Ik ben een jongen van 16 jaar oud, en ik ben laatst verliefd geworden op een meisje van 14. (Nog nooit eerder overkomen, zo jong) Ik heb de eerste stap gezet, dus met haar gesproken. [...]
Moet ik er nu mee stoppen, of kan ik gerust nog met haar praten, versieren etc?
FF voor de duidelijkheid, ik ben niet een Asshunter of Bootypredator, ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen. Maar wie weet, als ik met haar zou hebben, komt het er een keer van. Is sex tussen een 16 jarige jongen en een 14 jarig meisje toegestaan? Is het legaal? Of is het een zonde? Naja fuck die zondes, alles is een zonde :/ Ik bedoel is het verkeerd of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:13 jaar ??? dan komt het meisje net van de basisschoolOp donderdag 28 oktober 2010 23:56 schreef RijstNatie het volgende:
toen ik 16 was deed ik altijd leuke dingen met meisjes van 13
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Raqualad het volgende:
Mag wel, TS. Aangezien je 'met haar wil hebben', ben je geestelijk 12. Je bent dus zelfs jonger dan zij is!
quote:Ik ben bang voor reptielen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef nintendoninja het volgende:
[..]
wtf is trollen?! damn internetslang...
quote:Lol, sarcasme zekerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
TS serieus ben jij wel helemaal lekker in je hoofd?
Hoe slaap jij 's avonds?
Dat moet je eens bij mijn zusje proberen, een beetje gaan praten.
Je moet je echt heel diep gaan schamen, zoek iemand van je eigen leeftijd.
quote:Hoe moet ik het dan noemen? verkering, dat klinkt pas kinderachtig. En een relatie klinkt te diep/goot. Alsof je samen gaat wonen ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Raqualad het volgende:
Mag wel, TS. Aangezien je 'met haar wil hebben', ben je geestelijk 12. Je bent dus zelfs jonger dan zij is!
quote:Hoe the f*** is het mogelijk om daarop te komen? Waar basseer je die gedachte op? Ze heeft een eigen stijl, en ik bewonderde dat. Ik wilde haar leren kennen, dat is iets heel anders dan spontaan op haar geilen en haar proberen in bed te krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je ziet een meisje en wordt verliefd op haar. Dan ga je met haar praten en blijkt ze ook te kunnen praten. Wat noem jij verliefd? Volgens mij vond je haar gewoon lekker en wilde je met haar batsen maar besefte je dat je eerst met haar moet praten wil het zover komen.
Kun je dat even verduidelijken?
quote:In principe kan je als 15 jarige wel pedo zijn bijv.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo pedo? Wie van de twee is boven de 18?
Pedofelie?
quote:ha ha goed om te horen dit.....echte liefde is heel mooi... is ze nog steOp vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef 0546timm het volgende:
Ik ben ook 16 en vriendin 14..
heb gewoon sex, en interesseer me niet echt in mensen die zeuren dat ik een jonge vriendin heb. Ik vind het leuk en tja als anderen dat nie vinden gaan ze maar mooi bij iemand anders zeuren.
Ik heb overigens nu een relatie van 14 maand.
quote:Ik heb alle gegevens bestudeerd en daaruit de conclusie getrokken dat jij een meisje zag en haar leuk vond. Toen werd je verliefd omdat ze een eigen stijl had en toen wilde je batsen. Toen ging je praten.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef nintendoninja het volgende:
[..]
Hoe the f*** is het mogelijk om daarop te komen? Waar basseer je die gedachte op? Ze heeft een eigen stijl, en ik bewonderde dat. Ik wilde haar leren kennen, dat is iets heel anders dan spontaan op haar geilen en haar proberen in bed te krijgen.
hij is zelf nog niet eens meerderjarigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom stimuleren jullie deze crimineel om door te gaan met het misbruiken van onschuldige minderjarige meisjes?
Dat is geen excuus. Ze moeten hem aan zijn ballen ophangen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij is zelf nog niet eens meerderjarig
Maar 16 en 14 is wel illegaal (in theorie). Age of consent (weet de nederlandse term niet) is namelijk 16 jaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat silven zegt, trouwens 2 jaar verschil is echt geen pedofilie
Daarom eerst goed weten of die meid je er niet achteraf nog bij gaat naaien, anders heb je inderdaad een probleem. Die wet mag van mij ook wel afgeschaft worden (leeftijd verlaagd of eerst heel goed onderzoek of het een en ander aldanniet vrijwillig is gebeurd).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar 16 en 14 is wel illegaal (in theorie). Age of consent (weet de nederlandse term niet) is namelijk 16 jaar.
Tsja PNVD wilde er 12 van maken, maar die werden bestempeld als de pedopartij, dus ik vrees dat weinig politici zich daar nog aan gaan wagen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:58 schreef Silven het volgende:
[..]
Daarom eerst goed weten of die meid je er niet achteraf nog bij gaat naaien, anders heb je inderdaad een probleem. Die wet mag van mij ook wel afgeschaft worden.
Tja, 12 is officieel niet pedo dus dat ze het verband leggen tussen het voorstel voor 12 jaar en dat het een pedo-partij is die het aankaart is een redelijk subjectieve/partijdige onderbouwing.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tsja PNVD wilde er 12 van maken, maar die werden bestempeld als de pedopartij, dus ik vrees dat weinig politici zich daar nog aan gaan wagen.
15 en 15 is in principe ook illegaal he. Je mag pas sex hebben als de JONGSTE partner 16 jaar of ouder is (en het maakt ook niet uit of dat een meisje of een jongen is)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar 16 en 14 is wel illegaal (in theorie). Age of consent (weet de nederlandse term niet) is namelijk 16 jaar.
Wikipedia:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik geef alleen antwoord op je TT
als je 16 bent en je valt op een meisje van 14 is dat geen pedofilie nee
Kortom je bent pas pedofiel als je op een meisje valt dat jonger is dan 11. Wanneer je als volwassen man (18 plus) valt op kinderen tussen de 12 en de 16 dan wordt dat ebofilie genoemd wanneer het verschil groter is dan 5 jaar. Strikt genomen is het geen pedofilie meer omdat meisjes van die leeftijd meestal wel geslachtsrijp zijn. Het mag natuurlijk nog steeds niet...quote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = 'knaap', 'kind', pedo = 'kind') en filia (φιλια, 'vriendschap') is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Als volwassen gelden in dit opzicht degenen die ouder zijn dan achttien jaar en adolescenten zijn hier relevant, wanneer zij minimaal vijf jaar ouder zijn dan het kind.
alsof ze dat gaan controleren, als een meisje van 14 bij de dokter komt en zwanger is krijgt ze toch ook geen boete omdat ze al seks heeft gehad?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef jaha het volgende:
[..]
15 en 15 is in principe ook illegaal he. Je mag pas sex hebben als de JONGSTE partner 16 jaar of ouder is (en het maakt ook niet uit of dat een meisje of een jongen is)![]()
Ik zou me overigens geen zorgen maken. Je bent verliefd op haar en zij kennelijk ook op jou, dat is het belangrijkste. Dat je, wanneer je sex met elkaar hebt, iets doet dat verboden is, moet je maar bedenken dat er heel wat mensen zijn die ook niet voor het rode licht stoppen op de fiets.
Deze man, deze man. Eens met hem, ik ben het.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:40 schreef ScreamerT7 het volgende:
14 en 16 jaar boeit niet. ik vind het sowieso beter als de jongen een jaar(of 2) ouder is.
Letterlijk en figuurlijk?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef BezwangerdeTaco het volgende:
ik ga niet liegen.
je staat ongelofelijk voor lul
hellz yeahquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk?
Dat is een misverstand. Het meisje van 14 is niet strafbaar, het is haar sexpartner die strafbaar is omdat hij sexuele handelingen heeft verricht met iemand die nog geen 16 is. Het meisje wordt (ironisch genoeg) pas strafbaar als haar sexpartner ook niet ouder is dan 16.... Er is ook materieel bewijs: het meisje is zwanger. In Nederland KAN dat tot een rechtzaak leiden en de partner kan een gevangenisstraf krijgen. Er zijn zelfs voorbeelden te vinden waarbij twee jongens van 14 zijn veroordeeld nadat ze sex hadden met een meisje van 15 ook al wilde het meisje. In de praktijk (maar daar kun je dus niet vanuit gaan) wordt een leeftijdsverschil van maximaal twee jaar gedoogd, en zijn de straffen (ook bij een groter leeftijdsverschil) bij wederzijdse instemming meestal minimaal. Zijn trouwens wel de nodige draden op het forum over: Lees dit eensquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof ze dat gaan controleren, als een meisje van 14 bij de dokter komt en zwanger is krijgt ze toch ook geen boete omdat ze al seks heeft gehad?
Je mag als 8 en 9 jarige ook neuken hoor. Of dat normaal is is alleen nog maar de vraagquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef jaha het volgende:
[..]
15 en 15 is in principe ook illegaal he. Je mag pas sex hebben als de JONGSTE partner 16 jaar of ouder is (en het maakt ook niet uit of dat een meisje of een jongen is)![]()
Ik zou me overigens geen zorgen maken. Je bent verliefd op haar en zij kennelijk ook op jou, dat is het belangrijkste. Dat je, wanneer je sex met elkaar hebt, iets doet dat verboden is, moet je maar bedenken dat er heel wat mensen zijn die ook niet voor het rode licht stoppen op de fiets.
ik kon me herinneren dat het leeftijd/2+7 wasquote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Maisnon het volgende:
Leeftijd / 2 + 6 is altijd een mooie maat om aan te houden
Behalve als je het op FOK vraagt
Dat is gewoon ziek.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:00 schreef beautyfreak het volgende:
hartstikke normaal hoor.ken een meisje van 14 die heeft iets met een jongen van 29. dat vind ik nou wel fout
Dat is wel heel kansloos.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:00 schreef beautyfreak het volgende:
hartstikke normaal hoor.ken een meisje van 14 die heeft iets met een jongen van 29. dat vind ik nou wel fout
Jij snapt het, onder die leeftijd is het gewoon nog voor papa zelf.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef Ricksnor het volgende:
Daar was toch een formule voor?
Y=X-X+11
Y=Minimale leeftijd waarbij een (seks)relatie nog acceptabel is.
X=Je eigen leeftijd.
Ge-wel-digquote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
FF voor de duidelijkheid, ik ben niet een Asshunter of Bootypredator, ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen.
Bijnaquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:46 schreef jaha het volgende:
Er is gewoon een heel simpele wet in Nederland die zegt dat je geen sexuele handelingen mag verrichten met personen die de leeftijd van 16 jaar nog niet hebben bereikt. Dus sex mag pas als de jongste deelnemer ouder is dan 16.![]()
Vervolgens geldt er in de praktijk een soort gedoogbeleid dat maximaal 2 jaar leeftijdsverschil accepteert.
quote:#Artikel 244
Hij die met iemand beneden de leeftijd van twaalf jaren handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
#Artikel 245
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
#Artikel 248a
Hij die door giften of beloften van geld of goed, misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of misleiding een persoon waarvan hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat deze de leeftijd van achttien jaren nog niet heeft bereikt, opzettelijk beweegt ontuchtige handelingen te plegen of zodanige handelingen van hem te dulden, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
#Artikel 248b
Hij die ontucht pleegt met iemand die zich beschikbaar stelt tot het verrichten van seksuele handelingen met een derde tegen betaling en die de leeftijd van zestien jaren maar nog niet de leeftijd van achttien jaren heeft bereikt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
#Artikel 249
*
1.Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
*
2.Met dezelfde straf wordt gestraft:
o
1°. de ambtenaar die ontucht pleegt met een persoon aan zijn gezag onderworpen of aan zijn waakzaamheid toevertrouwd of aanbevolen;
o
2°. de bestuurder, arts, onderwijzer, beambte, opzichter of bediende in een gevangenis, rijksinrichting voor kinderbescherming, weeshuis, ziekenhuis, of instelling van weldadigheid, die ontucht pleegt met een persoon daarin opgenomen;
o
3°. degene die, werkzaam in de gezondheidszorg of maatschappelijke zorg, ontucht pleegt met iemand die zich als patiënt of cliënt aan zijn hulp of zorg heeft toevertrouwd.
Er zijn meer relaties waarbij het meisje/vrouw jonger dan de man is, dan gelijk in leeftijdquote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Oudere jongen met jonger meisje komt vaak voor op middelbare school.
Ik zie die types meestal als kansloze gasten die niks bij hun eigen leeftijd kunnen scoren though.
Edit: Maar oke, als het ''echte liefde'' is, ga ervoor.
oh jongen tochquote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen.
Ja dat wordt een semantische discussie natuurlijk.quote:Dit begrip "(on)tuchtig" is nergens gedefinieerd. Wat dus idd betekent dat het op individuele basis wordt bekeken waarbij het leeftijdsverschil wordt meegenomen. Maar het is dus geen "soort van gedogen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |