abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88154407
:')
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:04:42 #77
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_88154545
IMO is 2 jaar verschil zelfs het beste

maar dat is mijn mening :)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 31 oktober 2010 @ 00:26:22 #78
303028 Broder
kevinsangel
pi_88159266
Bootypredator :')
team is eng ready for whatever als het moet
pi_88165111
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

alsof ze dat gaan controleren, als een meisje van 14 bij de dokter komt en zwanger is krijgt ze toch ook geen boete omdat ze al seks heeft gehad? :?
Dat is een misverstand. Het meisje van 14 is niet strafbaar, het is haar sexpartner die strafbaar is omdat hij sexuele handelingen heeft verricht met iemand die nog geen 16 is. Het meisje wordt (ironisch genoeg) pas strafbaar als haar sexpartner ook niet ouder is dan 16.... Er is ook materieel bewijs: het meisje is zwanger. In Nederland KAN dat tot een rechtzaak leiden en de partner kan een gevangenisstraf krijgen. Er zijn zelfs voorbeelden te vinden waarbij twee jongens van 14 zijn veroordeeld nadat ze sex hadden met een meisje van 15 ook al wilde het meisje. In de praktijk (maar daar kun je dus niet vanuit gaan) wordt een leeftijdsverschil van maximaal twee jaar gedoogd, en zijn de straffen (ook bij een groter leeftijdsverschil) bij wederzijdse instemming meestal minimaal. Zijn trouwens wel de nodige draden op het forum over: Lees dit eens
Wanneer wordt een relatie gedoogd en wanneer niet meer?
pi_88185874
  PR en moderator maandag 1 november 2010 @ 15:59:13 #81
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_88212235
Gast. Mijn ouders schelen 16 jaar :')
Niet zo zeiken. Als jij nou 19 was en zij 12, dan zou ik pas vragen gaan stellen.
Jullie schelen nauwelijks 2 jaar en zij zit slechts 1 klas lager.
Niets mis mee, toch?

En over je rare pedofilie-idee:
Vanaf je 16e ben je wettelijk gezien 'sexueel meerderjarig'.
Vanaf je 16e mag je dus eigenlijk met alles boven de 16 neuken, mits vrijwillig.
Omdat jullie beiden tienertjes zijn en het maar 2 jaar verschilt, is er écht geen sprake van pedofilie.
De regels zijn af en toe wat lastig; waar de grenzen liggen enzo. Maar zelfs als je 18 was mocht je haar nog als vriendin hebben.

2 jaar is echt een hartstikke normaal leeftijdsverschil. Of ben jij zo'n typje dat op zijn 40e ook getrouwd wil zijn met iemand van een paar maanden jonger?

Toen ik 15 was had ik trouwens een vriend van 13. Meestal is het meisje jonger maar hier was 't dus andersom. Niemand had er problemen mee, wij ook niet. Alleen het verschil in 'ontwikkeling' was nogal lastig. Meisjes zijn op hun 12e 'volwassen' en jongens op hun 15e. Ik was dus al 3 jaar 'volwassen' en hij moest het pas over 2 jaar worden. :')

Maar ik zou je echt nergens druk om maken hoor.
Hoewel ik 't wel vreemd vind dat jíj het vreemd vind en dat je je afvraagt of het pedofilie is maarja :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 1 november 2010 @ 16:02:05 #82
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_88212330
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef jaha het volgende:

[..]

15 en 15 is in principe ook illegaal he. Je mag pas sex hebben als de JONGSTE partner 16 jaar of ouder is (en het maakt ook niet uit of dat een meisje of een jongen is) ;)
Ik zou me overigens geen zorgen maken. Je bent verliefd op haar en zij kennelijk ook op jou, dat is het belangrijkste. Dat je, wanneer je sex met elkaar hebt, iets doet dat verboden is, moet je maar bedenken dat er heel wat mensen zijn die ook niet voor het rode licht stoppen op de fiets. ;)
Je mag als 8 en 9 jarige ook neuken hoor. Of dat normaal is is alleen nog maar de vraag :')
Maar zolang bijde partijen maar vrijwillig seks hebben maakt niemand er een probleem van.
Het wordt pas strafbaar als één van de 2 partijen moeilijk doet en zegt dat het onvrijwillig was, in de meeste gevallen is de jongen dan de lul :')
Fuck the EBU.
  maandag 1 november 2010 @ 22:28:33 #83
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88230130
Aangezien je 'ik wordt' schrijft zullen jullie qua gedachtegang niet veel schelen. Kusjes.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_88231139
Niks mis mee, zie het vaak genoeg.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_88241043
Hier is niks mis mee, ik zit ook met een meisje van 5 jaar jonger mij boeit het niet wat mijn vrienden ervan vinden het gaat erom wat ik vind als ik haar leuk vind dan is dat zo mijn vrienden bepalen niet wie ik wel of niet leuk vind ;)

Dus gewoon doen 2 jaar is niks.
pi_88354416
Doe 's niet zo moeilijk en ga d'r gewoon voor!!! Niks mis met 2 jaar verschil...
Ménn, waarom denken mensen altijd zo moeilijk??

Is het al wat trouwens??
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_88354798
Doelloos.. 2 jaar verschil is toch geen zak, maak je eens zorgen om andere dingen en laat je vrienden lullen, want daardoor twijfel je ofniet dan? }:|
pi_88375880
als jij je nu al zorgen maakt, dan wil je niet weten wat ik met 13 jarige meisjes deed.
en hoe ouder je wordt, hoe minder raar die 2 jaar leeftijdsverschil is.
pi_88378747
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Maisnon het volgende:
Leeftijd / 2 + 6 is altijd een mooie maat om aan te houden :P

Behalve als je het op FOK vraagt :')
ik kon me herinneren dat het leeftijd/2+7 was

heb ik al die jaren een aantal links laten liggen omdat ze te jong waren, terwijl ze niet te jong waren :'(
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_88398144
hartstikke normaal hoor. :) ken een meisje van 14 die heeft iets met een jongen van 29. dat vind ik nou wel fout :P
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_88398434
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:00 schreef beautyfreak het volgende:
hartstikke normaal hoor. :) ken een meisje van 14 die heeft iets met een jongen van 29. dat vind ik nou wel fout :P
Dat is gewoon ziek. :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:58:33 #92
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_88399678
Gadverdamme!
Moet je nagaan! Jij wordt 18 en zij word dan 16? GADVER! dan ben jij meerderjarig en zij minderjarig, pedofilie! :')
Maar het kan voorlopig wel gewoon.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_88399862
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:00 schreef beautyfreak het volgende:
Dat is wel heel kansloos. :')
Relatie beginnen met iemand van 14 als 29 jarige...damn.
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:35:36 #94
309946 Ricksnor
Ik ben Rick met een snor.
pi_88400649
Daar was toch een formule voor?

Y=X-X+11

Y=Minimale leeftijd waarbij een (seks)relatie nog acceptabel is.
X=Je eigen leeftijd.
pi_88400938
Al die formules :')
Er is gewoon een heel simpele wet in Nederland die zegt dat je geen sexuele handelingen mag verrichten met personen die de leeftijd van 16 jaar nog niet hebben bereikt. Dus sex mag pas als de jongste deelnemer ouder is dan 16. :Y
Vervolgens geldt er in de praktijk een soort gedoogbeleid dat maximaal 2 jaar leeftijdsverschil accepteert.

Dan is er iets als liefde en "gezonde relatie" en dergelijke. Daar valt echt geen eenvoudige regel te geven. Het is ook niet zo dat ieder huwelijk dat vroeger (en nu in sommige moslimlanden) gesloten wordt tussen een 13 jarig meisje en een volwassen man altijd heel erg ongelukkig is, terwijl sommige loverboy-chickie relaties wel vodoen aan de wet, maar hier geen sprake kan zijn van een "gezonde relatie" want de jongen wacht op het moment tot hij het meisje kan exploiteren achter een rood raam....
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:31:00 #96
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88410050
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef Ricksnor het volgende:
Daar was toch een formule voor?

Y=X-X+11

Y=Minimale leeftijd waarbij een (seks)relatie nog acceptabel is.
X=Je eigen leeftijd.
Jij snapt het, onder die leeftijd is het gewoon nog voor papa zelf. :Y
pi_88446280
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
FF voor de duidelijkheid, ik ben niet een Asshunter of Bootypredator, ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen.
Ge-wel-dig :D
pi_88447460
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:46 schreef jaha het volgende:
Er is gewoon een heel simpele wet in Nederland die zegt dat je geen sexuele handelingen mag verrichten met personen die de leeftijd van 16 jaar nog niet hebben bereikt. Dus sex mag pas als de jongste deelnemer ouder is dan 16. :Y
Vervolgens geldt er in de praktijk een soort gedoogbeleid dat maximaal 2 jaar leeftijdsverschil accepteert.
Bijna :P
De wet stelt dat men tussen de 12 en 16 jaar oud geen "ontuchtige" seks of seks buiten het huwelijk* mag hebben. Vanaf 16 jaar is het begrip ontuchtig niet langer van toepassing.

Dit begrip "(on)tuchtig" is nergens gedefinieerd. Wat dus idd betekent dat het op individuele basis wordt bekeken waarbij het leeftijdsverschil wordt meegenomen. Maar het is dus geen "soort van gedogen" ;)

*Waarbij dat huwelijk in een land waarmee Nederland een huwelijksverdrag heeft gesloten moet zijn.

Of, om de wet direct te citeren:

quote:
#Artikel 244

Hij die met iemand beneden de leeftijd van twaalf jaren handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.

#Artikel 245

Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

#Artikel 248a

Hij die door giften of beloften van geld of goed, misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of misleiding een persoon waarvan hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat deze de leeftijd van achttien jaren nog niet heeft bereikt, opzettelijk beweegt ontuchtige handelingen te plegen of zodanige handelingen van hem te dulden, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

#Artikel 248b

Hij die ontucht pleegt met iemand die zich beschikbaar stelt tot het verrichten van seksuele handelingen met een derde tegen betaling en die de leeftijd van zestien jaren maar nog niet de leeftijd van achttien jaren heeft bereikt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

#Artikel 249

*

1.Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
*

2.Met dezelfde straf wordt gestraft:
o

1°. de ambtenaar die ontucht pleegt met een persoon aan zijn gezag onderworpen of aan zijn waakzaamheid toevertrouwd of aanbevolen;
o

2°. de bestuurder, arts, onderwijzer, beambte, opzichter of bediende in een gevangenis, rijksinrichting voor kinderbescherming, weeshuis, ziekenhuis, of instelling van weldadigheid, die ontucht pleegt met een persoon daarin opgenomen;
o

3°. degene die, werkzaam in de gezondheidszorg of maatschappelijke zorg, ontucht pleegt met iemand die zich als patiënt of cliënt aan zijn hulp of zorg heeft toevertrouwd.

[ Bericht 15% gewijzigd door MisterSqueaky op 07-11-2010 21:23:14 ]
  zondag 7 november 2010 @ 21:07:21 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88448298
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Oudere jongen met jonger meisje komt vaak voor op middelbare school.
Ik zie die types meestal als kansloze gasten die niks bij hun eigen leeftijd kunnen scoren though.

Edit: Maar oke, als het ''echte liefde'' is, ga ervoor.
Er zijn meer relaties waarbij het meisje/vrouw jonger dan de man is, dan gelijk in leeftijd :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_88449977
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen.
oh jongen toch :') lekker naief O+

maare wat is daar fout aan. ik heb meisjes met 6 jaar verschil gedaan :') oke dat is wel een beetje fout. maar 2 jaar kan echt wel hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')