quote:ha ha goed om te horen dit.....echte liefde is heel mooi... is ze nog steOp vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef 0546timm het volgende:
Ik ben ook 16 en vriendin 14..
heb gewoon sex, en interesseer me niet echt in mensen die zeuren dat ik een jonge vriendin heb. Ik vind het leuk en tja als anderen dat nie vinden gaan ze maar mooi bij iemand anders zeuren.
Ik heb overigens nu een relatie van 14 maand.
quote:Ik heb alle gegevens bestudeerd en daaruit de conclusie getrokken dat jij een meisje zag en haar leuk vond. Toen werd je verliefd omdat ze een eigen stijl had en toen wilde je batsen. Toen ging je praten.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef nintendoninja het volgende:
[..]
Hoe the f*** is het mogelijk om daarop te komen? Waar basseer je die gedachte op? Ze heeft een eigen stijl, en ik bewonderde dat. Ik wilde haar leren kennen, dat is iets heel anders dan spontaan op haar geilen en haar proberen in bed te krijgen.
hij is zelf nog niet eens meerderjarigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom stimuleren jullie deze crimineel om door te gaan met het misbruiken van onschuldige minderjarige meisjes?
Dat is geen excuus. Ze moeten hem aan zijn ballen ophangen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij is zelf nog niet eens meerderjarig
Maar 16 en 14 is wel illegaal (in theorie). Age of consent (weet de nederlandse term niet) is namelijk 16 jaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat silven zegt, trouwens 2 jaar verschil is echt geen pedofilie
Daarom eerst goed weten of die meid je er niet achteraf nog bij gaat naaien, anders heb je inderdaad een probleem. Die wet mag van mij ook wel afgeschaft worden (leeftijd verlaagd of eerst heel goed onderzoek of het een en ander aldanniet vrijwillig is gebeurd).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar 16 en 14 is wel illegaal (in theorie). Age of consent (weet de nederlandse term niet) is namelijk 16 jaar.
Tsja PNVD wilde er 12 van maken, maar die werden bestempeld als de pedopartij, dus ik vrees dat weinig politici zich daar nog aan gaan wagen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:58 schreef Silven het volgende:
[..]
Daarom eerst goed weten of die meid je er niet achteraf nog bij gaat naaien, anders heb je inderdaad een probleem. Die wet mag van mij ook wel afgeschaft worden.
Tja, 12 is officieel niet pedo dus dat ze het verband leggen tussen het voorstel voor 12 jaar en dat het een pedo-partij is die het aankaart is een redelijk subjectieve/partijdige onderbouwing.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tsja PNVD wilde er 12 van maken, maar die werden bestempeld als de pedopartij, dus ik vrees dat weinig politici zich daar nog aan gaan wagen.
15 en 15 is in principe ook illegaal he. Je mag pas sex hebben als de JONGSTE partner 16 jaar of ouder is (en het maakt ook niet uit of dat een meisje of een jongen is)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar 16 en 14 is wel illegaal (in theorie). Age of consent (weet de nederlandse term niet) is namelijk 16 jaar.
Wikipedia:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik geef alleen antwoord op je TT
als je 16 bent en je valt op een meisje van 14 is dat geen pedofilie nee
Kortom je bent pas pedofiel als je op een meisje valt dat jonger is dan 11. Wanneer je als volwassen man (18 plus) valt op kinderen tussen de 12 en de 16 dan wordt dat ebofilie genoemd wanneer het verschil groter is dan 5 jaar. Strikt genomen is het geen pedofilie meer omdat meisjes van die leeftijd meestal wel geslachtsrijp zijn. Het mag natuurlijk nog steeds niet...quote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = 'knaap', 'kind', pedo = 'kind') en filia (φιλια, 'vriendschap') is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Als volwassen gelden in dit opzicht degenen die ouder zijn dan achttien jaar en adolescenten zijn hier relevant, wanneer zij minimaal vijf jaar ouder zijn dan het kind.
alsof ze dat gaan controleren, als een meisje van 14 bij de dokter komt en zwanger is krijgt ze toch ook geen boete omdat ze al seks heeft gehad?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef jaha het volgende:
[..]
15 en 15 is in principe ook illegaal he. Je mag pas sex hebben als de JONGSTE partner 16 jaar of ouder is (en het maakt ook niet uit of dat een meisje of een jongen is)![]()
Ik zou me overigens geen zorgen maken. Je bent verliefd op haar en zij kennelijk ook op jou, dat is het belangrijkste. Dat je, wanneer je sex met elkaar hebt, iets doet dat verboden is, moet je maar bedenken dat er heel wat mensen zijn die ook niet voor het rode licht stoppen op de fiets.
Deze man, deze man. Eens met hem, ik ben het.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:40 schreef ScreamerT7 het volgende:
14 en 16 jaar boeit niet. ik vind het sowieso beter als de jongen een jaar(of 2) ouder is.
Letterlijk en figuurlijk?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef BezwangerdeTaco het volgende:
ik ga niet liegen.
je staat ongelofelijk voor lul
hellz yeahquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |