quote:Ik meende het wel, ik weet niet eens wat trollen is en ik kon ff geen betere username bedenken. Maar wat boeien usernames? Ik zit echt nooit op forums...Op vrijdag 29 oktober 2010 01:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je serieus bent..
Wat een gelul![]()
Dit is toch de normaalste zaak van de wereld man, hoezo denk je ooit dat dit "fout" is of wat dan ook.. kom op zeg
Maar goed, 90% kans op een trollende kloon, vooral de username ook![]()
quote:Je ziet een meisje en wordt verliefd op haar. Dan ga je met haar praten en blijkt ze ook te kunnen praten. Wat noem jij verliefd? Volgens mij vond je haar gewoon lekker en wilde je met haar batsen maar besefte je dat je eerst met haar moet praten wil het zover komen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
Ik ben een jongen van 16 jaar oud, en ik ben laatst verliefd geworden op een meisje van 14. (Nog nooit eerder overkomen, zo jong) Ik heb de eerste stap gezet, dus met haar gesproken. [...]
Moet ik er nu mee stoppen, of kan ik gerust nog met haar praten, versieren etc?
FF voor de duidelijkheid, ik ben niet een Asshunter of Bootypredator, ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen. Maar wie weet, als ik met haar zou hebben, komt het er een keer van. Is sex tussen een 16 jarige jongen en een 14 jarig meisje toegestaan? Is het legaal? Of is het een zonde? Naja fuck die zondes, alles is een zonde :/ Ik bedoel is het verkeerd of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:13 jaar ??? dan komt het meisje net van de basisschoolOp donderdag 28 oktober 2010 23:56 schreef RijstNatie het volgende:
toen ik 16 was deed ik altijd leuke dingen met meisjes van 13
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Raqualad het volgende:
Mag wel, TS. Aangezien je 'met haar wil hebben', ben je geestelijk 12. Je bent dus zelfs jonger dan zij is!
quote:Ik ben bang voor reptielen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef nintendoninja het volgende:
[..]
wtf is trollen?! damn internetslang...
quote:Lol, sarcasme zekerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
TS serieus ben jij wel helemaal lekker in je hoofd?
Hoe slaap jij 's avonds?
Dat moet je eens bij mijn zusje proberen, een beetje gaan praten.
Je moet je echt heel diep gaan schamen, zoek iemand van je eigen leeftijd.
quote:Hoe moet ik het dan noemen? verkering, dat klinkt pas kinderachtig. En een relatie klinkt te diep/goot. Alsof je samen gaat wonen ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Raqualad het volgende:
Mag wel, TS. Aangezien je 'met haar wil hebben', ben je geestelijk 12. Je bent dus zelfs jonger dan zij is!
quote:Hoe the f*** is het mogelijk om daarop te komen? Waar basseer je die gedachte op? Ze heeft een eigen stijl, en ik bewonderde dat. Ik wilde haar leren kennen, dat is iets heel anders dan spontaan op haar geilen en haar proberen in bed te krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je ziet een meisje en wordt verliefd op haar. Dan ga je met haar praten en blijkt ze ook te kunnen praten. Wat noem jij verliefd? Volgens mij vond je haar gewoon lekker en wilde je met haar batsen maar besefte je dat je eerst met haar moet praten wil het zover komen.
Kun je dat even verduidelijken?
quote:In principe kan je als 15 jarige wel pedo zijn bijv.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo pedo? Wie van de twee is boven de 18?
Pedofelie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |