Ik zit op 19 ofzo... ook beswel ernstig...quote:
Ik hoop dat ik die van mij van 0,56 kan overtreffenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Als ik de tijd heb speel ik dit echt no-life
Ik hoop dat ik mijn MW2 k/d ratio van 2.40 kan overtreffen
Ik heb ongeveer 80% van mn kills met de FAL en die zit er wel inquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zit op 19 ofzo... ook beswel ernstig...
MAAAAAAAR STOMA!!!!!!!!!!!!!
in black ops zit geen barrett meer he
Ook weer gewoon single shot?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 80% van mn kills met de FAL en die zit er wel in
Hoe kan je zo slecht zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik die van mij van 0,56 kan overtreffen
Het zal tegenwoordig wel hoger zijn trouwens, dit is alweer maanden geleden.quote:
Ik begon bij cod4 ook met 1.40quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het zal tegenwoordig wel hoger zijn trouwens, dit is alweer maanden geleden.
Sja, slecht, het was mijn eerste shooter op console, dus begin heel veel gefaald! En daarna veel gerusht
Did I notice that I suck anyhow?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik begon bij cod4 ook met 1.40
Ik rush ook alleen maar
Ja dat wordt een topper.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt goed. Gisteren trouwens kaarten voor 21 november besteld
De originele groep van 6 man ofzo was topquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe groot is de FOK! gang inmiddels voor call of duty?![]()
Ik weet nog wel dat vorig jaar met MW2 we ongeveer met 5 man begonnen en na een tijdje was dat al 15 ofzo. Inmiddels zullen het er wel 30 zijn ofzovoor xbox dan.
Dat betekend dus dat er meerdere party's worden aangemaakt?
Veel te grootquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Ik weet nog wel dat vorig jaar met MW2 we ongeveer met 5 man begonnen en na een tijdje was dat al 15 ofzo. Inmiddels zullen het er wel 30 zijn ofzovoor xbox dan.
quote:Op maandag 1 november 2010 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren waren er al weer 4 man die ik nooit eerder had gezien. Voeg dat toe aan de servers die we al normaal kunnen vullen dan kom je op 16 man. Voeg daar de +/- 10 man aan toe die weinig MW2 meer spelen en je komt met gemak op 25 FOK!kers die MW2 speelden. Ga je er van uit dat zo'n 20 man Black Ops haalt... elke avond wel een server vol FOK!kers te maken dus
Dat word weer lachen,gieren,brullenquote:Op maandag 1 november 2010 09:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar er zijn hier ook een hoop posters die MW2 niet met ons (de grote Fok!crew) hebben gespeeld, dus die zullen er dan ook nog wel bij komenMaaah dat wordt druk
Die gaan dan maar mooi in het andere teamquote:Op maandag 1 november 2010 09:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar er zijn hier ook een hoop posters die MW2 niet met ons (de grote Fok!crew) hebben gespeeld, dus die zullen er dan ook nog wel bij komenMaaah dat wordt druk
Hahahahaquote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gaan dan maar mooi in het andere team
Of voor straf bij Kutkabouter, mist3r of Stoma zonder mogelijkheden tot het muten van scheldwoorden
Teun is alive and kicking in de battlefield kringen hoorquote:Op maandag 1 november 2010 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Er zijn trouwens wel wat menschen die niet echt actief meer zijn he? Tauch? Teun? Sommy? Die heb ik al in geen eeuwen online gezien (Sommy wel, maar die doet alleen maar Fifa) enig idee?
Ik zag Teun gisteren nog online komen op XBLquote:Op maandag 1 november 2010 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Er zijn trouwens wel wat menschen die niet echt actief meer zijn he? Tauch? Teun? Sommy? Die heb ik al in geen eeuwen online gezien (Sommy wel, maar die doet alleen maar Fifa) enig idee?
quote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zag Teun gisteren nog online komen op XBLOok heel lang neit meer online mee gegamed
Dan moet ik maar wat beter oplettenquote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Xblister het volgende:
[..]
Teun is alive and kicking in de battlefield kringen hoor
Ja leuk, iets aan de makkelijke kant.. maar genoeg toffe features om je te vermakenquote:Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik maar wat beter oplettenHoe is Fable 3 trouwens Blister?
Ik ga maar eens rondkijken in het Fable topicquote:Op maandag 1 november 2010 09:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja leuk, iets aan de makkelijke kant.. maar genoeg toffe features om je te vermaken
quote:Op maandag 1 november 2010 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren waren er al weer 4 man die ik nooit eerder had gezien. Voeg dat toe aan de servers die we al normaal kunnen vullen dan kom je op 16 man. Voeg daar de +/- 10 man aan toe die weinig MW2 meer spelen en je komt met gemak op 25 FOK!kers die MW2 speelden. Ga je er van uit dat zo'n 20 man Black Ops haalt... elke avond wel een server vol FOK!kers te maken dus
ga es een tijdje het leger in en doe dan ook huilie huiliequote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef BoemBats het volgende:
Jammer dat er weer genoobtubed kan worden, had liever alleen de thumper als secondary gezien.
In het echt heb je ook geen respawn.quote:Op maandag 1 november 2010 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga es een tijdje het leger in en doe dan ook huilie huilietegen de vijand als ie zn tube gebruikt...
Ik vind het werkelijk waar de grootste onzin al dat commentaar. In het echt krijg je ook gewoon een granaat op je bakkes. Geen mens die er over klaagt (ok, dat kan dan ook niet meer, maar toch)
Als ik tegen 2x zo snelle spelers (Of mensen met een 22" monitor) speel is mijn enige kans de granaatwerper. Als men dat niet leuk vind, speel dan pacman ofzo.
niet? ook niet als het gevecht over is? bummer!quote:Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
In het echt heb je ook geen respawn.
Een echte clan niet, maar waarschijnlijk zal er een dezer dagen wel een Steamgroup gemaakt worden zodat we wel samen kunnen spelen. Als er een actieve groep op de pc zal spelen zie ik ook nog wel een Fok!-server ontstaanquote:Op maandag 1 november 2010 11:24 schreef v1tje het volgende:
Is er eigenlijk een fok clan voor de computer hier?
tof, ik ga zeker een rondje noobtubenquote:Op maandag 1 november 2010 11:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Een echte clan niet, maar waarschijnlijk zal er een dezer dagen wel een Steamgroup gemaakt worden zodat we wel samen kunnen spelen. Als er een actieve groep op de pc zal spelen zie ik ook nog wel een Fok!-server ontstaan
Met 20 man haal je niet elke avond een volle server. Of iedereen moet elke avond er achter zitten... In het weekend moet dat wel lukken maar doordeweeks betwijfel ik hetquote:Op maandag 1 november 2010 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Hey Leon, ik ga m ook kopen hoor volgende week, als je m'n geld overmaakt tenminstequote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Leonos het volgende:
Met CoD op de 360 ga ik dan ook wel meedoen![]()
Wie moet ik dan allemaal toevoegen ?
Jaaaa.... dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 11:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet? ook niet als het gevecht over is? bummer!
Net overgemaakt.quote:Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hey Leon, ik ga m ook kopen hoor volgende week, als je m'n geld overmaakt tenminste
het echte leger vergelijken met een spel als black ops of mw2quote:Op maandag 1 november 2010 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga es een tijdje het leger in en doe dan ook huilie huilietegen de vijand als ie zn tube gebruikt...
Ik vind het werkelijk waar de grootste onzin al dat commentaar. In het echt krijg je ook gewoon een granaat op je bakkes. Geen mens die er over klaagt (ok, dat kan dan ook niet meer, maar toch)
Als ik tegen 2x zo snelle spelers (Of mensen met een 22" monitor) speel is mijn enige kans de granaatwerper. Als men dat niet leuk vind, speel dan pacman ofzo.
draai het es om: loop niet zo te janken om een granaat op je bakkes in een spelletje.quote:Op maandag 1 november 2010 13:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
het echte leger vergelijken met een spel als black ops of mw2
noobtube is gewoon irritant. en 95% van de gamers is het er mee eens.quote:Op maandag 1 november 2010 13:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
draai het es om: loop niet zo te janken om een granaat op je bakkes in een spelletje.
Voeg Michhas maar toe, dan zie je de rest vanzelfquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Leonos het volgende:
Met CoD op de 360 ga ik dan ook wel meedoen![]()
Wie moet ik dan allemaal toevoegen ?
Hahaha, volgens mij zal het scheldratio bij Black Ops wel minder zijn als bij MW2.quote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gaan dan maar mooi in het andere team
Of voor straf bij Kutkabouter, mist3r of Stoma zonder mogelijkheden tot het muten van scheldwoorden
Dat denk je nu ja.. Ik ken jou langer dan vandaagquote:Op maandag 1 november 2010 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij zal het scheldratio bij Black Ops wel minder zijn als bij MW2.
Het was toch met Teun, Rossdale, Mainframes etc?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Gaat zeker vet worden. Kan niet wachten.quote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)aunch-trailer-on-tv- voor de mensen die hem nog niet gezien hebben de launch trailer
Ik schrokquote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met slowchat en warez gerelateerde posts
Jij, Teun, Mainframes, Tauch, Sommy, Sold en ik.quote:Op maandag 1 november 2010 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het was toch met Teun, Rossdale, Mainframes etc?
( ik ook)![]()
Mijn scheldratio in welk spel dan ook is helaas 5X hoger dan het gemiddelde hehe.quote:Op maandag 1 november 2010 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij zal het scheldratio bij Black Ops wel minder zijn als bij MW2.
Bazenteam.quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij, Teun, Mainframes, Tauch, Sommy, Sold en ik.
Elke keer loop je te zeuren dat ik offtopic ga? En nu ben je lekker zelf bezig pff hypocrietquote:
Nou dan ga ik wel bij Stomaquote:
Ik kan mij niet herinderen dat ik dat meegemaakt hebquote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel bij Stoma.. Teun is ook een jankbal, die gaat meteen offline als het niet lukt
?quote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Elke keer loop je te zeuren dat ik offtopic ga? En nu ben je lekker zelf bezig pff hypocriet
Waren Fsmxi en ik zoveel later dan? Weet het al niet eens meerquote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij, Teun, Mainframes, Tauch, Sommy, Sold en ik.
* KaMomeldtquote:Op maandag 1 november 2010 16:31 schreef Roberto258 het volgende:
Ook fokkers hier die hem op de PS3 gaan spelen?
Was je erbij dan?!quote:Op maandag 1 november 2010 17:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinderen dat ik dat meegemaakt heb
Dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 17:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waren Fsmxi en ik zoveel later dan? Weet het al niet eens meer
Anyhow, nog even flink oefenen voor deze gameAls je hier bij de gamemania hem preordert trouwens kan je om 12u 'snachts ophalen om te gaan spelen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Damn, ik ben bang dat mijn sociaal leven hier weer zwaar aan gaat lijden
heb je hem al gespeeld dan?quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Quickscopen is nog makkelijker (ja het kan nog makkelijker) dan in mw2. Het gaat veel sneller
Quickscopen wordt het nieuwe noobtuben.
Èn het lijkt ook nog eens alleen bij de bolt action sniper te werken.
quote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zeg niets meer wat dat betreftik wil niet nog een note
Ik kreeg er een voor een screenshot van een progres balkje van een brand programma. Verder was er niets te zienquote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
je krijgt een note als je warez post. niet als je zegt of je een spel al gespeeld hebt of niet hoor
waar staat die screenshotquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kreeg er een voor een screenshot van een progres balkje van een brand programma. Verder was er niets te zien
Klopt maar ik ben niet dom. Ik wil gewoon niks qua warez zien hier, niet voor, tijdens of na de release. Lees de FAQ / Policy.quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kreeg er een voor een screenshot van een progres balkje van een brand programma. Verder was er niets te zien
Was het duidelijk te zien dat hij black bitches aan het branden was?quote:Op maandag 1 november 2010 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben niet dom. Ik wil gewoon niks qua warez zien hier, niet voor, tijdens of na de release. Lees de FAQ / Policy.
begint een gezellig clubje te worden!quote:
Om even te mierenneuken, er stond niets op die screenshot waaruit af te leiden was wat er gebeurde. Het maakt me verder ook niet uit.quote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja. Waarom zou hij anders een screenshot van een kopieersessie hier posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Presentquote:
Slecht argument, oftewel conclusie's trekkenquote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja. Waarom zou hij anders een screenshot van een kopieersessie hier posten
quote:Op maandag 1 november 2010 19:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Slecht argument, oftewel conclusie's trekken
Edit.
[ afbeelding ]
Ben ik nu ook met warez bezig? (gewoon een plaatje van i-net)
Dat, snap niet waarom je er nu over door zeikt BBNquote:Op maandag 1 november 2010 19:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. zeur er niet zo over.
Ik geef Morph gelijk ( het is nu wel duidelijk dat het om warez ging), maar hoe kon hij weten dat ( vul naam in) het zelf aan het branden was?quote:Op maandag 1 november 2010 19:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. zeur er niet zo over.
omdat het kan.quote:Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat, snap niet waarom je er nu over door zeikt BBN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |