Ik zit op 19 ofzo... ook beswel ernstig...quote:
Ik hoop dat ik die van mij van 0,56 kan overtreffenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Als ik de tijd heb speel ik dit echt no-life
Ik hoop dat ik mijn MW2 k/d ratio van 2.40 kan overtreffen
Ik heb ongeveer 80% van mn kills met de FAL en die zit er wel inquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zit op 19 ofzo... ook beswel ernstig...
MAAAAAAAR STOMA!!!!!!!!!!!!!
in black ops zit geen barrett meer he
Ook weer gewoon single shot?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 80% van mn kills met de FAL en die zit er wel in
Hoe kan je zo slecht zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik die van mij van 0,56 kan overtreffen
Het zal tegenwoordig wel hoger zijn trouwens, dit is alweer maanden geleden.quote:
Ik begon bij cod4 ook met 1.40quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het zal tegenwoordig wel hoger zijn trouwens, dit is alweer maanden geleden.
Sja, slecht, het was mijn eerste shooter op console, dus begin heel veel gefaald! En daarna veel gerusht
Did I notice that I suck anyhow?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik begon bij cod4 ook met 1.40
Ik rush ook alleen maar
Ja dat wordt een topper.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt goed. Gisteren trouwens kaarten voor 21 november besteld
De originele groep van 6 man ofzo was topquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe groot is de FOK! gang inmiddels voor call of duty?![]()
Ik weet nog wel dat vorig jaar met MW2 we ongeveer met 5 man begonnen en na een tijdje was dat al 15 ofzo. Inmiddels zullen het er wel 30 zijn ofzovoor xbox dan.
Dat betekend dus dat er meerdere party's worden aangemaakt?
Veel te grootquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe groot is de FOK! gang inmiddels voor call of duty?![]()
Ik weet nog wel dat vorig jaar met MW2 we ongeveer met 5 man begonnen en na een tijdje was dat al 15 ofzo. Inmiddels zullen het er wel 30 zijn ofzovoor xbox dan.
Dat betekend dus dat er meerdere party's worden aangemaakt?
quote:Op maandag 1 november 2010 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren waren er al weer 4 man die ik nooit eerder had gezien. Voeg dat toe aan de servers die we al normaal kunnen vullen dan kom je op 16 man. Voeg daar de +/- 10 man aan toe die weinig MW2 meer spelen en je komt met gemak op 25 FOK!kers die MW2 speelden. Ga je er van uit dat zo'n 20 man Black Ops haalt... elke avond wel een server vol FOK!kers te maken dus
Dat word weer lachen,gieren,brullenquote:Op maandag 1 november 2010 09:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar er zijn hier ook een hoop posters die MW2 niet met ons (de grote Fok!crew) hebben gespeeld, dus die zullen er dan ook nog wel bij komenMaaah dat wordt druk
Die gaan dan maar mooi in het andere teamquote:Op maandag 1 november 2010 09:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar er zijn hier ook een hoop posters die MW2 niet met ons (de grote Fok!crew) hebben gespeeld, dus die zullen er dan ook nog wel bij komenMaaah dat wordt druk
Hahahahaquote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gaan dan maar mooi in het andere team
Of voor straf bij Kutkabouter, mist3r of Stoma zonder mogelijkheden tot het muten van scheldwoorden
Teun is alive and kicking in de battlefield kringen hoorquote:Op maandag 1 november 2010 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Er zijn trouwens wel wat menschen die niet echt actief meer zijn he? Tauch? Teun? Sommy? Die heb ik al in geen eeuwen online gezien (Sommy wel, maar die doet alleen maar Fifa) enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |