Ik zag Teun gisteren nog online komen op XBLquote:Op maandag 1 november 2010 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Er zijn trouwens wel wat menschen die niet echt actief meer zijn he? Tauch? Teun? Sommy? Die heb ik al in geen eeuwen online gezien (Sommy wel, maar die doet alleen maar Fifa) enig idee?
quote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zag Teun gisteren nog online komen op XBLOok heel lang neit meer online mee gegamed
Dan moet ik maar wat beter oplettenquote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Xblister het volgende:
[..]
Teun is alive and kicking in de battlefield kringen hoor
Ja leuk, iets aan de makkelijke kant.. maar genoeg toffe features om je te vermakenquote:Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik maar wat beter oplettenHoe is Fable 3 trouwens Blister?
Ik ga maar eens rondkijken in het Fable topicquote:Op maandag 1 november 2010 09:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja leuk, iets aan de makkelijke kant.. maar genoeg toffe features om je te vermaken
quote:Op maandag 1 november 2010 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren waren er al weer 4 man die ik nooit eerder had gezien. Voeg dat toe aan de servers die we al normaal kunnen vullen dan kom je op 16 man. Voeg daar de +/- 10 man aan toe die weinig MW2 meer spelen en je komt met gemak op 25 FOK!kers die MW2 speelden. Ga je er van uit dat zo'n 20 man Black Ops haalt... elke avond wel een server vol FOK!kers te maken dus
ga es een tijdje het leger in en doe dan ook huilie huiliequote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef BoemBats het volgende:
Jammer dat er weer genoobtubed kan worden, had liever alleen de thumper als secondary gezien.
In het echt heb je ook geen respawn.quote:Op maandag 1 november 2010 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga es een tijdje het leger in en doe dan ook huilie huilietegen de vijand als ie zn tube gebruikt...
Ik vind het werkelijk waar de grootste onzin al dat commentaar. In het echt krijg je ook gewoon een granaat op je bakkes. Geen mens die er over klaagt (ok, dat kan dan ook niet meer, maar toch)
Als ik tegen 2x zo snelle spelers (Of mensen met een 22" monitor) speel is mijn enige kans de granaatwerper. Als men dat niet leuk vind, speel dan pacman ofzo.
niet? ook niet als het gevecht over is? bummer!quote:Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
In het echt heb je ook geen respawn.
Een echte clan niet, maar waarschijnlijk zal er een dezer dagen wel een Steamgroup gemaakt worden zodat we wel samen kunnen spelen. Als er een actieve groep op de pc zal spelen zie ik ook nog wel een Fok!-server ontstaanquote:Op maandag 1 november 2010 11:24 schreef v1tje het volgende:
Is er eigenlijk een fok clan voor de computer hier?
tof, ik ga zeker een rondje noobtubenquote:Op maandag 1 november 2010 11:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Een echte clan niet, maar waarschijnlijk zal er een dezer dagen wel een Steamgroup gemaakt worden zodat we wel samen kunnen spelen. Als er een actieve groep op de pc zal spelen zie ik ook nog wel een Fok!-server ontstaan
Met 20 man haal je niet elke avond een volle server. Of iedereen moet elke avond er achter zitten... In het weekend moet dat wel lukken maar doordeweeks betwijfel ik hetquote:Op maandag 1 november 2010 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren waren er al weer 4 man die ik nooit eerder had gezien. Voeg dat toe aan de servers die we al normaal kunnen vullen dan kom je op 16 man. Voeg daar de +/- 10 man aan toe die weinig MW2 meer spelen en je komt met gemak op 25 FOK!kers die MW2 speelden. Ga je er van uit dat zo'n 20 man Black Ops haalt... elke avond wel een server vol FOK!kers te maken dus
Hey Leon, ik ga m ook kopen hoor volgende week, als je m'n geld overmaakt tenminstequote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Leonos het volgende:
Met CoD op de 360 ga ik dan ook wel meedoen![]()
Wie moet ik dan allemaal toevoegen ?
Jaaaa.... dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 11:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet? ook niet als het gevecht over is? bummer!
Net overgemaakt.quote:Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hey Leon, ik ga m ook kopen hoor volgende week, als je m'n geld overmaakt tenminste
het echte leger vergelijken met een spel als black ops of mw2quote:Op maandag 1 november 2010 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga es een tijdje het leger in en doe dan ook huilie huilietegen de vijand als ie zn tube gebruikt...
Ik vind het werkelijk waar de grootste onzin al dat commentaar. In het echt krijg je ook gewoon een granaat op je bakkes. Geen mens die er over klaagt (ok, dat kan dan ook niet meer, maar toch)
Als ik tegen 2x zo snelle spelers (Of mensen met een 22" monitor) speel is mijn enige kans de granaatwerper. Als men dat niet leuk vind, speel dan pacman ofzo.
draai het es om: loop niet zo te janken om een granaat op je bakkes in een spelletje.quote:Op maandag 1 november 2010 13:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
het echte leger vergelijken met een spel als black ops of mw2
noobtube is gewoon irritant. en 95% van de gamers is het er mee eens.quote:Op maandag 1 november 2010 13:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
draai het es om: loop niet zo te janken om een granaat op je bakkes in een spelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |